ze haat voetbal en heeft een fapmap, alleen die 2 dingen maken haar al perfectquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef HPLC het volgende:
Hermann zet Skye gewoon opzij voor de eerste beste troela die aardig tegen hem doet
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ben ook weer terug van een ban trouwens. Dat is wel vaak raak tegenwoordig.
Hoezo wordt iedereen ineens geband de laatste tijd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik raadde alleen iemand aan een gewicht op zijn hoofd te laten neerkomen.
dat keuren mijn ouders niet goed dus je bent niet vroom genoeg om mijn verkering te mogen zijnquote:
Hommos die tr machenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo wordt iedereen ineens geband de laatste tijd?
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
KLB of serieus forum?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik raadde alleen iemand aan een gewicht op zijn hoofd te laten neerkomen.
ik heb uiteraard de wilskracht om niet te schelden in het gezelschap van je oudersquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat keuren mijn ouders niet goed dus je bent niet vroom genoeg om mijn verkering te mogen zijn
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeldquote:
Wat een treurnisquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja... ik kwam ook net uit een ban voor doodsverwensing, dat zou wel meegespeeld hebben.
oh beetje overdreven danquote:
goody two shoesquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeld?
Ik weet deze shit niet, ben ook nog nooit geband zelf.
Blijkbaar...quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar wordt tegenwoordig naar geluisterd/gehandeld?
Ik weet deze shit niet, ben ook nog nooit geband zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |