gwn met de breekijzerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen vanaf je zolderkamer
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
vieze slinkse kut sc echt in de avond komen al die linke flikkertjes hun bed uit rollen om hier hun propaganda los te laten.
ja ben net wakker toch ga zo weer ff mijn wajong opsnuivenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
vieze slinkse kut sc echt in de avond komen al die linke flikkertjes hun bed uit rollen om hier hun propaganda los te laten.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Is niet eens verkiesbaar, gladiool.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keer
ja kon dat nog maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keer
Tering wat flauwquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nazi jokes are a bit out of mein kampfort zone
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had het een keertje op reddit gelezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.
Jammer dat ie waarschijnlijk van 9gag afkomt.
Tuurlijk wel, droeftoeter van de SS-fanfarequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is niet eens verkiesbaar, gladiool.
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hijquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.
Jammer dat ie waarschijnlijk van 9gag afkomt.
Godverquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |