die van mij is gewoon schoon één keer per week wassen niks mis mee omdat ik een joggi draag betekent niet dat ik uit een woonwagenkamp komquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zeker zon 'grijze' joggingbroek? Die dingen zijn bij 9/10 mensen altijd geel alleen zie je dat zelf niet. Daarom lacht men je uit, sjappie.
Inderdaad vrij triest dat je dan niet weet dat een zin met een hoofdletter begint en dat er maar liefst 3 fouten in het woord "Kaukasische" zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Seam het volgende:
wel triest dat dit door een autochtone caucasische Nederlander is getypt.
ik ben zelf allochtoonquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad vrij triest dat je dan niet weet dat een zin met een hoofdletter begint en dat er maar liefst 3 fouten in het woord "Kaukasische" zitten.
Het wordt helemaal triest omdat je hier door een allochtone Nederlander op gewezen moet worden.
mensen zeuren om niksquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan iemand dit vertalen naar het Nederlands?
Oh en ook even punten en komma's toevoegen als je toch bezig bent
Haha, je bent een allochtoon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad vrij triest dat je dan niet weet dat een zin met een hoofdletter begint en dat er maar liefst 3 fouten in het woord "Kaukasische" zitten.
Het wordt helemaal triest omdat je hier door een allochtone Nederlander op gewezen moet worden.
Dan zou je niet van die moeilijke woorden moeten gebruiken die duidelijk te hoog gegrepen zijn voor je.quote:
haha oke prima jongenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan zou je niet van die moeilijke woorden moeten gebruiken die duidelijk te hoog gegrepen zijn voor je.
Hahaha. Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
je bent zelf een pauperquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
Als het je niks uitmaakte opende je geen topic ts is pauper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |