die van mij is gewoon schoon één keer per week wassen niks mis mee omdat ik een joggi draag betekent niet dat ik uit een woonwagenkamp komquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zeker zon 'grijze' joggingbroek? Die dingen zijn bij 9/10 mensen altijd geel alleen zie je dat zelf niet. Daarom lacht men je uit, sjappie.
Inderdaad vrij triest dat je dan niet weet dat een zin met een hoofdletter begint en dat er maar liefst 3 fouten in het woord "Kaukasische" zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Seam het volgende:
wel triest dat dit door een autochtone caucasische Nederlander is getypt.
ik ben zelf allochtoonquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad vrij triest dat je dan niet weet dat een zin met een hoofdletter begint en dat er maar liefst 3 fouten in het woord "Kaukasische" zitten.
Het wordt helemaal triest omdat je hier door een allochtone Nederlander op gewezen moet worden.
mensen zeuren om niksquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan iemand dit vertalen naar het Nederlands?
Oh en ook even punten en komma's toevoegen als je toch bezig bent
Haha, je bent een allochtoon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad vrij triest dat je dan niet weet dat een zin met een hoofdletter begint en dat er maar liefst 3 fouten in het woord "Kaukasische" zitten.
Het wordt helemaal triest omdat je hier door een allochtone Nederlander op gewezen moet worden.
Dan zou je niet van die moeilijke woorden moeten gebruiken die duidelijk te hoog gegrepen zijn voor je.quote:
haha oke prima jongenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan zou je niet van die moeilijke woorden moeten gebruiken die duidelijk te hoog gegrepen zijn voor je.
Hahaha. Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
je bent zelf een pauperquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
Als het je niks uitmaakte opende je geen topic ts is pauper
TS is een tokkie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
okquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:41 schreef AhmedJaret het volgende:
je hebt soms van die dagen dat je tranquilo gwn 14pm je bed uitrolt en ontbijt wil fixen en dan gewoon ff doucht en met joggingbroek en pully naar buiten gaat omdat je geen zin om helemaal de stylo uit te zoeken en dan is het altijd zo dat je van die wackos hebt die helemaal je checken enzo van "waarom heb jij je zondagspakje niet aan als je naar appie gaat" echt die mensen kunnen echt mij de moeder groeten bazzz denk je dat ik ook maar éèntje geef voor deze? als ik gwn met joggi naar de app will dan zet ik die toch? helemaal verontwaardigd kijken alsof ze in het gooi wonen en niet zonder 3 suit outfit naar buiten mogen en ze anders in de roddelbladen komen m3a karak
Natuurlijk joh, vies varkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
die van mij is gewoon schoon één keer per week wassen niks mis mee omdat ik een joggi draag betekent niet dat ik uit een woonwagenkamp kom
Je heb soms van die dagen dat je gewoon senang om 2 uur in de middag uit je sponde komt, een lekker morgenmaal wil maken, even doucht en vervolgens verpakt in een joggingsbroek en een warme sweater het leven tegemoet treedt. Deze stijl hanteer je omdat je geen goesting hebt om in de kledingskast te zoeken naar de perfecte tenue de ville. Vervolgens zul je altijd meemaken dat je van die doerakken tegenkomt bij de grootgrutter die je opnemen met een blik waaruit spreekt dat zij het oneens zijn met jouw nonchalante kledingkeuze. Deze parvenu's kunnen mij, excuzes le mot, gestolen worden! Sterker nog, wat zij presumeren laat mij onverschillig! Als ik in mijn joggingsbroek naar de plaatselijke kruidenier wil, dan doe ik dat gewoon. Toch zie je deze marginalen dan kijken alsof zij in het Gooi wonen en slechts in driedelig gekleed gezien kunnen worden, omdat zij anders de rondes zullen maken in het roddelcircuit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klopt!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:26 schreef Biekuh het volgende:
[..]
geen wonder dat je tijd hebt om te fokken onder werktijd
Dank, hier kan ik wat mee! Of is dit het teken dat ik oud aan het worden ben.... maar in zo'n zweetbroek sta je gewoonweg voor aap!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
Je heb soms van die dagen dat je gewoon senang om 2 uur in de middag uit je sponde komt, een lekker morgenmaal wil maken, even doucht en vervolgens verpakt in een joggingsbroek en een warme sweater het leven tegemoet treedt. Deze stijl hanteer je omdat je geen goesting hebt om in de kledingskast te zoeken naar de perfecte tenue de ville. Vervolgens zul je altijd meemaken dat je van die doerakken tegenkomt bij de grootgrutter die je opnemen met een blik waaruit spreekt dat zij het oneens zijn met jouw nonchalante kledingkeuze. Deze parvenu's kunnen mij, excuzes le mot, gestolen worden! Sterker nog, wat zij presumeren laat mij onverschillig! Als ik in mijn joggingsbroek naar de plaatselijke kruidenier wil, dan doe ik dat gewoon. Toch zie je deze marginalen dan kijken alsof zij in het Gooi wonen en slechts in driedelig gekleed gezien kunnen worden, omdat zij anders de rondes zullen maken in het roddelcircuit.
Dit.quote:
Een joggingbroek en een trainingsbroek zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Ga in Helmond wonen, daar is het heel normaal.
deze autistquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je heb soms van die dagen dat je gewoon senang om 2 uur in de middag uit je sponde komt, een lekker morgenmaal wil maken, even doucht en vervolgens verpakt in een joggingsbroek en een warme sweater het leven tegemoet treedt. Deze stijl hanteer je omdat je geen goesting hebt om in de kledingskast te zoeken naar de perfecte tenue de ville. Vervolgens zul je altijd meemaken dat je van die doerakken tegenkomt bij de grootgrutter die je opnemen met een blik waaruit spreekt dat zij het oneens zijn met jouw nonchalante kledingkeuze. Deze parvenu's kunnen mij, excuzes le mot, gestolen worden! Sterker nog, wat zij presumeren laat mij onverschillig! Als ik in mijn joggingsbroek naar de plaatselijke kruidenier wil, dan doe ik dat gewoon. Toch zie je deze marginalen dan kijken alsof zij in het Gooi wonen en slechts in driedelig gekleed gezien kunnen worden, omdat zij anders de rondes zullen maken in het roddelcircuit.
Wat is dan wel je excuus voor je taalmisbruik?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
die van mij is gewoon schoon één keer per week wassen niks mis mee omdat ik een joggi draag betekent niet dat ik uit een woonwagenkamp kom
Dank heerquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee nooitquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:41 schreef AhmedJaret het volgende:
je hebt soms van die dagen dat je tranquilo gwn 14pm je bed uitrolt
Ach, als ik op zondag een middagslaapje hou, dan komt dat voorquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
is dat een herdershond in dat plaatje¿quote:
eens ...want je komt van de straat toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
met witte sokkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:27 schreef Cubs het volgende:
Niet deze slippers eronder dragen![]()
[ afbeelding ]
In joggingsbroek - de naam zegt het al - trek je alleen aan als je gaat sporten, niet om een beetje te doen alsof je aan de Olympische spelen deelneemt. Ik zie het steeds meer van die imago sporters die in de meest blitse sportkleding rondlopen met dito sportschoenen en dan een koffie-toko binnenlopen en dat zogenaamd uitgeput samen een bakje pleur gaat nuttigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:41 schreef AhmedJaret het volgende:
je hebt soms van die dagen dat je tranquilo gwn 14pm je bed uitrolt en ontbijt wil fixen en dan gewoon ff doucht en met joggingbroek en pully naar buiten gaat omdat je geen zin om helemaal de stylo uit te zoeken en dan is het altijd zo dat je van die wackos hebt die helemaal je checken enzo van "waarom heb jij je zondagspakje niet aan als je naar appie gaat" echt die mensen kunnen echt mij de moeder groeten bazzz denk je dat ik ook maar éèntje geef voor deze? als ik gwn met joggi naar de app will dan zet ik die toch? helemaal verontwaardigd kijken alsof ze in het gooi wonen en niet zonder 3 suit outfit naar buiten mogen en ze anders in de roddelbladen komen m3a karak
jonge ik heb die broek toch aan omdat hij chill zit en lekker warm is? wie gaat nou sporten in een jogging broek is veels te heet voor en totaal niet vocht doorlatendquote:Op zondag 31 mei 2015 10:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In joggingsbroek - de naam zegt het al - trek je alleen aan als je gaat sporten, niet om een beetje te doen alsof je aan de Olympische spelen deelneemt. Ik zie het steeds meer van die imago sporters die in de meest blitse sportkleding rondlopen met dito sportschoenen en dan een koffie-toko binnenlopen en dat zogenaamd uitgeput samen een bakje pleur gaat nuttigen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk als je echt fanatiek gesport hebt dan is het eerste wat je wilt, een warme douche en die bezwete zooi uittrekken en schone kleding aanhebben en uitrusten. Never nooit ga je dan een koffiezaak bezoeken en daar lekker keuvelen alsof je net de marathon gelopen hebt.
Nepper!
Vrouwen met een dikke ass die dit dragenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:31 schreef Appelknaller het volgende:
De oplossing
[ afbeelding ]
http://www.adidas.nl/indi(...)ngsbroek/S18440.html
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen met een dikke ass die dit dragen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Seam het volgende:
wel triest dat dit door een autochtone caucasische Nederlander is getypt.
IK had een plaatje gevonden maar weet niet of die hier magquote:Op zondag 31 mei 2015 17:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen met een dikke ass die dit dragen![]()
Zeker 'rienk' van utopiaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef Inspireme het volgende:
Zag laatst een hipster zonder schoenen en sokken in de albert heijn
Weleens gehoord van die 'tropen'broeken met afneembare pijpen.(khaki) Hoef je niet die joggingsbroek aan. Je bent toch geen tokkie of kamper?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:33 schreef AhmedJaret het volgende:
jonge ik heb die broek toch aan omdat hij chill zit en lekker warm is? wie gaat nou sporten in een jogging broek is veels te heet voor en totaal niet vocht doorlatend
Van spraak nog wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Een joggingbroek getuigt dan ook niet bepaald van spraak. Maar de openingspost ook niet.
Moet je maar normaal Nederlands spreken en schrijven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:38 schreef TopKek het volgende:
Deze ding is oneerlijk, als ik zo'n topic gooi wordt t gelijk op slot gezet
ONZ / lelijke kahba's die "sexy" kleding aan doen
Deze kan het ook best gepost wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Een joggingbroek getuigt dan ook niet bepaald van spraak. Maar de openingspost ook niet.
Draag normale kleren, dit is toch helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Deze kan het ook best gepost worden![]()
[ afbeelding ]
Vandaag had ik een leuk jeans short met polo. #freshquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Draag normale kleren, dit is toch helemaal niet aantrekkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |