quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Seam het volgende:
wel triest dat dit door een autochtone caucasische Nederlander is getypt.
IK had een plaatje gevonden maar weet niet of die hier magquote:Op zondag 31 mei 2015 17:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen met een dikke ass die dit dragen![]()
Zeker 'rienk' van utopiaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef Inspireme het volgende:
Zag laatst een hipster zonder schoenen en sokken in de albert heijn
Weleens gehoord van die 'tropen'broeken met afneembare pijpen.(khaki) Hoef je niet die joggingsbroek aan. Je bent toch geen tokkie of kamper?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:33 schreef AhmedJaret het volgende:
jonge ik heb die broek toch aan omdat hij chill zit en lekker warm is? wie gaat nou sporten in een jogging broek is veels te heet voor en totaal niet vocht doorlatend
Van spraak nog wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Een joggingbroek getuigt dan ook niet bepaald van spraak. Maar de openingspost ook niet.
Moet je maar normaal Nederlands spreken en schrijven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:38 schreef TopKek het volgende:
Deze ding is oneerlijk, als ik zo'n topic gooi wordt t gelijk op slot gezet
ONZ / lelijke kahba's die "sexy" kleding aan doen
Deze kan het ook best gepost wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Een joggingbroek getuigt dan ook niet bepaald van spraak. Maar de openingspost ook niet.
Draag normale kleren, dit is toch helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Deze kan het ook best gepost worden![]()
[ afbeelding ]
Vandaag had ik een leuk jeans short met polo. #freshquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Draag normale kleren, dit is toch helemaal niet aantrekkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |