quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien verstaat een groep chimps ergens in een tropisch regenwoud deze Bongo Bongo-taal wel, ik in ieder geval niet.
Joune is wel vers zij is die easypussy. me broer had haar gister nog gehad hij regelt wel voor me dat ik er ook op magquote:
een puistige nerd die denkt dat straattaal cool isquote:
wollah? Nohh man da ben k zoiezo nie kil NMTM (niks mee te maken)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een puistige nerd die denkt dat straattaal cool is
Mattie voor de streetz onderwereld bestaat geen soliesitatie bro dit geen 9 tot 5 mentalienteit zoals jouw braddaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef danny081 het volgende:
Dit is dus niet hoe je een sollicitatiebrief moet schrijven.
Zal je veel aan hebben in de toekomst, succes. Morgen weer naar school?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef TopKek het volgende:
[..]
Mattie voor de streetz onderwereld bestaat geen soliesitatie bro dit geen 9 tot 5 mentalienteit zoals jouw bradda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef PriesterB het volgende:
TS is een kaolo mapang boeler zonder enige vorm van een toekomst.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien verstaat een groep chimps ergens in een tropisch regenwoud deze Bongo Bongo-taal wel, ik in ieder geval niet.![]()
![]()
Niet weten dat die gewoon de zoveelste roomblanke puisterige gymnasiumnerd is die denkt dit soort geforceerde straattaalgimmicks grappig zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef Geralt het volgende:
Waarom hebben we destijds die grenzen eigenlijk opengegooid en wie dacht dat dat serieus een goed idee was?
Onze hele Nederlandse identiteit is naar de klote geholpen door kansenparels als dit.![]()
Misschien verstaat een groep chimps ergens in een tropisch regenwoud deze Bongo Bongo-taal wel, ik in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |