TS is een tokkie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan iemand dit vertalen naar het Nederlands?
Oh en ook even punten en komma's toevoegen als je toch bezig bent
okquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:41 schreef AhmedJaret het volgende:
je hebt soms van die dagen dat je tranquilo gwn 14pm je bed uitrolt en ontbijt wil fixen en dan gewoon ff doucht en met joggingbroek en pully naar buiten gaat omdat je geen zin om helemaal de stylo uit te zoeken en dan is het altijd zo dat je van die wackos hebt die helemaal je checken enzo van "waarom heb jij je zondagspakje niet aan als je naar appie gaat" echt die mensen kunnen echt mij de moeder groeten bazzz denk je dat ik ook maar éèntje geef voor deze? als ik gwn met joggi naar de app will dan zet ik die toch? helemaal verontwaardigd kijken alsof ze in het gooi wonen en niet zonder 3 suit outfit naar buiten mogen en ze anders in de roddelbladen komen m3a karak
Natuurlijk joh, vies varkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
die van mij is gewoon schoon één keer per week wassen niks mis mee omdat ik een joggi draag betekent niet dat ik uit een woonwagenkamp kom
Je heb soms van die dagen dat je gewoon senang om 2 uur in de middag uit je sponde komt, een lekker morgenmaal wil maken, even doucht en vervolgens verpakt in een joggingsbroek en een warme sweater het leven tegemoet treedt. Deze stijl hanteer je omdat je geen goesting hebt om in de kledingskast te zoeken naar de perfecte tenue de ville. Vervolgens zul je altijd meemaken dat je van die doerakken tegenkomt bij de grootgrutter die je opnemen met een blik waaruit spreekt dat zij het oneens zijn met jouw nonchalante kledingkeuze. Deze parvenu's kunnen mij, excuzes le mot, gestolen worden! Sterker nog, wat zij presumeren laat mij onverschillig! Als ik in mijn joggingsbroek naar de plaatselijke kruidenier wil, dan doe ik dat gewoon. Toch zie je deze marginalen dan kijken alsof zij in het Gooi wonen en slechts in driedelig gekleed gezien kunnen worden, omdat zij anders de rondes zullen maken in het roddelcircuit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan iemand dit vertalen naar het Nederlands?
Oh en ook even punten en komma's toevoegen als je toch bezig bent
Klopt!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:26 schreef Biekuh het volgende:
[..]
geen wonder dat je tijd hebt om te fokken onder werktijd
Dank, hier kan ik wat mee! Of is dit het teken dat ik oud aan het worden ben.... maar in zo'n zweetbroek sta je gewoonweg voor aap!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
Je heb soms van die dagen dat je gewoon senang om 2 uur in de middag uit je sponde komt, een lekker morgenmaal wil maken, even doucht en vervolgens verpakt in een joggingsbroek en een warme sweater het leven tegemoet treedt. Deze stijl hanteer je omdat je geen goesting hebt om in de kledingskast te zoeken naar de perfecte tenue de ville. Vervolgens zul je altijd meemaken dat je van die doerakken tegenkomt bij de grootgrutter die je opnemen met een blik waaruit spreekt dat zij het oneens zijn met jouw nonchalante kledingkeuze. Deze parvenu's kunnen mij, excuzes le mot, gestolen worden! Sterker nog, wat zij presumeren laat mij onverschillig! Als ik in mijn joggingsbroek naar de plaatselijke kruidenier wil, dan doe ik dat gewoon. Toch zie je deze marginalen dan kijken alsof zij in het Gooi wonen en slechts in driedelig gekleed gezien kunnen worden, omdat zij anders de rondes zullen maken in het roddelcircuit.
Dit.quote:
Een joggingbroek en een trainingsbroek zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Ga in Helmond wonen, daar is het heel normaal.
deze autistquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je heb soms van die dagen dat je gewoon senang om 2 uur in de middag uit je sponde komt, een lekker morgenmaal wil maken, even doucht en vervolgens verpakt in een joggingsbroek en een warme sweater het leven tegemoet treedt. Deze stijl hanteer je omdat je geen goesting hebt om in de kledingskast te zoeken naar de perfecte tenue de ville. Vervolgens zul je altijd meemaken dat je van die doerakken tegenkomt bij de grootgrutter die je opnemen met een blik waaruit spreekt dat zij het oneens zijn met jouw nonchalante kledingkeuze. Deze parvenu's kunnen mij, excuzes le mot, gestolen worden! Sterker nog, wat zij presumeren laat mij onverschillig! Als ik in mijn joggingsbroek naar de plaatselijke kruidenier wil, dan doe ik dat gewoon. Toch zie je deze marginalen dan kijken alsof zij in het Gooi wonen en slechts in driedelig gekleed gezien kunnen worden, omdat zij anders de rondes zullen maken in het roddelcircuit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |