Yoga jij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga liever in joggingbroek naar de supermarkt dan in yogapants
dat zie je dan verkeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, maar ik zie gewoon nu al dat het niks gaat worden
Veel te warm. Met een kater op de bank jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij je hem gebruikt voor het joggen.
Heb je geen goeie kont dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij je hem gebruikt voor het joggen.
deze man weetquote:
Wij mannen zien dat liever anders.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
fijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, dat is jouw liefde en dat respecteer ik
chai heeft 1 hele lekkere kontquote:
Kan me wel voorstellen dat je dan gewoon een joggingbroek draagt. Alle die vieze oude shagrokers die op je kontje geilen.quote:
Haha goeie sneer naar ettoquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je dan gewoon een joggingbroek draagt. Alle die vieze oude shagrokers die op je kontje geilen.
Dat vind ik gewoon echt niet geschikt voor in het openbaar. Net alsof je in een panty rondloopt. Je ziet alles, het is alleen niet huidkleurig. Ongeveer naakt dus.quote:
perfect geschikt voor in het openbaar dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt niet geschikt voor in het openbaar. Net alsof je in een panty rondloopt. Je ziet alles, het is alleen niet huidkleurig. Ongeveer naakt dus.
Zeggen ze straks ook nog "Had ze verdiend" als ze je grijpenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt niet geschikt voor in het openbaar. Net alsof je in een panty rondloopt. Je ziet alles, het is alleen niet huidkleurig. Ongeveer naakt dus.
"ze vroeg er om"quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeggen ze straks ook nog "Had ze verdiend" als ze je grijpen
Weest trotschquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
WTF ik zie nu pas mijn naam in de TT![]()
.
Dolletjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
WTF ik zie nu pas mijn naam in de TT![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |