Vaporizer.quote:Op maandag 30 december 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
En waar zou ik dan mijn wiet mee moeten mixen he? HE? HE?
Dat is voor high class blowers, wat ik duidelijk niet ben.quote:
Friet eten is ook niet gezond, nog even en we betalen 20 euro voor een zak!quote:Op maandag 30 december 2013 09:25 schreef 91735 het volgende:
Roken is ongezond, duur en geeft overlast. De enigste reden waarom de overheid roken toestaat is dat door de accijnsen roken een goudmijn is voor de overheid.
Klacht: overheid kiest voor haar eigen belang ipv algemeen belang.
Ik heb ook niets met roken, ik haat het ook als er naast me gerookt wordt, maar dit zijn me toch een paar redenen waarmee je allerlei andere leuke dingen ook mee kunt afschieten.quote:Op maandag 30 december 2013 09:25 schreef 91735 het volgende:
Roken is ongezond, duur en geeft overlast.
Delen van je kerstboom. Die kan nu toch weg.quote:Op maandag 30 december 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
En waar zou ik dan mijn wiet mee moeten mixen he? HE? HE?
Een kerstboom heb ik niet, ik heb wel een soort glazen bol met een engeltje erin dat van kleur verandert (of van kleur zou veranderen als de batterij niet al een tijdje leeg was.)quote:Op maandag 30 december 2013 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Delen van je kerstboom. Die kan nu toch weg.
Nog wel ja, er zijn al verboden voor roken in je eigen huis als je het huurt en het ventilatiesysteem onderling verbonden is, in de VS dan.quote:Op maandag 30 december 2013 10:20 schreef H.FR het volgende:
Maarre, waar maak je je druk om TS? In de meeste openbare ruimten mag niet gerookt worden, en wat mensen thuis doen moeten ze toch zelf weten?
Oh.quote:Op maandag 30 december 2013 10:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Een kerstboom heb ik niet, ik heb wel een soort glazen bol met een engeltje erin dat van kleur verandert (of van kleur zou veranderen als de batterij niet al een tijdje leeg was.)
Kamerplanten heb ik ook niet, want ik ben tegen het martelen van welke levensvorm dan ook.quote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh.
Een andere kamerplant dan? Gewoon wat bladeren plukken, even drogen en klaar
Van de bomen en struiken buiten dan? Of zijn die er ook niet?quote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kamerplanten heb ik ook niet, want ik ben tegen het martelen van welke levensvorm dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |