Nice hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe mij die van Frau eens. Daar kan ik wel wat mee.
ben ff mobiel aan het kloten, op bezoek bij de familie in Venlo, de rest is ff naar de winkel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey ben jij er ook
Ja? Gat als in kont, niet anus.
met je kickboksskills. schop de bank niet kapot. heb ik ooit gedaan. duur grapje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer even weggaVoor ik mensen ga slaan
![]()
Komt door je rep van gillende lesbienne.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice hoor.
Heb al maanden geen nudies gehad. Ben jaloers.
Zal wel een uitspraak zijn van het westenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ben ff mobiel aan het kloten, op bezoek bij de familie in Venlo, de rest is ff naar de winkel.
Kont klinkt iig beter dan anus
Ik fap wel op de jouwe danquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga toch niet op mijn eigen nudies fappen Frautje.
Ik fap wel eens op nudies van exen, voelt toch altijd een beetje awkward ergensquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chillse!quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer even weggaVoor ik mensen ga slaan
![]()
Zal ik op die van jou fappen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het verkeerd.
''Daar kan ik wél wat mee''
Ah, logisch.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt door je rep van gillende lesbienne.
Waarom bewaar je die?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik fap wel eens op nudies van exen, voelt toch altijd een beetje awkward ergens
Mijn hersenen staan ingesteld op jou hatenquote:
En toch zal ik even een schietgebedje voor je doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net gegeten. Op hoop van zegen...
Als gespierde jongeman met een ubermannelijke kaaklijn, kan ik je zeggen dat nudies krijgen geen moeite kost.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, logisch.
Misschien moet ik mijn rep veranderen in beefcake hunk sletje.
Ik fap wel op mijn eigen nudies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ga ik even sporten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als gespierde jongeman met een ubermannelijke kaaklijn, kan ik je zeggen dat nudies krijgen geen moeite kost.
Garantie op nieuwe nudies heb je immers nooitquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, doen we allemaal.
niks mis mee.
Hardopquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Garantie op nieuwe nudies heb je immers nooit
Nou ik vind het zonde om ze weg te doen, kan 't niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen, van sommigen heb ik echt gehouden, oooooh en sommigen waren om van te watertanden ookquote:
Omdat je mij haat en Straw leuk vindtquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
Waarom moet ik lachen om mensen die zeggen dat ze moesten lachen maar niet om de grap zelf![]()
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Komt doordat we allemaal zo leuk zijn.
Ja kan ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat je mij haat en Straw leuk vindt
Precies. En dan heb je ruilmateriaal he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Garantie op nieuwe nudies heb je immers nooit
Geen ongeschreven regels daarvoor?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ruilmateriaal he.
Beetje zoals met pokemon kaarten.
Altijd awkward als de andere persoon jouw dubbele foto's al heeftquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog vervelender?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook hoor. In het echt ben ik anders.
Dat zou me echt een mn reet roesten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt nu; Oooh, oooh, ik ben op elke xxx site te vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd awkward als de andere persoon jouw dubbele foto's al heeft
Dus je vind het niet vervelend als ik en de rest van de mannelijke mensheid op je fap, wel eens overwogen om daar geld mee te verdienen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou me echt een mn reet roesten.
Dat merk je wel als je in het bejaardenhuis naast mij woontquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef perro. het volgende:
ik heb geen enkele nudie meer die ik heb gehad in het verleden. wat moet je ermee?
Had ik maar niet naast je in slaap moeten vallen, eigen schuldquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb die van jou aardig goed kunnen ruilen.
wtf, jij weet er wel weer wat van te maken hequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je vind het niet vervelend als ik en de rest van de mannelijke mensheid op je fap, wel eens overwogen om daar geld mee te verdienen?
Met zijn lul in je mondquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik maar niet naast je in slaap moeten vallen, eigen schuld
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Royco heeft misbruik van je gemaakt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Natuurlijk weet ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat merk je wel als je in het bejaardenhuis naast mij woont
Ik dacht dat ze me zoutjes gevoerd haddenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met zijn lul in je mondshit happens
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze me zoutjes gevoerd hadden
Ben vast gedrogeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Royco heeft misbruik van je gemaakt?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze me zoutjes gevoerd hadden
eerder uitgedroogd danquote:
de reden dat ik ze weggooi is.....quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij al je vervaagde herinneringen, ik HD beeld
Ik las tot twee keer toe erectiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij is een superheld en die hebben erecodes.
Ik kies er vandaag juist voor om helemaal niets te doen, ben nog geen avond normaal thuis geweestquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil even ergens heen gaan maar ik heb geen zin om in 't OV te zitten en ben een beetje gaar.![]()
What do.
Wordt vast weer binnen hangen. ff hoor, fml
Als er iets uitdroogt is het alcoholquote:
Die heb ik ook regelmatig jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las tot twee keer toe erecties
allemaal?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij is een superheld en die hebben erecodes.
omdat je depri raakt van wat je niet meer hebt of krijgt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef perro. het volgende:
[..]
de reden dat ik ze weggooi is.....
juist.
Hmm ja dan is het wel chill, dat had ik vorige week ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kies er vandaag juist voor om helemaal niets te doen, ben nog geen avond normaal thuis geweest.
Deze man weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kies er vandaag juist voor om helemaal niets te doen, ben nog geen avond normaal thuis geweest.
omdat ik een schepenverbrander ben. klaar mee is nooit meer omkijken of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je depri raakt van wat je niet meer hebt of krijgt?
ja, beetje bankhangen is wel ff lekker vandaag. Morgen wel weer de stad in denk ik, zaterdag nog geen plannen, zondag concert. Het is wel ff mooi zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm ja dan is het wel chill, dat had ik vorige week ook.
Eigenlijk heb ik gewoon zin om te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |