Garantie op nieuwe nudies heb je immers nooitquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, doen we allemaal.
niks mis mee.
Hardopquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Garantie op nieuwe nudies heb je immers nooit
Nou ik vind het zonde om ze weg te doen, kan 't niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen, van sommigen heb ik echt gehouden, oooooh en sommigen waren om van te watertanden ookquote:
Omdat je mij haat en Straw leuk vindtquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
Waarom moet ik lachen om mensen die zeggen dat ze moesten lachen maar niet om de grap zelf![]()
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Komt doordat we allemaal zo leuk zijn.
Ja kan ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat je mij haat en Straw leuk vindt
Precies. En dan heb je ruilmateriaal he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Garantie op nieuwe nudies heb je immers nooit
Geen ongeschreven regels daarvoor?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je ruilmateriaal he.
Beetje zoals met pokemon kaarten.
Altijd awkward als de andere persoon jouw dubbele foto's al heeftquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog vervelender?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook hoor. In het echt ben ik anders.
Dat zou me echt een mn reet roesten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt nu; Oooh, oooh, ik ben op elke xxx site te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |