de reden dat ik ze weggooi is.....quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij al je vervaagde herinneringen, ik HD beeld
Ik las tot twee keer toe erectiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij is een superheld en die hebben erecodes.
Ik kies er vandaag juist voor om helemaal niets te doen, ben nog geen avond normaal thuis geweestquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil even ergens heen gaan maar ik heb geen zin om in 't OV te zitten en ben een beetje gaar.![]()
What do.
Wordt vast weer binnen hangen. ff hoor, fml
Als er iets uitdroogt is het alcoholquote:
Die heb ik ook regelmatig jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las tot twee keer toe erecties
allemaal?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij is een superheld en die hebben erecodes.
omdat je depri raakt van wat je niet meer hebt of krijgt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef perro. het volgende:
[..]
de reden dat ik ze weggooi is.....
juist.
Hmm ja dan is het wel chill, dat had ik vorige week ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kies er vandaag juist voor om helemaal niets te doen, ben nog geen avond normaal thuis geweest.
Deze man weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kies er vandaag juist voor om helemaal niets te doen, ben nog geen avond normaal thuis geweest.
omdat ik een schepenverbrander ben. klaar mee is nooit meer omkijken of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je depri raakt van wat je niet meer hebt of krijgt?
ja, beetje bankhangen is wel ff lekker vandaag. Morgen wel weer de stad in denk ik, zaterdag nog geen plannen, zondag concert. Het is wel ff mooi zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm ja dan is het wel chill, dat had ik vorige week ook.
Eigenlijk heb ik gewoon zin om te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |