quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben die gillende lesbienne denk ik.
Ik vraag mij inderdaad af wie ik ben. Wel bijzonder dat faxie als enige bij naam genoemd wordt.quote:
Wat doe je nu Yv, HW heeft net nog gezegd dat hij dit niet kan waarderen.quote:
hier gaat het heerlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel goed. En met jou? Alweer even geleden dat ik jou hier heb gezien
dan heeft hw pech.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat doe je nu Yv, HW heeft net nog gezegd dat hij dit niet kan waarderen.
Lange afwezigheid i.c.m. alleen een simpele 'jij' zijn een uitzondering vind ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat doe je nu Yv, HW heeft net nog gezegd dat hij dit niet kan waarderen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik de oversexte muizenmartelaar. Mijn pielemuis krijgt wat te verduren
Is ze zo wild?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik de oversexte muizenmartelaar. Mijn pielemuis krijgt wat te verduren
Heerlijk klinkt goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:15 schreef perro. het volgende:
[..]
hier gaat het heerlijk.
ja, niet zo vaak meer op fok! laatste tijd. maar leuk om te horen dat je me gemist hebt.
zie dat je je oude ava weer terug hebt. zo herken ik je weer.
en ik ben het natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lange afwezigheid i.c.m. alleen een simpele 'jij' zijn een uitzondering vind ik
quote:
Laat HW daar dan maar over oordelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lange afwezigheid i.c.m. alleen een simpele 'jij' zijn een uitzondering vind ik
het is ook goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk klinkt goed
En ik doe mijn best
Bedankt voor de reminderquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:19 schreef perro. het volgende:
[..]
het is ook goed.
meer dan je best kun je niet doen. overigens heb ik al tijden thee in huis heh. dat je het even weet.
Perroquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:19 schreef perro. het volgende:
[..]
het is ook goed.
meer dan je best kun je niet doen. overigens heb ik al tijden thee in huis heh. dat je het even weet.
WEER een avond vrijquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed hoor. Nog even een logboek maken voor school en dan een avondje chillen met mn billen
Es tut mir leidquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens getest maandag.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Pasje ontvangen vandaag, ik kan weer sporten.En meer vreten, heujjj.
uitstekend. met jou ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn je weer eens te zien hier, alles oke?
Oh ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor het weghalen van een aantal posts van mij.
5 van Straw, 3 van Frau :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al nudies ontvangen hierdoor?
Ik denk dat ik maar weer even weggaquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer even wegga
Nice hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe mij die van Frau eens. Daar kan ik wel wat mee.
ben ff mobiel aan het kloten, op bezoek bij de familie in Venlo, de rest is ff naar de winkel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey ben jij er ook
Ja? Gat als in kont, niet anus.
met je kickboksskills. schop de bank niet kapot. heb ik ooit gedaan. duur grapje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer even weggaVoor ik mensen ga slaan
![]()
Komt door je rep van gillende lesbienne.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice hoor.
Heb al maanden geen nudies gehad. Ben jaloers.
Zal wel een uitspraak zijn van het westenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ben ff mobiel aan het kloten, op bezoek bij de familie in Venlo, de rest is ff naar de winkel.
Kont klinkt iig beter dan anus
Ik fap wel op de jouwe danquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga toch niet op mijn eigen nudies fappen Frautje.
Ik fap wel eens op nudies van exen, voelt toch altijd een beetje awkward ergensquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chillse!quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer even weggaVoor ik mensen ga slaan
![]()
Zal ik op die van jou fappen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het verkeerd.
''Daar kan ik wél wat mee''
Ah, logisch.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt door je rep van gillende lesbienne.
Waarom bewaar je die?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik fap wel eens op nudies van exen, voelt toch altijd een beetje awkward ergens
Mijn hersenen staan ingesteld op jou hatenquote:
En toch zal ik even een schietgebedje voor je doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net gegeten. Op hoop van zegen...
Als gespierde jongeman met een ubermannelijke kaaklijn, kan ik je zeggen dat nudies krijgen geen moeite kost.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, logisch.
Misschien moet ik mijn rep veranderen in beefcake hunk sletje.
Ik fap wel op mijn eigen nudies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ga ik even sporten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als gespierde jongeman met een ubermannelijke kaaklijn, kan ik je zeggen dat nudies krijgen geen moeite kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |