Vredequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
* MissMSX biedt HW een biertje aan als teken van vrede
Nou ja, er hoeft niets verder, ik ben maar 1 van de velen hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hoi en doei mag idd wel iets minder ja
[..]
Ga Fera maar wat drinken brengen, ik ben al voorzien. Dank je.
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er hoeft niets verder, ik ben maar 1 van de velen hier.
Doe maar zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
[..]
* MissMSX biedt HW een biertje aan als teken van vrede
Ik snap opzich wat je wil zeggen, maar het klopt niet echt qua zinquote:
Wat betreft het aanbieden van dingen ben ik het met je eens. Maar een goedemorgen, een hoi, of een doei, vind ik nog niet zo gekquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, kan je nagaan hoe nutteloos ik het dan vind, als ik het slowchatvervuiling vind.
Nogmaals, ik verwacht geen medestanders ofzo, ik wou het even kwijt weer.
Waarom moest ik lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef UitStraling het volgende:
We zijn me wel eens stelletje he, mensen met verstand van psychologie, warme mensen, gevatte mensen, een oversekste muizenmartelaar, kookwonders, een dame die klaarkomt op Duits, mensen met verstand van games en pc's, humoristische mensen, een arrogante kwal, een onzekere James Bond, wat dudes die de hele dagjes gifjes aan het zoeken zijn, een gillende lesbienne, iemand die alleen maar wigger praat, een schrijfster die niet kan schrijven, een mislukte geologe, iemand die continue hetzelfde zegt, mensen met overal verstand van, gelukkig getrouwde mensen, Faxie an sich en ik vergeet er vast nog een paar maar wat een liefde voel ik voor jullie, onbeschrijfelijk, echt
Mag ik een McFlurry van jou?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat betreft het aanbieden van dingen ben ik het met je eens. Maar een goedemorgen, een hoi, of een doei, vind ik nog niet zo gekMaar dat 'Iemand kopje koffie?', bijvoorbeeld, I agree
Het is ook geen ramp hoor, maar het voegt zo weinig toe vind ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat betreft het aanbieden van dingen ben ik het met je eens. Maar een goedemorgen, een hoi, of een doei, vind ik nog niet zo gekMaar dat 'Iemand kopje koffie?', bijvoorbeeld, I agree
Zou het ook liever in het echt doen, maar soms gaat dat gewoon niet hequote:
i knowquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap opzich wat je wil zeggen, maar het klopt niet echt qua zin.
Ik snapte wel dat je hem snapte hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, had duidelijker moeten zijn, was dan ook een grapje. Snapte je punt.
Och, ik ben wel wat gewend inmiddelsquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
i knowMaar een correcte zin schrijven zou ten koste gaan van mijn poging tot irritant doen.
Ik roep voortaan wel dat Amsterdammers arrogante klootzakken zijn. Of dat iPhones kut zijn. Of dat kinderen leuk zijn. Of... Nah ja... wat waren die andere twee ook alweer?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp hoor, maar het voegt zo weinig toe vind ik. Vooral 's ochtends zie je dan nieuwe posts in de SC en het zijn allemaal hoi-posts ofzo, dan heb ik niets om over te lullen
.
Gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snapte wel dat je hem snapte hoor.
Wie is wie?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef UitStraling het volgende:
We zijn me wel eens stelletje he, mensen met verstand van psychologie, warme mensen, gevatte mensen, een oversekste muizenmartelaar, kookwonders, een dame die klaarkomt op Duits, mensen met verstand van games en pc's, humoristische mensen, een arrogante kwal, een onzekere James Bond, wat dudes die de hele dagjes gifjes aan het zoeken zijn, een gillende lesbienne, iemand die alleen maar wigger praat, een schrijfster die niet kan schrijven, een mislukte geologe, iemand die continue hetzelfde zegt, mensen met overal verstand van, gelukkig getrouwde mensen, Faxie an sich en ik vergeet er vast nog een paar maar wat een liefde voel ik voor jullie, onbeschrijfelijk, echt
Doe dat maar jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik roep voortaan wel dat Amsterdammers arrogante klootzakken zijn. Of dat iPhones kut zijn. Of dat kinderen leuk zijn. Of... Nah ja... wat waren die andere twee ook alweer?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik een McFlurry van jou?
Oh nee wacht, dat durf ik toch niet.
Goed hoor. Nog even een logboek maken voor school en dan een avondje chillen met mn billenquote:
Het ging wel weer even tegen de duidelijk-regel in, maar ik ben niet altijd zo moeilijkquote:
Wie is de arrogante kwal?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |