Hmmquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik je beter trakteren op iets wat jij lekker vindt.
De groetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Indeed, het is slechts mijn mening, niemand hoeft zich er uiteraard iets van aan te trekken, maar ik vind het zelfs in een slowchat forumvervuiling, eigenlijk net als groeten als je online komt ofzo, lul gewoon mee.
Ik deel je mening voor een keertjequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Indeed, het is slechts mijn mening, niemand hoeft zich er uiteraard iets van aan te trekken, maar ik vind het zelfs in een slowchat forumvervuiling, eigenlijk net als groeten als je online komt ofzo, lul gewoon mee.
Ik heb een rare dag vandaag blijkbaarquote:
Raar kan mensen nieuwsgierig maken, dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een rare dag vandaag blijkbaar.
Dit hele topic is vervuiling manquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ditquote:
Nou ja, kan je nagaan hoe nutteloos ik het dan vind, als ik het slowchatvervuiling vindquote:
Dat hoi en doei mag idd wel iets minder jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga Fera maar wat drinken brengen, ik ben al voorzien. Dank je.quote:
Kloptquote:
* MissMSX biedt HW een biertje aan als teken van vredequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, kan je nagaan hoe nutteloos ik het dan vind, als ik het slowchatvervuiling vind.
Nogmaals, ik verwacht geen medestanders ofzo, ik wou het even kwijt weer.
Braaf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanmiddag geleerd van aeque dat duidelijkheid goed is. Dus ik dacht ik waag een poging
Vredequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
* MissMSX biedt HW een biertje aan als teken van vrede
Nou ja, er hoeft niets verder, ik ben maar 1 van de velen hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hoi en doei mag idd wel iets minder ja
[..]
Ga Fera maar wat drinken brengen, ik ben al voorzien. Dank je.
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er hoeft niets verder, ik ben maar 1 van de velen hier.
Doe maar zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
[..]
* MissMSX biedt HW een biertje aan als teken van vrede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |