Origineel van 44rdbeiquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
Bij gebrek aan een paintbattleben ik zelf maar even aan het prutsen....
orgineel:
[ afbeelding ]
resultaat:
[ afbeelding ]
Any thoughts....
Ik ben niet tevreden over de bliksem, maar weet niet hoe ik hem kan verbeteren...
ONZ / Onzin Paints! is eigenlijk meer vragen en informatie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:07 schreef Diemux het volgende:
[..]
Waarom niet verder in ONZ / Onzin Paints!
Zoiets bedoel je ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier wat van maken?Een dinosaurus of zo? (Dan moet het plaatje wel wat verlengd worden voor de lange nek!
)
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef GekkePoes het volgende:
ik ben de laagjes kwijt, maar de kop heb ik kunnen aanpassen:D
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef ToT het volgende:
Misschien een zeemonster bij deze?
[ afbeelding ]
Of een human sacrifice bij deze?
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat je foto's gebruikt die je zelf gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:48 schreef GekkePoes het volgende:
maak hier ook maar eens wat van
[ afbeelding ]
quote:
ahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je foto's gebruikt die je zelf gemaakt hebt.
Dat is tegenwoordig bijna standaard. Je moet goed zoeken om een foto te vinden die niet nabewerkt is...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:27 schreef ToT het volgende:
Overigens zijn die foto van die boom en van die koters beiden al zwaar gephotoshopped, om de kleuren en scherpte wat te verbeteren. Beetje over the top gegaan, maar zo aan de muur ziet het er mooi uit!
Ja deze heb ik dus zelf gesoept.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bijna standaard. Je moet goed zoeken om een foto te vinden die niet nabewerkt is...
Mooi gedaan hoor! Het is bijna niet te zien dat de foto bewerkt is, ziet er natuurlijk uit...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze heb ik dus zelf gesoept.
Met name met die koters was het een flinke opgave i.v.m. schaduwen en dat ik bij het ene mormel de kleur en het contrast ZO wilde veranderen, en bij een andere koter weer op een heel andere manier. Om nog maar te zwijgen over het water; daar zit ook heel veel werk in.
Thx!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor! Het is bijna niet te zien dat de foto bewerkt is, ziet er natuurlijk uit...
Hooguit dat de kleuren misschien een beetje te intens zijn maar dat is ook een kwestie van smaak. En bij warm zonlicht zo het er best zo kunnen uitzien...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
De originelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met name die boom heb ik wel HEUL erg verscherpt enzo, maar op canvas komt het zo wat beter uit.
Thx!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo wat een verschil met dat water, dat ziet er bewerkt echt stukken beter uit... Mooi gedaan...
Ja, klopt wel. Ik heb geen photoshop meer en het is de eerste keer dat ik water met gimp heb gemaakt, dat is dus een stuk lastiger...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De reflectie is goed, alleen het water ziet er vreemd uit...
Ik dacht in de Filipijnen..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe die foto's heb ik in Cambodja gemaakt!
Daar ben ik laatst geweest!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik dacht in de Filipijnen..
Nou ja, ik zal het wel verkeerd onthouden hebben
ow vandaar.. Zat ik toch goedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst geweest!
Deze foto's zijn 2 jaar oud.
quote:
Klinkt als een topvakantiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Alleen heb ik niet echt shop-waardige foto's van die vakantie.Dat zijn gewoon echte vakantie-kiekjes van mij en mijn vriendin en wat leuke dingen die we daar gedaan hebben; met walvishaaien zwemmen, op quads rijden, vulkaan beklimmen, onder een waterval van 40m hoog chillen enz.
Longontsteking aan overgehouden, maar het was idd top!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Klinkt als een topvakantie, echt tof voor je dat het zo goed heeft uitgepakt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat ben ik en maak er maar iets 'leuks' van
Jij hebt ook altijd watquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Longontsteking aan overgehouden, maar het was idd top!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat![]()
En deze is natuurlijk te makkelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post dan een andere foto.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:26 schreef LuDann het volgende:
Als ik onze trouwfoto hier neergooi, zou ik daar dan spijt van krijgen?
Ik twijfel.
Er is al te lang geen paint topic geweestquote:Op zondag 31 mei 2015 11:13 schreef ToT het volgende:
Godverdomme mensen, wat zijn we weer op dreef!
Die koe!!!!!
True dat!quote:Op zondag 31 mei 2015 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is al te lang geen paint topic geweest
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef LuDann het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet niet of hier wat mee te doen is?
Heb zelf geen skills helaas.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2015 14:41 schreef 44rdbei het volgende:
Die benen zijn veelste wit, zo lukt het niet.
Misschien is een tropisch strand een beter idee.
[ afbeelding ]
Excuseer mijn melkflessen.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:41 schreef 44rdbei het volgende:
Die benen zijn veelste wit, zo lukt het niet.
Misschien is een tropisch strand een beter idee.
[ afbeelding ]
Ik weet het, erg jammer dat ze het gesloopt hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]Foei!
Maar die plek is sowieso kort en klein geslagen inmiddels!
Heeft meer met het lichtval te maken dan met jouw benenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Excuseer mijn melkflessen.
Hoe selecteer je losse objecten (zoals een kikker, poes, mijn benen)? Kan dat in paint? Ik wil ook een poging doen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het, erg jammer dat ze het gesloopt hebben.
Ik kwam er graag
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]En dan zonder betalen weer naar buiten.
Ik ga Gimp downloaden.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het, erg jammer dat ze het gesloopt hebben.
Ik kwam er graag
[..]
Heeft meer met het lichtval te maken dan met jouw benen.
Met de selectie tool kan je dingen uitknippen/plakken. In deze OP staat het een en ander beschreven: ONZ / Onzin Paints!
Maar paint is eigenlijk ongeschikt. Ik gebruik Photoshop maar met Gimp (gratis) kan het ook.
Ik heb ook zo'n teken tablet, maar ik kan er echt niet me werken.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ga Gimp downloaden.Heb een Surface met zo'n tekenpen, maar het lukte me niet in Paint idd. Bedankt voor de link enzo.
Tis ook voor het eerst dat ik een poging waag.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n teken tablet, maar ik kan er echt niet me werken.Een muis vind ik gewoon echt veel fijner.
[ link | afbeelding ]
Whehehe!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:39 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net een tutorial over Gimp te kijken.
Allereerste poging ooit, niet lachen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]Geen idee wat dat beest met die boom aan het uitvreten is, maar een nette eerste Gimpje!
Heel niet slecht hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 22:39 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net een tutorial over Gimp te kijken.
Allereerste poging ooit, niet lachen.
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heeft er nog iemand een nieuwe leuke foto waarmee we aan de slag kunnen?
Ik hb er al meerdere gepost!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal ontevreden met hoe die kop eruit ziet, maar de rest is mooi gelukt
Zelfkritiekquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat hoofd geniaal, niks mis mee.
Oh, mijn excuus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?Daar gaat het namelijk om in dit topic!
Gaan we ook, maar dan alleen van zelfgemaakte foto's.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Oh, mijn excuus.Ik dacht dat we leuke paintjes gingen maken van foto's.
Ah, daar valt wel het één en ander mee te doen!quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:02 schreef LuDann het volgende:
Ik heb nog wel een paar zelfgemaakte foto's. Als ik de energie heb ga ik zelf ook nog even aan de slag!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja toch? Ik heb er nog wel meer, maar dit lijkt me voor nu even genoeg.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, daar valt wel het één en ander mee te doen!
Ik was nog wat vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |