quote:Op zondag 31 mei 2015 14:41 schreef 44rdbei het volgende:
Die benen zijn veelste wit, zo lukt het niet.
Misschien is een tropisch strand een beter idee.
[ afbeelding ]
Excuseer mijn melkflessen.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:41 schreef 44rdbei het volgende:
Die benen zijn veelste wit, zo lukt het niet.
Misschien is een tropisch strand een beter idee.
[ afbeelding ]
Ik weet het, erg jammer dat ze het gesloopt hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]Foei!
Maar die plek is sowieso kort en klein geslagen inmiddels!
Heeft meer met het lichtval te maken dan met jouw benenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Excuseer mijn melkflessen.
Hoe selecteer je losse objecten (zoals een kikker, poes, mijn benen)? Kan dat in paint? Ik wil ook een poging doen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het, erg jammer dat ze het gesloopt hebben.
Ik kwam er graag
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]En dan zonder betalen weer naar buiten.
Ik ga Gimp downloaden.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het, erg jammer dat ze het gesloopt hebben.
Ik kwam er graag
[..]
Heeft meer met het lichtval te maken dan met jouw benen.
Met de selectie tool kan je dingen uitknippen/plakken. In deze OP staat het een en ander beschreven: ONZ / Onzin Paints!
Maar paint is eigenlijk ongeschikt. Ik gebruik Photoshop maar met Gimp (gratis) kan het ook.
Ik heb ook zo'n teken tablet, maar ik kan er echt niet me werken.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ga Gimp downloaden.Heb een Surface met zo'n tekenpen, maar het lukte me niet in Paint idd. Bedankt voor de link enzo.
Tis ook voor het eerst dat ik een poging waag.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n teken tablet, maar ik kan er echt niet me werken.Een muis vind ik gewoon echt veel fijner.
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef LuDann het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet niet of hier wat mee te doen is?
Heb zelf geen skills helaas.
Whehehe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |