Ja, klopt wel. Ik heb geen photoshop meer en het is de eerste keer dat ik water met gimp heb gemaakt, dat is dus een stuk lastiger...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De reflectie is goed, alleen het water ziet er vreemd uit...
Ik dacht in de Filipijnen..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe die foto's heb ik in Cambodja gemaakt!
Daar ben ik laatst geweest!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik dacht in de Filipijnen..
Nou ja, ik zal het wel verkeerd onthouden hebben
ow vandaar.. Zat ik toch goedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst geweest!
Deze foto's zijn 2 jaar oud.
quote:
Klinkt als een topvakantiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Alleen heb ik niet echt shop-waardige foto's van die vakantie.Dat zijn gewoon echte vakantie-kiekjes van mij en mijn vriendin en wat leuke dingen die we daar gedaan hebben; met walvishaaien zwemmen, op quads rijden, vulkaan beklimmen, onder een waterval van 40m hoog chillen enz.
Longontsteking aan overgehouden, maar het was idd top!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Klinkt als een topvakantie, echt tof voor je dat het zo goed heeft uitgepakt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat ben ik en maak er maar iets 'leuks' van
Jij hebt ook altijd watquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Longontsteking aan overgehouden, maar het was idd top!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat![]()
En deze is natuurlijk te makkelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |