De finale van vorig jaar was echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:39 schreef tong80 het volgende:
We hebben wel een leuke wedstrijd gezien. Dat is niet altijd met finales.
ja vroegerquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Sevilla wel eens kampioen geworden eigenlijk?
quote:
beter inderdaadquote:
Was dat maar zoquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Evertjan het volgende:
San Andreas dacht eerst dat het een film was gebaseerd op GTA
Sevilla ook hoor :Squote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
KNAP VAN SEVILLA
Alleen Feyenoord is het ooit gelukt 2x achter elkaar de europa league te winnen
Niet bij een fucking huldiging, dan gaan ze meestal richting de studio niet meteen reclame zoals die commerciële kutzendersquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of dat ze daar niet gelijk naar de reclame gaan bij het laatste fluitsignaal
Goed dat je tot inkeer bent gekomen.quote:
kijk je toch lekker naar Sporza je mist niks nu hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Niet bij een fucking huldiging, dan gaan ze meestal richting de studio niet meteen reclame zoals die commerciële kutzenders
RTL
"Ryder, niggah."quote:
Volgend jaar CL bij de SBS.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Niet bij een fucking huldiging, dan gaan ze meestal richting de studio niet meteen reclame zoals die commerciële kutzenders
RTL
Dan heb je een andere wedstrijd gezien dan ik. Eerste helft een 8 tweede helft een 6 en halfquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Deze finale deed me denken aan Feyenoord.
Troosteloos.
Dat is al gaande sinds de eerste fluitsignaal, dankjequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk je toch lekker naar Sporza je mist niks nu hoor
En het halve scherm wordt gevuld door promo's van Gerard Joling met zijn armen over elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar CL bij de SBS.
De penaltyserie van Real Madrid- Barcelona wordt onderbroken voor Hart van Nederland met Patty Brard
Om weer een of andere fluttalentenjacht te promoten waar niemand naar kijkt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En het halve scherm wordt gevuld door promo's van Gerard Joling met zijn armen over elkaar.
hvj xxxquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt zielig bij de nederlandse zenders
KRIJG JE WEER VAN DIE FUKKING ANALISTEN ALTIJD EN ZIE JE NIETS MEER OP HET VELD
DIE belgen doen dit gewoon beter
ik wil de spelers zien en niet van die mongolen analisdten met hun achterlijke verhalen alsof ze voetbal uitgevonden hebben
Fantastischquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De penaltyserie van Real Madrid- Barcelona wordt onderbroken voor Hart van Nederland met Patty Brard
Als deze poederneus maar niet aan de macht komt bij de nieuw op te richten voetbalbondquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef tong80 het volgende:
Diego Maradona is blij dat de FBI en de Zwitserse autoriteiten enkele FIFA-officials hebben opgepakt. De Argentijnse stervoetballer van weleer vindt dat het tijd is dat de FIFA stopt met de leugens. ,,Ze noemden mij gek. Maar gelukkig is vandaag de waarheid uitgekomen en ik geniet ervan'', aldus Pluisje tegen de Argentiijnse radiozender La Red.
Maradona (54) vergeleek eerder de FIFA met de maffia. ,,Ze haten voetbal. Ze haten transparantie. Het liegen moet nu ophouden!''
Maradona staat volledig achter prins Ali Bin Al-Hussein, de enige uitdager van Blatter. ,,We zullen zien of Blatter deze keer weer kan winnen. Met Ali blijft het goede en het slechte zal ik zelf wegschoppen naar je weet wel.''
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt zielig bij de nederlandse zenders
KRIJG JE WEER VAN DIE FUKKING ANALISTEN ALTIJD EN ZIE JE NIETS MEER OP HET VELD
DIE belgen doen dit gewoon beter
ik wil de spelers zien en niet van die mongolen analisdten met hun achterlijke verhalen alsof ze voetbal uitgevonden hebben
Wie voetbalde er bij Barcelonaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjaak Polak 4 president.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als deze poederneus maar niet aan de macht komt bij de nieuw op te richten voetbalbond
Niet dat het bij de NOS altijd zo fantastisch was. Met hun wedstrijdkeuze en Frank Snoeks als commentatorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Fantastisch
Met dank aan ons huidige politieke klimaat, lekker verder uitkleden van onze Publieke omroep inderdaad.
Mark van Bommel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie voetbalde er bij Barcelona
A Berry van Aerle
B Sjaak Polak
C Johan Cruijff
Hopelijk kiezen ze wel voor wat leuke meisjes dan, en niet Jan-Jood van Gangelenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
A Berry van Aerle
B Sjaak Polak
C Johan Cruijff
Je vergeet het belangrijkste minpunt. Youri als analist.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat het bij de NOS altijd zo fantastisch was. Met hun wedstrijdkeuze en Frank Snoeks als commentator
met Bert van Marwijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste minpunt. Youri als analist.
10x liever Frank met knowhow dan Jeroen "Wooooow" Greuter en Leo Oldenburgertquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat het bij de NOS altijd zo fantastisch was. Met hun wedstrijdkeuze en Frank Snoeks als commentator
De analyse sla ik vaak over. Zap in rond 20.40 en in de rust ga ik lekker wat eten maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat krijgen we straks ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zaterdag niet, want dan speelt Barcelona de bekerfinale tegen de basken Bilbo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is de CL finale
zaterdag toch????
2 finales binnen een week?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
A Berry van Aerle
B Sjaak Polak
C Johan Cruijff
We dachten allebei op hetzelfde moment aan Sjaak Polak. Eng.quote:
Watquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef Mr.N het volgende:
[..]
10x liever Frank met knowhow dan Jeroen "Wooooow" Greuter en Leo Oldenburgert
Kieft heeft een zeer lage eigenwaardequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kieft houdt er echt niet van als iemand hem een compliment geeft.
Zijn prijzen staan in een doos ergens op zolderquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kieft houdt er echt niet van als iemand hem een compliment geeft.
okequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag niet, want dan speelt Barcelona de bekerfinale tegen de basken Bilbo.
GAEquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 36 dagen begint 2015/16 van de Europa Liek.
Er zijn dagen dat ik niet aan hem denkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
We dachten allebei op hetzelfde moment aan Sjaak Polak. Eng.
Daar zijn ze veel mee opgeschoten ,winnen van sevilla bquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke
Feyenoord had toch van sevilla gewonnen toch of vergis ik me?
Van Geel heeft het nog als excuus kunnen gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel mee opgeschoten ,winnen van sevilla b
Kan jij geen eigen subforum krijgen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft de EL officieeel gewonnen want het is de enige ploeg die sevilla verslagen heeft in de EL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker daar al je geld in steken ipv in een paar goede spelersquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar een kutgehucht in Oost-Europa of desnoods naar Noord-Ierland, genot.
zou mooi zijn johquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij geen eigen subforum krijgen?
Als ik jou was zou ik een grote tattoo laten zetten met: Feyenoord 2015 Europa League Champion .quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft de EL officieeel gewonnen want het is de enige ploeg die sevilla verslagen heeft in de EL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, in Deventer zijn ze ook druk bezig met de stadionverbreidingen. Sinds dinsdag zijn ze er al druk mee bezig. Er is ook leven na degradatie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker daar al je geld in steken ipv in een paar goede spelers
ik GA HET DOEN!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een grote tattoo laten zetten met: Feyenoord 2015 Europa League Champion .
Dat mag je vinden, kan zijn commentaar iig waarderen zeker in vergelijking met de rest wat Nederland rijk is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat
Alleen maar compleet nutteloze feitjes en houdt zijn bek maar niet. Al zijn die andere twee ook waardeloos.
Arno Vermeulen is uiteraard de beste analist, nooit meer twijfel of een bal over de lijn is of niet.
Heel goed dat ze daar mee bezig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je wat geld misloopt en dus kan je beter al je geld steken in iets structureels als je stadion dan een keer tegen wat kutclubs spelen in de krochten van Europaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in Deventer zijn ze ook druk bezig met de stadionverbreidingen. Sinds dinsdag zijn ze er al druk mee bezig. Er is ook leven na degradatie.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet aan hem denk
Feyenoord de morele kampioenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Estoril uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt met enkele PSV-duels in de groepsfase, hoor.
Estoril & Panathinaikos - PSV.
Frank Snoeks krijg ik woedeaanvallen van.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, kan zijn commentaar iig waarderen zeker in vergelijking met de rest wat Nederland rijk is.
Arno is ook een goede commentator inderdaad. Lekker zakelijk!
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft heeft een zeer lage eigenwaarde
Dat ben ik met je eens, daar niet van, maar die hele heksenjacht op Go Ahead en hun keuze is ook een beetje vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel goed dat ze daar mee bezig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je wat geld misloopt en dus kan je beter al je geld steken in iets structureels als je stadion dan een keer tegen wat kutclubs spelen in de krochten van Europa
Goeie zin.quote:
Ach als GAE het geweigerd had was Excelsior wel Europa ingegaan. Gaat gewoon meer om die extra plek die we nu krijgen die het gaat verneuken voor de punten dan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, daar niet van, maar die hele heksenjacht op Go Ahead en hun keuze is ook een beetje vermoeiend hoor.
voor een PSV-supporter uit Oss.quote:
Ik ook.quote:
die is altijd onder de dopequote:
Dat kan je niet alleen toeschrijven aan Go Ahead. Het is gewoon falen op de lange termijn. Nu doen we alsof Go Ahead de verantwoordelijke is voor al de deepshit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als GAE het geweigerd had was Excelsior wel Europa ingegaan. Gaat gewoon meer om die extra plek die we nu krijgen die het gaat verneuken voor de punten dan.
Veel slechter dan Groningen-Aberdeen gaat het toch niet worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als GAE het geweigerd had was Excelsior wel Europa ingegaan. Gaat gewoon meer om die extra plek die we nu krijgen die het gaat verneuken voor de punten dan.
Utrecht - Differdangequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Veel slechter dan Groningen-Aberdeen gaat het toch niet worden.
Niet doen, is slecht voor je gezondheidquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Snoeks krijg ik woedeaanvallen van.
Neuh het is gewoon dat we in Nederland eigenlijk maar met 4 ploegen Europa in moeten (Ajax, PSV, Feyenoord en AZ) en dat de rest eigenlijk helemaal te kneuzig voor woorden presteert over het algemeenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je niet alleen toeschrijven aan Go Ahead. Het is gewoon falen op de lange termijn. Nu doen we alsof Go Ahead de verantwoordelijke is voor al de deepshit.
Ach, vorig jaar was de heksenjacht op PEC omdat die Europa in zouden gaan als verliezend bekerfinalist. Boeiend. Als PSV en Ajax hun sportieve plicht eens zouden doen zou dat ene ticket geen reet uitmaken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, daar niet van, maar die hele heksenjacht op Go Ahead en hun keuze is ook een beetje vermoeiend hoor.
behalve als hij zelf een keer een klein beetje tegengas krijgt, dan moet hij gelijk weer een paar weken lang een dubbele dosis medicijnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Juist dat onzekere maakt hem wel sympathiek. Beter dan Gijpie eigenlijk die zichzelf nogal vaak overschat en in zichzelf gaat geloven
Of Vitesse tegen FC Plofkipquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Veel slechter dan Groningen-Aberdeen gaat het toch niet worden.
Dat heeft ook deels met de spelopvatting te maken, maar daar hebben we het al vaker over gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh het is gewoon dat we in Nederland eigenlijk maar met 4 ploegen Europa in moeten (Ajax, PSV, Feyenoord en AZ) en dat de rest eigenlijk helemaal te kneuzig voor woorden presteert over het algemeen
Hopelijk doet hij niet de finale dan.quote:
Ook uit dat boekje Topshow dat hij zich achter de bank verstopt omdat iemand even spontaan langs komtquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
behalve als hij zelf een keer een klein beetje tegengas krijgt, dan moet hij gelijk weer een paar weken lang een dubbele dosis medicijnen.
Vitesse kan nu ook wel, al weet je nog niet wat ze volgend seizoen voor team hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh het is gewoon dat we in Nederland eigenlijk maar met 4 ploegen Europa in moeten (Ajax, PSV, Feyenoord en AZ) en dat de rest eigenlijk helemaal te kneuzig voor woorden presteert over het algemeen
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Differdange is dan wel een heel leuk dorpjequote:
PSV kan je dit jaar niet zoveel verwijten, Tchock. Ajax gaat ten onder aan hun jaarlijkse probleem: mentale weerbaarheid tegen professioneel voetbal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar was de heksenjacht op PEC omdat die Europa in zouden gaan als verliezend bekerfinalist. Boeiend. Als PSV en Ajax hun sportieve plicht eens zouden doen zou dat ene ticket geen reet uitmaken.
Ik meen mij te herinneren dat deze wedstrijd een veelgebruik gifje produceerde.quote:
Nederlandse ploegen zijn gewoon vaak erg naïef inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft ook deels met de spelopvatting te maken, maar daar hebben we het al vaker over gehad.
Nee die gaan Traoré en Propper al missen volgend seizoen. En Vejinovic misschien ook. Labyad ook niet. Blijft weinig overquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vitesse kan nu ook wel, al weet je nog niet wat ze volgend seizoen voor team hebben.
Is Pauw nog wat vandaag? Jij weet dat soort dingen altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan je dit jaar niet zoveel verwijten, Tchock. Ajax gaat ten onder aan hun jaarlijkse probleem: mentale weerbaarheid tegen professioneel voetbal.
Mentale weerbaarheid heb je helemaal niet nodig als je een spits hebt die goals scoort in plaats van met een gehandicapte IJslander in je team te gaan spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan je dit jaar niet zoveel verwijten, Tchock. Ajax gaat ten onder aan hun jaarlijkse probleem: mentale weerbaarheid tegen professioneel voetbal.
Tja maar Ajax won in dat seizoen ook van Barcelonaquote:
Hou eens op met nuanceren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar Ajax won in dat seizoen ook van Barcelona
We durven geen professioneel voetbal te spelen bij vlagen, tsja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen zijn gewoon vaak erg naïef inderdaad.
En goede verdedigers hebben we hier zelden
[..]
Nee die gaan Traoré en Propper al missen volgend seizoen. En Vejinovic misschien ook. Labyad ook niet. Blijft weinig over
Wat een onzin. Ajax speelde gewoon met Milik in die wedstrijden tegen Dnipro.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mentale weerbaarheid heb je helemaal niet nodig als je een spits hebt die goals scoort in plaats van met een gehandicapte IJslander in je team te gaan spelen.
Zomeravondvoetbal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We durven geen professioneel voetbal te spelen bij vlagen, tsja.
Rome werd weer eens eventjes goed op de kaart gezetquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:
er was maar 1 wedstrijd waar heel de wereld over sprak
roma - feyenoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rome werd weer eens eventjes goed op de kaart gezet
Dat zie je eigenlijk ook in de KNVB Beker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zomeravondvoetbal.
Zeker met die voorrondes van de EL natuurlijk. Of Nederlandse clubs gaan hun tegenstander onderschatten zonder enige goede reden
Gebrek aan winnaarsmentaliteit hier in Nederland. Daarom winnen we ook nooit een WK
Terwijl voor alle clubs dat gewoon een hele mooie prijs is (alleen voor Ajax en PSV niet zo boeiend). Maar een Feyenoord bijvoorbeeld zou daar toch ook veel meer moeten strijden, die winnen nooit ietsquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zie je eigenlijk ook in de KNVB Beker.
quote:
5 spaansen in de champions leaguequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Belachelijk dat zo'n clubje zo vaak de EL kan winnen en ook dit jaar wint.
Infantilo bedoel je.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die kale UEFA-man is ook een engnek.
Ik vraag me af hoe veel mensen er op FOK! zijn die de naam van dat stadion kunnen noemen zonder het op te zoeken. Ik wist het niet in elk geval.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond gaan we genieten van het stadion van FC Emmen in dit prachtige toernooi
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe veel mensen er op FOK! zijn die de naam van dat stadion kunnen noemen zonder het op te zoeken. Ik wist het niet in elk geval.Stijn wist dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder niemand denk ikNouja die ene Emmen-fan waarschijnlijk, weet niet eens hoe ie heet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lekker puhquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
Al mijn FOX sports kanalen blijven zwart
Bij mij ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
Al mijn FOX sports kanalen blijven zwart
Den Haagquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Bij mij ook.Je woont in het oosten van het land waarschijnlijk?
Aangezien ik Arnhem als het oosten beschouwquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Bij mij ook.Je woont in het oosten van het land waarschijnlijk?
Ik bij Telfortquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke provider? Ik zit bij online.nl
Nee dat kan niet zonder stream en ik weet verdomme niet meer hoe die website met bool oid heet.quote:
Welke storing? Ik heb geen storingquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk, haalt je clubje eindelijk eens Europees voetbal. Is de heenwedstrijd niet te zien vanwege een storing en mag je uit niet mee ivm een straf van de tegenstander.
Stuur Rickert een DM, die heeft geloof ik een stream.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dat kan niet zonder stream en ik weet verdomme niet meer hoe die website met bool oid heet.
Ik dus nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
Sowieso kan iedereen met een abo en een niet al te onbekende provider gewoon via foxsports.nl kijken
Toch vind ik dit leuker dan een Real Madrid - Psgquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
Dat Ferencvaros vind ik ook niet zo indrukwekkend
Ik vermaak me prima inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Toch vind ik dit leuker dan een Real Madrid - Psg
Klopt, 6 in plaats van 5 ploegen in Europa, waardoor je dus alle behaalde punten ook door 6 moet delen. Maar winst van Go Ahead had daar niets aan veranderd, dat komt omdat we überhaupt dat fair play klassement al wonnen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik me niet vergis zijn door het vroege verlies van Eagles de punten in Europa die Ajax en PSV gaat halen al 20% of zoiets minder waard. Aldus Rikkert van PSV vorige week.
Dit inderdaad. Waardeloos.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, 6 in plaats van 5 ploegen in Europa, waardoor je dus alle behaalde punten ook door 6 moet delen. Maar winst van Go Ahead had daar niets aan veranderd, dat komt omdat we überhaupt dat fair play klassement al wonnen.
Zou goed kunnen. Ze zullen rond de halve ton krijgen en daarvoor moet je een wedstrijd regelen, het stadion van Emmen huren (- kaartverkoop) en een reis voor je hele staf en selectie naar Hongarije organiseren.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:19 schreef beantherio het volgende:
Ik vermoed zomaar dat ze nog geld toe moeten leggen op deze wedstrijden ook
AZ moet kunnen winnen, Vitesse heeft heel veel geluk nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke loting hoor, wel slecht voor de Nederlandse punten
Met PSV in de CL gaat het helemaal goed komen met de punten!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke loting hoor, wel slecht voor de Nederlandse punten
AZ redt het wel denk ik hoor. Met Ajax dat toch minstens de EL moet kunnen halen zouden we met 4 clubs wel redelijk vertegenwoordigd zijn in Europa.quote:
AZ krijgt het nog lastig in de vierde ronde, maar zeker niet onmogelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ redt het wel denk ik hoor. Met Ajax dat toch minstens de EL moet kunnen halen zouden we met 4 clubs wel redelijk vertegenwoordigd zijn in Europa.
Ohja, nog een rondequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ krijgt het nog lastig in de vierde ronde, maar zeker niet onmogelijk.
Natuurlijk. http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2015.htmlquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, nog een ronde
Wat zijn daar de mogelijke tegenstanders, is AZ dan geplaatst?
Ik kan me twee jaar geleden herinneren toen ze tegen Petrolul speelden..quote:
Oh verrek ja, die was ik vergetenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan me twee jaar geleden herinneren toen ze tegen Petrolul speelden..
1-1quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
19:30 AZ - Istanbul Basaksehir
21:05 Southampton - Vitesse
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 30-07-2015 om 18:35:48Opstelling AZ vs. Istanbul: Rochet; Johansson, Gouweleeuw, Vd Linden, Haps; Van Overeem, Henriksen, Ortiz, Haye, Dos Santos; Janssen. #azist reageer retweet
Oké AZ vliegt eruit dus deze ronde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 30-07-2015 om 18:35:48Opstelling AZ vs. Istanbul: Rochet; Johansson, Gouweleeuw, Vd Linden, Haps; Van Overeem, Henriksen, Ortiz, Haye, Dos Santos; Janssen. #azist reageer retweet
Tja, als je met Gudelj, Berghuis, Hoedt en Poulsen je beste spelers laat vertrekken en er vrijwel niets voor terughaalt dan blijft er maar weinig over.quote:
Eindelijk breekt AZ en gaan ze voor het rechterrijtjequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, als je met Gudelj, Berghuis, Hoedt en Poulsen je beste spelers laat vertrekken en er vrijwel niets voor terughaalt dan blijft er maar weinig over.
Als directeur voetbalzaken je begroting omlaag willen hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eindelijk breekt AZ en gaan ze voor het rechterrijtje
Watquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als directeur voetbalzaken je begroting omlaag willen hebben
Je hebt er niet veel van begrepen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als directeur voetbalzaken je begroting omlaag willen hebben
Nee, die Turken schoten mis.quote:
Drukte op het parkeerterrein waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef satecl het volgende:
Waarom zijn de supporters nog niet binnen!?
Dat heb je met maar 4 ingangen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef satecl het volgende:
Waarom zijn de supporters nog niet binnen!?
Geen idee.quote:
Bij dezequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou een penalty + rood moeten zijn.
Het is geen penalty, Trudy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De pingel gaat naast
markeer mijn woorden
het was er toch binnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |