Klopt, 6 in plaats van 5 ploegen in Europa, waardoor je dus alle behaalde punten ook door 6 moet delen. Maar winst van Go Ahead had daar niets aan veranderd, dat komt omdat we überhaupt dat fair play klassement al wonnen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik me niet vergis zijn door het vroege verlies van Eagles de punten in Europa die Ajax en PSV gaat halen al 20% of zoiets minder waard. Aldus Rikkert van PSV vorige week.
Dit inderdaad. Waardeloos.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, 6 in plaats van 5 ploegen in Europa, waardoor je dus alle behaalde punten ook door 6 moet delen. Maar winst van Go Ahead had daar niets aan veranderd, dat komt omdat we überhaupt dat fair play klassement al wonnen.
Zou goed kunnen. Ze zullen rond de halve ton krijgen en daarvoor moet je een wedstrijd regelen, het stadion van Emmen huren (- kaartverkoop) en een reis voor je hele staf en selectie naar Hongarije organiseren.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:19 schreef beantherio het volgende:
Ik vermoed zomaar dat ze nog geld toe moeten leggen op deze wedstrijden ook
AZ moet kunnen winnen, Vitesse heeft heel veel geluk nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke loting hoor, wel slecht voor de Nederlandse punten
Met PSV in de CL gaat het helemaal goed komen met de punten!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke loting hoor, wel slecht voor de Nederlandse punten
AZ redt het wel denk ik hoor. Met Ajax dat toch minstens de EL moet kunnen halen zouden we met 4 clubs wel redelijk vertegenwoordigd zijn in Europa.quote:
AZ krijgt het nog lastig in de vierde ronde, maar zeker niet onmogelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ redt het wel denk ik hoor. Met Ajax dat toch minstens de EL moet kunnen halen zouden we met 4 clubs wel redelijk vertegenwoordigd zijn in Europa.
Ohja, nog een rondequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ krijgt het nog lastig in de vierde ronde, maar zeker niet onmogelijk.
Natuurlijk. http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2015.htmlquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, nog een ronde
Wat zijn daar de mogelijke tegenstanders, is AZ dan geplaatst?
Ik kan me twee jaar geleden herinneren toen ze tegen Petrolul speelden..quote:
Oh verrek ja, die was ik vergetenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan me twee jaar geleden herinneren toen ze tegen Petrolul speelden..
1-1quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
19:30 AZ - Istanbul Basaksehir
21:05 Southampton - Vitesse
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 30-07-2015 om 18:35:48Opstelling AZ vs. Istanbul: Rochet; Johansson, Gouweleeuw, Vd Linden, Haps; Van Overeem, Henriksen, Ortiz, Haye, Dos Santos; Janssen. #azist reageer retweet
Oké AZ vliegt eruit dus deze ronde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 30-07-2015 om 18:35:48Opstelling AZ vs. Istanbul: Rochet; Johansson, Gouweleeuw, Vd Linden, Haps; Van Overeem, Henriksen, Ortiz, Haye, Dos Santos; Janssen. #azist reageer retweet
Tja, als je met Gudelj, Berghuis, Hoedt en Poulsen je beste spelers laat vertrekken en er vrijwel niets voor terughaalt dan blijft er maar weinig over.quote:
Eindelijk breekt AZ en gaan ze voor het rechterrijtjequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, als je met Gudelj, Berghuis, Hoedt en Poulsen je beste spelers laat vertrekken en er vrijwel niets voor terughaalt dan blijft er maar weinig over.
Als directeur voetbalzaken je begroting omlaag willen hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eindelijk breekt AZ en gaan ze voor het rechterrijtje
Watquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als directeur voetbalzaken je begroting omlaag willen hebben
Je hebt er niet veel van begrepen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als directeur voetbalzaken je begroting omlaag willen hebben
Nee, die Turken schoten mis.quote:
Drukte op het parkeerterrein waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef satecl het volgende:
Waarom zijn de supporters nog niet binnen!?
Dat heb je met maar 4 ingangen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef satecl het volgende:
Waarom zijn de supporters nog niet binnen!?
Geen idee.quote:
Bij dezequote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou een penalty + rood moeten zijn.
Het is geen penalty, Trudy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De pingel gaat naast
markeer mijn woorden
het was er toch binnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |