Ik vraag me af hoe veel mensen er op FOK! zijn die de naam van dat stadion kunnen noemen zonder het op te zoeken. Ik wist het niet in elk geval.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond gaan we genieten van het stadion van FC Emmen in dit prachtige toernooi
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe veel mensen er op FOK! zijn die de naam van dat stadion kunnen noemen zonder het op te zoeken. Ik wist het niet in elk geval.Stijn wist dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder niemand denk ikNouja die ene Emmen-fan waarschijnlijk, weet niet eens hoe ie heet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lekker puhquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
Al mijn FOX sports kanalen blijven zwart
Bij mij ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
Al mijn FOX sports kanalen blijven zwart
Den Haagquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Bij mij ook.Je woont in het oosten van het land waarschijnlijk?
Aangezien ik Arnhem als het oosten beschouwquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Bij mij ook.Je woont in het oosten van het land waarschijnlijk?
Ik bij Telfortquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke provider? Ik zit bij online.nl
Nee dat kan niet zonder stream en ik weet verdomme niet meer hoe die website met bool oid heet.quote:
Welke storing? Ik heb geen storingquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk, haalt je clubje eindelijk eens Europees voetbal. Is de heenwedstrijd niet te zien vanwege een storing en mag je uit niet mee ivm een straf van de tegenstander.
Stuur Rickert een DM, die heeft geloof ik een stream.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dat kan niet zonder stream en ik weet verdomme niet meer hoe die website met bool oid heet.
Ik dus nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
Sowieso kan iedereen met een abo en een niet al te onbekende provider gewoon via foxsports.nl kijken
Toch vind ik dit leuker dan een Real Madrid - Psgquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
Dat Ferencvaros vind ik ook niet zo indrukwekkend
Ik vermaak me prima inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Toch vind ik dit leuker dan een Real Madrid - Psg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |