De finale van vorig jaar was echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:39 schreef tong80 het volgende:
We hebben wel een leuke wedstrijd gezien. Dat is niet altijd met finales.
ja vroegerquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Sevilla wel eens kampioen geworden eigenlijk?
quote:
beter inderdaadquote:
Was dat maar zoquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Evertjan het volgende:
San Andreas dacht eerst dat het een film was gebaseerd op GTA
Sevilla ook hoor :Squote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
KNAP VAN SEVILLA
Alleen Feyenoord is het ooit gelukt 2x achter elkaar de europa league te winnen
Niet bij een fucking huldiging, dan gaan ze meestal richting de studio niet meteen reclame zoals die commerciële kutzendersquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of dat ze daar niet gelijk naar de reclame gaan bij het laatste fluitsignaal
Goed dat je tot inkeer bent gekomen.quote:
kijk je toch lekker naar Sporza je mist niks nu hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Niet bij een fucking huldiging, dan gaan ze meestal richting de studio niet meteen reclame zoals die commerciële kutzenders
RTL
"Ryder, niggah."quote:
Volgend jaar CL bij de SBS.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Niet bij een fucking huldiging, dan gaan ze meestal richting de studio niet meteen reclame zoals die commerciële kutzenders
RTL
Dan heb je een andere wedstrijd gezien dan ik. Eerste helft een 8 tweede helft een 6 en halfquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Deze finale deed me denken aan Feyenoord.
Troosteloos.
Dat is al gaande sinds de eerste fluitsignaal, dankjequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk je toch lekker naar Sporza je mist niks nu hoor
En het halve scherm wordt gevuld door promo's van Gerard Joling met zijn armen over elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar CL bij de SBS.
De penaltyserie van Real Madrid- Barcelona wordt onderbroken voor Hart van Nederland met Patty Brard
Om weer een of andere fluttalentenjacht te promoten waar niemand naar kijkt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En het halve scherm wordt gevuld door promo's van Gerard Joling met zijn armen over elkaar.
hvj xxxquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt zielig bij de nederlandse zenders
KRIJG JE WEER VAN DIE FUKKING ANALISTEN ALTIJD EN ZIE JE NIETS MEER OP HET VELD
DIE belgen doen dit gewoon beter
ik wil de spelers zien en niet van die mongolen analisdten met hun achterlijke verhalen alsof ze voetbal uitgevonden hebben
Fantastischquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De penaltyserie van Real Madrid- Barcelona wordt onderbroken voor Hart van Nederland met Patty Brard
Als deze poederneus maar niet aan de macht komt bij de nieuw op te richten voetbalbondquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef tong80 het volgende:
Diego Maradona is blij dat de FBI en de Zwitserse autoriteiten enkele FIFA-officials hebben opgepakt. De Argentijnse stervoetballer van weleer vindt dat het tijd is dat de FIFA stopt met de leugens. ,,Ze noemden mij gek. Maar gelukkig is vandaag de waarheid uitgekomen en ik geniet ervan'', aldus Pluisje tegen de Argentiijnse radiozender La Red.
Maradona (54) vergeleek eerder de FIFA met de maffia. ,,Ze haten voetbal. Ze haten transparantie. Het liegen moet nu ophouden!''
Maradona staat volledig achter prins Ali Bin Al-Hussein, de enige uitdager van Blatter. ,,We zullen zien of Blatter deze keer weer kan winnen. Met Ali blijft het goede en het slechte zal ik zelf wegschoppen naar je weet wel.''
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het is echt zielig bij de nederlandse zenders
KRIJG JE WEER VAN DIE FUKKING ANALISTEN ALTIJD EN ZIE JE NIETS MEER OP HET VELD
DIE belgen doen dit gewoon beter
ik wil de spelers zien en niet van die mongolen analisdten met hun achterlijke verhalen alsof ze voetbal uitgevonden hebben
Wie voetbalde er bij Barcelonaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjaak Polak 4 president.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als deze poederneus maar niet aan de macht komt bij de nieuw op te richten voetbalbond
Niet dat het bij de NOS altijd zo fantastisch was. Met hun wedstrijdkeuze en Frank Snoeks als commentatorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Fantastisch
Met dank aan ons huidige politieke klimaat, lekker verder uitkleden van onze Publieke omroep inderdaad.
Mark van Bommel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie voetbalde er bij Barcelona
A Berry van Aerle
B Sjaak Polak
C Johan Cruijff
Hopelijk kiezen ze wel voor wat leuke meisjes dan, en niet Jan-Jood van Gangelenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
A Berry van Aerle
B Sjaak Polak
C Johan Cruijff
Je vergeet het belangrijkste minpunt. Youri als analist.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat het bij de NOS altijd zo fantastisch was. Met hun wedstrijdkeuze en Frank Snoeks als commentator
met Bert van Marwijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste minpunt. Youri als analist.
10x liever Frank met knowhow dan Jeroen "Wooooow" Greuter en Leo Oldenburgertquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat het bij de NOS altijd zo fantastisch was. Met hun wedstrijdkeuze en Frank Snoeks als commentator
De analyse sla ik vaak over. Zap in rond 20.40 en in de rust ga ik lekker wat eten maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat krijgen we straks ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zaterdag niet, want dan speelt Barcelona de bekerfinale tegen de basken Bilbo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is de CL finale
zaterdag toch????
2 finales binnen een week?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
A Berry van Aerle
B Sjaak Polak
C Johan Cruijff
We dachten allebei op hetzelfde moment aan Sjaak Polak. Eng.quote:
Watquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef Mr.N het volgende:
[..]
10x liever Frank met knowhow dan Jeroen "Wooooow" Greuter en Leo Oldenburgert
Kieft heeft een zeer lage eigenwaardequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kieft houdt er echt niet van als iemand hem een compliment geeft.
Zijn prijzen staan in een doos ergens op zolderquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kieft houdt er echt niet van als iemand hem een compliment geeft.
okequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag niet, want dan speelt Barcelona de bekerfinale tegen de basken Bilbo.
GAEquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 36 dagen begint 2015/16 van de Europa Liek.
Er zijn dagen dat ik niet aan hem denkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
We dachten allebei op hetzelfde moment aan Sjaak Polak. Eng.
Daar zijn ze veel mee opgeschoten ,winnen van sevilla bquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke
Feyenoord had toch van sevilla gewonnen toch of vergis ik me?
Van Geel heeft het nog als excuus kunnen gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel mee opgeschoten ,winnen van sevilla b
Kan jij geen eigen subforum krijgen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft de EL officieeel gewonnen want het is de enige ploeg die sevilla verslagen heeft in de EL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker daar al je geld in steken ipv in een paar goede spelersquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar een kutgehucht in Oost-Europa of desnoods naar Noord-Ierland, genot.
zou mooi zijn johquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij geen eigen subforum krijgen?
Als ik jou was zou ik een grote tattoo laten zetten met: Feyenoord 2015 Europa League Champion .quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft de EL officieeel gewonnen want het is de enige ploeg die sevilla verslagen heeft in de EL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, in Deventer zijn ze ook druk bezig met de stadionverbreidingen. Sinds dinsdag zijn ze er al druk mee bezig. Er is ook leven na degradatie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker daar al je geld in steken ipv in een paar goede spelers
ik GA HET DOEN!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een grote tattoo laten zetten met: Feyenoord 2015 Europa League Champion .
Dat mag je vinden, kan zijn commentaar iig waarderen zeker in vergelijking met de rest wat Nederland rijk is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat
Alleen maar compleet nutteloze feitjes en houdt zijn bek maar niet. Al zijn die andere twee ook waardeloos.
Arno Vermeulen is uiteraard de beste analist, nooit meer twijfel of een bal over de lijn is of niet.
Heel goed dat ze daar mee bezig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je wat geld misloopt en dus kan je beter al je geld steken in iets structureels als je stadion dan een keer tegen wat kutclubs spelen in de krochten van Europaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in Deventer zijn ze ook druk bezig met de stadionverbreidingen. Sinds dinsdag zijn ze er al druk mee bezig. Er is ook leven na degradatie.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet aan hem denk
Feyenoord de morele kampioenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Estoril uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt met enkele PSV-duels in de groepsfase, hoor.
Estoril & Panathinaikos - PSV.
Frank Snoeks krijg ik woedeaanvallen van.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, kan zijn commentaar iig waarderen zeker in vergelijking met de rest wat Nederland rijk is.
Arno is ook een goede commentator inderdaad. Lekker zakelijk!
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft heeft een zeer lage eigenwaarde
Dat ben ik met je eens, daar niet van, maar die hele heksenjacht op Go Ahead en hun keuze is ook een beetje vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel goed dat ze daar mee bezig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je wat geld misloopt en dus kan je beter al je geld steken in iets structureels als je stadion dan een keer tegen wat kutclubs spelen in de krochten van Europa
Goeie zin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |