SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
ja de bijbel is ook echt gebeurdquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het zo langzamerhand wel ongelofelijk worden...
Sowing The Seeds of Love...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef just me het volgende:
En zo heeft iedereen zijn eigen verhaal over het begin.....
ja Jesusquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:35 schreef Symphonic het volgende:
sorry voor de topic kaap maar er kwam even niets
dat is MLNquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer een kans om er Kotshonk van te maken laten lopen...
Heintje Davids is er niets bijquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens sommigen wordt hij nog steeds verwacht
Jezus had ook een beroerd spijkerhandschrift.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer een kans om er Kotshonk van te maken laten lopen...
Draai je Abel met Onderweg...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Kane verdom ik echt..
Dinand is zooo'n droeftoeter
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij durft het op te nemen tegen de huishooligan? Wow
maar met wie dan???quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef ToT het volgende:
Kain mepte Abel dood en stichtte een gezin!
Ja God had ook mensen BUITEN het paradijs geschapen namelijk.
En wij stammen allemaal van Adam en Eva af en hebben daardoor de erfzonde.
Ehhh.....hoe zit het dan met die mensen buiten het paradijs?
in sprookjes kan allesquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar met wie dan???
adam en eva waren de eerste mensen, twee kids, met wie dan???
Kaïn en Abel zijn toch de koters van Adam en Eva?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar met wie dan???
adam en eva waren de eerste mensen, twee kids, met wie dan???
ja, de eerste mensen..quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kaïn en Abel zijn toch de koters van Adam en Eva?
Ja dus met de mensen die God BUITEN het paradijs geschapen had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, de eerste mensen..
en met wie moeten ze dan kindjes maken?
daarom dit nummer van the Cats ook
kun je vast prachtige muziek bij vindenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
Er zijn overigens serieus theorieën over dat God en satan aliens waren en dat het Oude Testament een omschrijving is van hoe de mensen uit die tijd begrepen dat de vork in de steel zat.
Waar je je tijd al niet aan kan verspillen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
Er zijn overigens serieus theorieën over dat God en satan aliens waren en dat het Oude Testament een omschrijving is van hoe de mensen uit die tijd begrepen dat de vork in de steel zat.
mag je zelf bepalen wat voor muziek ?quote:
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
mag je zelf bepalen wat voor muziek ?
komt vast wel goed en anders hier nog 'ns oefenen !quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.
Dat gaat niet samen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.
ja hallo iedereen wil toch weten waarom er naast iedere kerk een kroeg is?quote:
ik gebruik dat station om hier beter te draaien ;pquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
komt vast wel goed en anders hier nog 'ns oefenen !
Omdat ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Bedankt Henk!
Blij dat ik geen werkende microfoon heb...
Zo, da's aardig lang.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef tailfox het volgende:
Mag ik donderdag van 11-1 savonds op rooster
Ik stimuleerde je ook nog en ik moet zeggen dat ik je totaal anders ingeschat had...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Symphonic het volgende:
en voor wie het niet gelooft, ik had serieus niets, maar dan ook echt helemaal niets voorbereid..
Door die flauwe grap over het Bijbel voorlezen, bedacht ik dit echt pas om 10 voor 9
en ik geloof net zoals jijquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stimuleerde je ook nog en ik moet zeggen dat ik je totaal anders ingeschat had...
Je kunt toch ook draaien zonder te pratenquote:
Dat doe ik dan soms ook en dan dus ook zonder verhaal erbij...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt toch ook draaien zonder te praten
volgens mij heb ik jou nog nooit horen draaienquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik dan soms ook en dan dus ook zonder verhaal erbij...
HAHA!quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt een grijns als een breedbek kikker nu
Whehehe ik zat er over te denken een show er achteraan te plakken, maar ik ben echt kapot.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Symphonic het volgende:
en gewoon niemand die denkt, laat ik dan verder gaan met het Nieuwe Testament
ik zou beginnen met Boney M en dan ergens Depeche Mode, verder reikt mijn inspiratie nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Genesis - Jesus He knows me.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou beginnen met Boney M en dan ergens Depeche Mode, verder reikt mijn inspiratie niet
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou beginnen met Boney M en dan ergens Depeche Mode, verder reikt mijn inspiratie niet
Blijf niet bezig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou nog nooit horen draaien
nouja hun willen het liefst 3 nederlands gezongen nummer per uur. (dat word dus dodenrit, brandendzand en een ander random nummer elk uur)quote:
Moet je er ook bij praten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hun willen het liefst 3 nederlands gezongen nummer per uur. (dat word dus dodenrit, brandendzand en een ander random nummer elk uur)
gewoon nederpop uit de eighties er tussendoor gooienquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hun willen het liefst 3 nederlands gezongen nummer per uur. (dat word dus dodenrit, brandendzand en een ander random nummer elk uur)
ik ken 0 nederpop nummers uit de 80 stquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon nederpop uit de eighties er tussendoor gooien
geloof ik niks van. Doe Maar, Toontje Lager, Het Goede Doel...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ken 0 nederpop nummers uit de 80 st
Doe Maar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
doet geen belletje ringenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Doe Maar, Toontje Lager, Het Goede Doel...
Dat gaat 'm dan dus niet worden...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen nederpop dj uit de 80s?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter kies je een ander beroep dan.
het opvoeden heb ik gewoon aan de wilgen gehangenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom je ff helpen tailfox op te voeden?
ik en mijn onhandige woordkeuzequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het opvoeden heb ik gewoon aan de wilgen gehangen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:57 schreef just me het volgende:
goeiemorgen met juffrouw just me, ik mis uw kinderen op school.... ja dat klopt, we hebben vannacht een spoedverhuizing gehad...
als voordeuren konden praten..
streep die overstroming maar wegquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Spoedverhuizing...... overstroming, echtelijke ruzie, etc.... ?
kinderen buiten, ik binnenquote:
Ik moet eerst lezen wat ik getikt heb voordat ik op invoeren klik, ik wilde namelijk posten: Alle kinderen naar buiten en jij meezingen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
kinderen buiten, ik binnen
met Adamo
geluid hard, kamerdeur open en koffie halenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet eerst lezen wat ik getikt heb voordat ik op invoeren klik, ik wilde namelijk posten: Alle kinderen naar buiten en jij meezingen?
Altijd fijn om te werken met een muziekje erbijquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef just me het volgende:
[..]
geluid hard, kamerdeur open en koffie halen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh, ik zit aan het ontbijt.
Jeetje just me, wat een telefoontje. Ik hoorde pas ook een verhaal: vader komt op school en meldt plompverloren aan de juf: hou het kind vandaag maar goed in de gaten, z'n moeder heeft zich gisteravond verhangen...
vriendin van een vriend werkt op een school in een wat bijzondere wijk, wat die allemaal voor verhalen heeftquote:
quincy is een gek die je geen aandacht moet geven, puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:43 schreef ToT het volgende:
Quincy Gario bant hottentottententententoonstelling
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit soort verhalen komen tegenwoordig helaas op vrij veel scholen voor, ongeacht in wat voor wijk ze staan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vriendin van een vriend werkt op een school in een wat bijzondere wijk, wat die allemaal voor verhalen heeft
Hij levert wel leuke painttopics p!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quincy is een gek die je geen aandacht moet geven, punt
worden jullie daarin getraind en begeleid?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
dit soort verhalen komen tegenwoordig helaas op vrij veel scholen voor, ongeacht in wat voor wijk ze staan.
Omdat ik hier al 15 jaar werk, altijd de telefoon opneem e.d. vertellen ouders mij erg veel, ik ben vaak het 1e aanspreekpunt, ik voel me wel eens in de kou staan hoor als ik iets doorgeef aan de intern begeleidster en die dan doet alsof het alleen haar aangaat. Maar ja dat is ook een trutquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
worden jullie daarin getraind en begeleid?
oh, da's wel heel lullig. Je bent toch een team zou je zeggen en jij krijgt de boel rauw op je dak, daar mag wel wat aandacht voor zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik hier al 15 jaar werk, altijd de telefoon opneem e.d. vertellen ouders mij erg veel, ik ben vaak het 1e aanspreekpunt, ik voel me wel eens in de kou staan hoor als ik iets doorgeef aan de intern begeleidster en die dan doet alsof het alleen haar aangaat. Maar ja dat is ook een trut![]()
Ahhhh dat soort situaties zijn altijd fijn ja!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik hier al 15 jaar werk, altijd de telefoon opneem e.d. vertellen ouders mij erg veel, ik ben vaak het 1e aanspreekpunt, ik voel me wel eens in de kou staan hoor als ik iets doorgeef aan de intern begeleidster en die dan doet alsof het alleen haar aangaat. Maar ja dat is ook een trut![]()
geld voor avondvierdaagse met zo lief van dat meisjequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in zat!Geld? Een ontslagbrief?
Hehehe okee dan!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
geld voor avondvierdaagse met zo lief van dat meisje
how cute. Ik word op sommige locaties bedolven onder de tekeningen, ik neem ze altijd braaf mee naar huis en heel soms hang ik er eentje een tijdje op de koelkastquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
geld voor avondvierdaagse met zo lief van dat meisje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
how cute. Ik word op sommige locaties bedolven onder de tekeningen, ik neem ze altijd braaf mee naar huis en heel soms hang ik er eentje een tijdje op de koelkast
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, gup heeft aardig wat voer gekregen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie stem, die Roger. Mijn oom was fan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
De badkamer schoonmaken wordt iets minder erg met deze muziek erbij
er komt weer vanalles aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop ook weer lekkere muziekjes zo meteen na de lunch.
Even een stukje terug gelezen, en inderdaad, zulke dingen kunnen in elke wijk plaatsvinden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
dit soort verhalen komen tegenwoordig helaas op vrij veel scholen voor, ongeacht in wat voor wijk ze staan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even een stukje terug gelezen, en inderdaad, zulke dingen kunnen in elke wijk plaatsvinden.
(wel triest)
Goedemiddag......
Hoi hoi, jeetje, ik las een stukje terug en zag dat ik een religious show heb gemist gisteravond, jammer, maar ik was druk.quote:
die show was geniaal, Symph was op dreefquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi hoi, jeetje, ik las een stukje terug en zag dat ik een religious show heb gemist gisteravond, jammer, maar ik was druk.
Het is ook een dankbaar onderwerp zowel voor gelovigen als voor niet gelovigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die show was geniaal, Symph was op dreef
het was een soort geimproviseerd scheppingsverhaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook een dankbaar onderwerp zowel voor gelovigen als voor niet gelovigen.
Be the ball !!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef just me het volgende:
Ik zit met een koptelefoon op rustig te werken, stuiteren doe ik straks thuis wel
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jim Reeves en ik denk weer aan mijn vader.
Moet maar eens rebooten, om de boel soepel te laten lopen.
Mijn vader hield heel erg van de muziek van Jim Reeves, vandaar dat ik er ook een zwak voor heb.quote:
ik vind ze alledrie heel fijn, maar de stem van Jim doet het net iets meer voor mequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader hield heel erg van de muziek van Jim Reeves, vandaar dat ik er ook een zwak voor heb.
Persoonlijk ben ik meer een Johnny Cash type, en niet te vergeten Hank Williams.
Jim maakte 'lieve muziek', Johnny en Hank zijn wat rauwer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind ze alledrie heel fijn, maar de stem van Jim doet het net iets meer voor me
Heb je nog 312 te beantwoorden......quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:28 schreef Symphonic het volgende:
Even een korte sfeerimpressie van mijn mailbox momenteel:
[ afbeelding ]
ik word er echt een beetje chagrijnig van
Ik beantwoord 1 mail, krijg er op hetzelfde moment 4 binnen...
de teller staat vandaag al op 78...
wil je medelijden?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:28 schreef Symphonic het volgende:
Even een korte sfeerimpressie van mijn mailbox momenteel:
[ afbeelding ]
ik word er echt een beetje chagrijnig van
Ik beantwoord 1 mail, krijg er op hetzelfde moment 4 binnen...
de teller staat vandaag al op 78...
ja, dat kan ik dan weer niet regelen. Ik heb alleen ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ze ophouden met mailen
Nee, laat maar....quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh jeetje, de vrouw met de deegrol.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef just me het volgende:
[..]en nu allemaal kappuh er mogen geen mailtjes meer worden verstuurd
IS DAT NU DUIDELIJK
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik gewoon iedereen een plaatje van een zebra terug ga mailenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef just me het volgende:
IS DAT NU DUIDELIJK
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef just me het volgende:
IS DAT NU DUIDELIJK
[ afbeelding ]
ik heb me nuttig gemaakt in mijn huisquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me daarentegen wel nuttig gemaakt voor de maatschappij...
Ik heb de buurvrouw geholpen met verhuizen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb me nuttig gemaakt in mijn huis
Ik ben erg nuttig bezig geweest, voor alles en iedereenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me daarentegen wel nuttig gemaakt voor de maatschappij...
Ik ga ook telkens de kant van het andere liedje opquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Oho, aha.
Je verwacht toch elk moment dat hij het refrein van zijn andere hit gaat inzetten
kan vast wel anders ingesteld worden !quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, 30, ik liep er net tegenaan
quote:
Daar kwam ik een week of wat geleden ook achter, toen was dat volgens mij net pas zo ingesteld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, 30, ik liep er net tegenaan
quote:
Ah ja ik ken zulke avonden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit er echt doorheen.
ik probeer het te rekken tot 21.00 uur, maar vraag me af of dat lukt.
Ik weet het.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja ik ken zulke avonden.
Kun je mij dan ff op het rooster slingeren?
Hij wil nog groeien. Dan heb je veel rust nodig.quote:
U heeft tot 20.10 om muziekjes uit te zoeken.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij wil nog groeien. Dan heb je veel rust nodig.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
U heeft tot 20.10 om muziekjes uit te zoeken.![]()
( En ik kan mijn verzoekjes nog even afluisteren.)
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rip me helemaal de typhus hiero, ben nu met mijn 'Dead Moon' verzameling bezig. Dadelijk toch maar eens iets eten voor ik ook omval.
Ondertussen maken 2 gestoorde poezen me het leven zuur.![]()
ik kan me er iets bij voorstellen, ik kan echt niet vroeg opstaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Dat om 5 uur opstaan breekt me echt op aan het einde van de week.
Ik luister nog wel mee....quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:21 schreef ToT het volgende:
Alleen bijna geen luisteraars!
Oh well, altijd fijn dat er sowieso een paar zijn!
Ja die komen soms nog wel eens even buurten, maar ik hoop dat dat wel weer vaker gaat worden, en dat ze ook meteen weer gaan draaien!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister nog wel mee....
Ik verwacht Spezza en Knokkels eigenlijk onderhand wel weer een keer.
Die bedoel ik.quote:
ga dan lekker slapen johquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Die bedoel ik.![]()
Ik ben gewoon te moe.
quote:
Dit is nog cultuur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]Tot voor kort zou ik echt geweigerd hebben dit te draaien, maar dit is ook een mini-klassiekertje hier.
Geen idee wie er is aan het lachen, maar hier begint het nu te regenen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee wie er is aan het lachen, maar hier begint het nu te regenen.
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]lekker muziekje ja....
Maar dat kan bijna niet anders bij deze band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |