Het is ook een dankbaar onderwerp zowel voor gelovigen als voor niet gelovigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die show was geniaal, Symph was op dreef
het was een soort geimproviseerd scheppingsverhaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook een dankbaar onderwerp zowel voor gelovigen als voor niet gelovigen.
Be the ball !!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef just me het volgende:
Ik zit met een koptelefoon op rustig te werken, stuiteren doe ik straks thuis wel
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jim Reeves en ik denk weer aan mijn vader.
Moet maar eens rebooten, om de boel soepel te laten lopen.
Mijn vader hield heel erg van de muziek van Jim Reeves, vandaar dat ik er ook een zwak voor heb.quote:
ik vind ze alledrie heel fijn, maar de stem van Jim doet het net iets meer voor mequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader hield heel erg van de muziek van Jim Reeves, vandaar dat ik er ook een zwak voor heb.
Persoonlijk ben ik meer een Johnny Cash type, en niet te vergeten Hank Williams.
Jim maakte 'lieve muziek', Johnny en Hank zijn wat rauwer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind ze alledrie heel fijn, maar de stem van Jim doet het net iets meer voor me
Heb je nog 312 te beantwoorden......quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:28 schreef Symphonic het volgende:
Even een korte sfeerimpressie van mijn mailbox momenteel:
[ afbeelding ]
ik word er echt een beetje chagrijnig van
Ik beantwoord 1 mail, krijg er op hetzelfde moment 4 binnen...
de teller staat vandaag al op 78...
wil je medelijden?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:28 schreef Symphonic het volgende:
Even een korte sfeerimpressie van mijn mailbox momenteel:
[ afbeelding ]
ik word er echt een beetje chagrijnig van
Ik beantwoord 1 mail, krijg er op hetzelfde moment 4 binnen...
de teller staat vandaag al op 78...
ja, dat kan ik dan weer niet regelen. Ik heb alleen ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ze ophouden met mailen
Nee, laat maar....quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh jeetje, de vrouw met de deegrol.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef just me het volgende:
[..]en nu allemaal kappuh er mogen geen mailtjes meer worden verstuurd
IS DAT NU DUIDELIJK
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik gewoon iedereen een plaatje van een zebra terug ga mailenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef just me het volgende:
IS DAT NU DUIDELIJK
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef just me het volgende:
IS DAT NU DUIDELIJK
[ afbeelding ]
ik heb me nuttig gemaakt in mijn huisquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me daarentegen wel nuttig gemaakt voor de maatschappij...
Ik heb de buurvrouw geholpen met verhuizen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb me nuttig gemaakt in mijn huis
Ik ben erg nuttig bezig geweest, voor alles en iedereenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me daarentegen wel nuttig gemaakt voor de maatschappij...
Ik ga ook telkens de kant van het andere liedje opquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Oho, aha.
Je verwacht toch elk moment dat hij het refrein van zijn andere hit gaat inzetten
kan vast wel anders ingesteld worden !quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, 30, ik liep er net tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |