ja, de eerste mensen..quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kaïn en Abel zijn toch de koters van Adam en Eva?
Ja dus met de mensen die God BUITEN het paradijs geschapen had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, de eerste mensen..
en met wie moeten ze dan kindjes maken?
daarom dit nummer van the Cats ook
kun je vast prachtige muziek bij vindenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
Er zijn overigens serieus theorieën over dat God en satan aliens waren en dat het Oude Testament een omschrijving is van hoe de mensen uit die tijd begrepen dat de vork in de steel zat.
Waar je je tijd al niet aan kan verspillen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
Er zijn overigens serieus theorieën over dat God en satan aliens waren en dat het Oude Testament een omschrijving is van hoe de mensen uit die tijd begrepen dat de vork in de steel zat.
mag je zelf bepalen wat voor muziek ?quote:
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
mag je zelf bepalen wat voor muziek ?
komt vast wel goed en anders hier nog 'ns oefenen !quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.
Dat gaat niet samen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.
ja hallo iedereen wil toch weten waarom er naast iedere kerk een kroeg is?quote:
ik gebruik dat station om hier beter te draaien ;pquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
komt vast wel goed en anders hier nog 'ns oefenen !
Omdat ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Bedankt Henk!
Blij dat ik geen werkende microfoon heb...
Zo, da's aardig lang.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef tailfox het volgende:
Mag ik donderdag van 11-1 savonds op rooster
Ik stimuleerde je ook nog en ik moet zeggen dat ik je totaal anders ingeschat had...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Symphonic het volgende:
en voor wie het niet gelooft, ik had serieus niets, maar dan ook echt helemaal niets voorbereid..
Door die flauwe grap over het Bijbel voorlezen, bedacht ik dit echt pas om 10 voor 9
en ik geloof net zoals jijquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stimuleerde je ook nog en ik moet zeggen dat ik je totaal anders ingeschat had...
Je kunt toch ook draaien zonder te pratenquote:
Dat doe ik dan soms ook en dan dus ook zonder verhaal erbij...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt toch ook draaien zonder te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |