ja, de eerste mensen..quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kaïn en Abel zijn toch de koters van Adam en Eva?
Ja dus met de mensen die God BUITEN het paradijs geschapen had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, de eerste mensen..
en met wie moeten ze dan kindjes maken?
daarom dit nummer van the Cats ook
kun je vast prachtige muziek bij vindenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
Er zijn overigens serieus theorieën over dat God en satan aliens waren en dat het Oude Testament een omschrijving is van hoe de mensen uit die tijd begrepen dat de vork in de steel zat.
Waar je je tijd al niet aan kan verspillen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
Er zijn overigens serieus theorieën over dat God en satan aliens waren en dat het Oude Testament een omschrijving is van hoe de mensen uit die tijd begrepen dat de vork in de steel zat.
mag je zelf bepalen wat voor muziek ?quote:
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
mag je zelf bepalen wat voor muziek ?
komt vast wel goed en anders hier nog 'ns oefenen !quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jaa. Maarja moet wel laten horen dat ik een serieuze dj ben. En Nederlandse muziek kan draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |