kinderen buiten, ik binnenquote:
Ik moet eerst lezen wat ik getikt heb voordat ik op invoeren klik, ik wilde namelijk posten: Alle kinderen naar buiten en jij meezingen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
kinderen buiten, ik binnen
met Adamo
geluid hard, kamerdeur open en koffie halenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet eerst lezen wat ik getikt heb voordat ik op invoeren klik, ik wilde namelijk posten: Alle kinderen naar buiten en jij meezingen?
Altijd fijn om te werken met een muziekje erbijquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef just me het volgende:
[..]
geluid hard, kamerdeur open en koffie halen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh, ik zit aan het ontbijt.
Jeetje just me, wat een telefoontje. Ik hoorde pas ook een verhaal: vader komt op school en meldt plompverloren aan de juf: hou het kind vandaag maar goed in de gaten, z'n moeder heeft zich gisteravond verhangen...
vriendin van een vriend werkt op een school in een wat bijzondere wijk, wat die allemaal voor verhalen heeftquote:
quincy is een gek die je geen aandacht moet geven, puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:43 schreef ToT het volgende:
Quincy Gario bant hottentottententententoonstelling
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit soort verhalen komen tegenwoordig helaas op vrij veel scholen voor, ongeacht in wat voor wijk ze staan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vriendin van een vriend werkt op een school in een wat bijzondere wijk, wat die allemaal voor verhalen heeft
Hij levert wel leuke painttopics p!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quincy is een gek die je geen aandacht moet geven, punt
worden jullie daarin getraind en begeleid?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
dit soort verhalen komen tegenwoordig helaas op vrij veel scholen voor, ongeacht in wat voor wijk ze staan.
Omdat ik hier al 15 jaar werk, altijd de telefoon opneem e.d. vertellen ouders mij erg veel, ik ben vaak het 1e aanspreekpunt, ik voel me wel eens in de kou staan hoor als ik iets doorgeef aan de intern begeleidster en die dan doet alsof het alleen haar aangaat. Maar ja dat is ook een trutquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
worden jullie daarin getraind en begeleid?
oh, da's wel heel lullig. Je bent toch een team zou je zeggen en jij krijgt de boel rauw op je dak, daar mag wel wat aandacht voor zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik hier al 15 jaar werk, altijd de telefoon opneem e.d. vertellen ouders mij erg veel, ik ben vaak het 1e aanspreekpunt, ik voel me wel eens in de kou staan hoor als ik iets doorgeef aan de intern begeleidster en die dan doet alsof het alleen haar aangaat. Maar ja dat is ook een trut![]()
Ahhhh dat soort situaties zijn altijd fijn ja!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik hier al 15 jaar werk, altijd de telefoon opneem e.d. vertellen ouders mij erg veel, ik ben vaak het 1e aanspreekpunt, ik voel me wel eens in de kou staan hoor als ik iets doorgeef aan de intern begeleidster en die dan doet alsof het alleen haar aangaat. Maar ja dat is ook een trut![]()
geld voor avondvierdaagse met zo lief van dat meisjequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in zat!Geld? Een ontslagbrief?
Hehehe okee dan!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
geld voor avondvierdaagse met zo lief van dat meisje
how cute. Ik word op sommige locaties bedolven onder de tekeningen, ik neem ze altijd braaf mee naar huis en heel soms hang ik er eentje een tijdje op de koelkastquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
geld voor avondvierdaagse met zo lief van dat meisje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
how cute. Ik word op sommige locaties bedolven onder de tekeningen, ik neem ze altijd braaf mee naar huis en heel soms hang ik er eentje een tijdje op de koelkast
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, gup heeft aardig wat voer gekregen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie stem, die Roger. Mijn oom was fan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
De badkamer schoonmaken wordt iets minder erg met deze muziek erbij
er komt weer vanalles aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop ook weer lekkere muziekjes zo meteen na de lunch.
Even een stukje terug gelezen, en inderdaad, zulke dingen kunnen in elke wijk plaatsvinden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
dit soort verhalen komen tegenwoordig helaas op vrij veel scholen voor, ongeacht in wat voor wijk ze staan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even een stukje terug gelezen, en inderdaad, zulke dingen kunnen in elke wijk plaatsvinden.
(wel triest)
Goedemiddag......
Hoi hoi, jeetje, ik las een stukje terug en zag dat ik een religious show heb gemist gisteravond, jammer, maar ik was druk.quote:
die show was geniaal, Symph was op dreefquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi hoi, jeetje, ik las een stukje terug en zag dat ik een religious show heb gemist gisteravond, jammer, maar ik was druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |