volgens mij heb ik jou nog nooit horen draaienquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik dan soms ook en dan dus ook zonder verhaal erbij...
HAHA!quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt een grijns als een breedbek kikker nu
Whehehe ik zat er over te denken een show er achteraan te plakken, maar ik ben echt kapot.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Symphonic het volgende:
en gewoon niemand die denkt, laat ik dan verder gaan met het Nieuwe Testament
ik zou beginnen met Boney M en dan ergens Depeche Mode, verder reikt mijn inspiratie nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Genesis - Jesus He knows me.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou beginnen met Boney M en dan ergens Depeche Mode, verder reikt mijn inspiratie niet
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou beginnen met Boney M en dan ergens Depeche Mode, verder reikt mijn inspiratie niet
Blijf niet bezig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou nog nooit horen draaien
nouja hun willen het liefst 3 nederlands gezongen nummer per uur. (dat word dus dodenrit, brandendzand en een ander random nummer elk uur)quote:
Moet je er ook bij praten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hun willen het liefst 3 nederlands gezongen nummer per uur. (dat word dus dodenrit, brandendzand en een ander random nummer elk uur)
gewoon nederpop uit de eighties er tussendoor gooienquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hun willen het liefst 3 nederlands gezongen nummer per uur. (dat word dus dodenrit, brandendzand en een ander random nummer elk uur)
ik ken 0 nederpop nummers uit de 80 stquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon nederpop uit de eighties er tussendoor gooien
geloof ik niks van. Doe Maar, Toontje Lager, Het Goede Doel...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ken 0 nederpop nummers uit de 80 st
Doe Maar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
doet geen belletje ringenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Doe Maar, Toontje Lager, Het Goede Doel...
Dat gaat 'm dan dus niet worden...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen nederpop dj uit de 80s?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter kies je een ander beroep dan.
het opvoeden heb ik gewoon aan de wilgen gehangenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom je ff helpen tailfox op te voeden?
ik en mijn onhandige woordkeuzequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het opvoeden heb ik gewoon aan de wilgen gehangen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:57 schreef just me het volgende:
goeiemorgen met juffrouw just me, ik mis uw kinderen op school.... ja dat klopt, we hebben vannacht een spoedverhuizing gehad...
als voordeuren konden praten..
streep die overstroming maar wegquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Spoedverhuizing...... overstroming, echtelijke ruzie, etc.... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |