Zendtquote:
Daar hoort nog een opmerking over een LOI-cursus Nederlands bij.quote:
Vuile kolodziejczakquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Drie keer raden uit welk land Kolodziejczak komt
Verzacht de pijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft van de winnaar van de Europa League verloren.
Ajax heeft helemaal niet Sevilla gehad?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Van der Sar: ''Kappen''quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Vd Sar :'' Deze had Milik ook gemaakt''
Oftewel: Ajax had kunnen winnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Dit.quote:
Eerste vijf minuten leken nergens op, een bal naar voren en meteen gol, sjaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Wauw.
Hoe bedoel je voortvarend van start.
Zit er helaas wel in ja...quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dnipro zit in de zetel. Balletjes wegschieten, beetje schwalbes maken, beetje scheidsrechter pesten.
Die heb ik een soort van gezien/gemist.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste vijf minuten leken nergens op, een bal naar voren en meteen gol, sja
Ze hebben mij al positief verrast door te scoren, want dat doet Dnjepr niet zo vaak.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
Maar wie weet verrassen ze ons positief.
Al dan niet op Blatterachtige wijze.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben mij al positief verrast door te scoren, want dat doet Dnjepr niet zo vaak.
Blijkbaar genoeg gescoord om in de finale te staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben mij al positief verrast door te scoren, want dat doet Dnjepr niet zo vaak.
Of je de finale haalt of niet hangt af van welke doelpunten je maakt, niet hoe veel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg gescoord om in de finale te staan.
Hadden er in de groepsfase en in halve finale uit moeten liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg gescoord om in de finale te staan.
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey ga jij eens huiswerk maken schavuit
Dat kan zeer goed kloppenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een tijdje niet mee hebt gepost.
Het echte werk gaat nu pas beginnenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het seizoen in Enschede is voorbij dus je kan nu schaamteloos meeposten.
Vind je het niet jammer dat de Eagles Europa in gaan terwijl jullie dat ticket meer verdiend hebben?quote:
Enge manquote:
Om het kort te houden: ja, maar begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat de Eagles Europa in gaan terwijl jullie dat ticket meer verdiend hebben?
Racistquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef DonRaja het volgende:
Er loopt een speler op zwarte schoenen, ben er gewoon van in de war...
Dan kan hij niet voetballen of heeft hij een slecht zelfbeeld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef DonRaja het volgende:
M'biaquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel een zwarte speler ook ja.
Altijd beter dan roze schoenenquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef DonRaja het volgende:
TR gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel een zwarte speler ook ja.
trquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent veel gepest op school zeker?
Tedgodquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 27 mei 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook altijd normaal zwart. Ik ben gewoon een beetje emotioneel nu.
Is dat niet hun probleem dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:05 schreef DonRaja het volgende:
Kappen met op de man spelen, niet iedereen kan daar tegen...
Anders komt een pass toch niet aan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:05 schreef DonRaja het volgende:
Don, gewoon balletje breedquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:05 schreef DonRaja het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze daar al 8 wedstrijden geleden mee gekapt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:05 schreef DonRaja het volgende:
Shots fired.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn ze daar al 8 wedstrijden geleden mee gekapt.
Je grap is al in een andere vorm gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je. Je had ook 16 seizoenen kunnen zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zonder indirecte belediging richting Don.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je grap is al in een andere vorm gemaakt.
Nope, streepjescode.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
In een flits zie je dat de tien geboden van God op de rug van de Dnipro-keeper staan.
Ik zal ook al te kijken wat wtf.....quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
In een flits zie je dat de tien geboden van God op de rug van de Dnipro-keeper staan.
Buitenland?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef DonRaja het volgende:
Aan de oeh's en aah's hier merk ik dat mijn stream een minuut of 2 achterloopt...
of dat Groningen de EL in gaatquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Djnepro de EL wint
Als feyenoord dat kan, waarom dan Djnepro niet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Juventus - dnjepro super cupquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik niet tbhquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar was iedereen erg blij om
En terecht
Ja 30 jaar terug zekerquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als feyenoord dat kan, waarom dan Djnepro niet?
Ik vraag me meer af wat alle mensen die al tijden roepen dat een Nederlandse club nooit meer een prijs wint hier van vinden. Wat een boutploeg is dat Dnipro zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ze willen winnen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Djepper heeft ook echt een walgelijke spelopvatting
Dat wordt zo grappigquote:
Zolang sevilla niet voorstaat blijft het wel spannendquote:
Juist dan wordt het spannend. Dan moet Dnipr gaan aanvallen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang sevilla niet voorstaat blijft het wel spannend
Zo hoopt Brugge dat Dnipr wint.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Feyenoord had gewonnen van Sevilla. Eigenlijk is Feyenoord dus de winnaar van de Europa League
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Feyenoord had gewonnen van Sevilla. Eigenlijk is Feyenoord dus de winnaar van de Europa League
En ajax won van Dnjepr, dus eigenlijk wint Feyenoord van ajax en dus mag Feyenoord deelnemen aan de vCL.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Bij nederland - brazilie was het slecht verdedigd en nu een geile pass.. Ik hou het op een middenweg.quote:
Dit is wel de beruchte Dnjepr-verdediging hé.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij nederland - brazilie was het slecht verdedigd en nu een geile pass.. Ik hou het op een middenweg.
En he-le-maal de tyfus gespeeld door Feyenoord.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit Sevilla is natuurlijk wel een lust voor het oog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Fierljepper?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
Dnjepr Dnjepr Dnjepr, soep eet je met een ?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En he-le-maal de tyfus gespeeld door Feyenoord.
C-villa was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wanneer dan?quote:
Die kon er nic van xdquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Kalinic is trouwens volledig mislukt bij Blackburn
Wens hem sterkte namens ons.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Kalinic is trouwens volledig mislukt bij Blackburn
Rik Elfrink heeft betere woordgrapjens.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-05-2015 om 21:26:34Geen Brood en geen water nog in #Eindhoven. Beide komt goed. #PSV heeft met Brood een principe-akkoord dat nu op papier wordt gezet. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |