Zendtquote:
Daar hoort nog een opmerking over een LOI-cursus Nederlands bij.quote:
Vuile kolodziejczakquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Drie keer raden uit welk land Kolodziejczak komt
Verzacht de pijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft van de winnaar van de Europa League verloren.
Ajax heeft helemaal niet Sevilla gehad?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Van der Sar: ''Kappen''quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Vd Sar :'' Deze had Milik ook gemaakt''
Oftewel: Ajax had kunnen winnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Dit.quote:
Eerste vijf minuten leken nergens op, een bal naar voren en meteen gol, sjaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Wauw.
Hoe bedoel je voortvarend van start.
Zit er helaas wel in ja...quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dnipro zit in de zetel. Balletjes wegschieten, beetje schwalbes maken, beetje scheidsrechter pesten.
Die heb ik een soort van gezien/gemist.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste vijf minuten leken nergens op, een bal naar voren en meteen gol, sja
Ze hebben mij al positief verrast door te scoren, want dat doet Dnjepr niet zo vaak.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
Maar wie weet verrassen ze ons positief.
Al dan niet op Blatterachtige wijze.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben mij al positief verrast door te scoren, want dat doet Dnjepr niet zo vaak.
Blijkbaar genoeg gescoord om in de finale te staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben mij al positief verrast door te scoren, want dat doet Dnjepr niet zo vaak.
Of je de finale haalt of niet hangt af van welke doelpunten je maakt, niet hoe veel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg gescoord om in de finale te staan.
Hadden er in de groepsfase en in halve finale uit moeten liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg gescoord om in de finale te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |