Zo hoopt Brugge dat Dnipr wint.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Feyenoord had gewonnen van Sevilla. Eigenlijk is Feyenoord dus de winnaar van de Europa League
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Feyenoord had gewonnen van Sevilla. Eigenlijk is Feyenoord dus de winnaar van de Europa League
En ajax won van Dnjepr, dus eigenlijk wint Feyenoord van ajax en dus mag Feyenoord deelnemen aan de vCL.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Bij nederland - brazilie was het slecht verdedigd en nu een geile pass.. Ik hou het op een middenweg.quote:
Dit is wel de beruchte Dnjepr-verdediging hé.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij nederland - brazilie was het slecht verdedigd en nu een geile pass.. Ik hou het op een middenweg.
En he-le-maal de tyfus gespeeld door Feyenoord.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit Sevilla is natuurlijk wel een lust voor het oog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Fierljepper?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
Dnjepr Dnjepr Dnjepr, soep eet je met een ?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En he-le-maal de tyfus gespeeld door Feyenoord.
C-villa was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wanneer dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |