quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik zo niet weten. Hij is wit. Maar dat helpt ook niet.
Vanmiddag even voor je kijken? Is wel fijn shirtje.
Zal ik vanavond even voor je doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:12 schreef Qwea het volgende:
[..]uhu.
Ik heb hem van bbb maar een 2de is nergens te vinden.
Hoeveel rust heb je nodig? Niet altijd dagen, totaal afhankelijk van de vermoeiing van je spieren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:09 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet dat ik me aangesproken voel, maar hoe gezond is het om te sporten zonder rust? Aangezien dat normaliter nogal belangrijk lijkt te zijn.
Verder heb je gelijk, beweging en gezond eten is bijna altijd goed.
yes!quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal ik vanavond even voor je doenHelp me even herinneren wil je?
sorry hoor maar zoek je nu niet gewoon?quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
En weer een voorbeeldje van hoe laagdrempeling het hier is en hoe welkom iedereen (!!!) hier is.
Als je geen krachttraining doet wordt er gewoon weer op ingehakt.
Met de 30 day shred is niets mis, het is gewoon een complete workout (kracht & cardio)
De rest van de challenges op FB worden door 99% van de mensen gecombineerd met gezond eten en nog meer sporten/bewegen.
Dat zouden jullie juist moeten stimuleren
Dat ligt eraan je kan bijvoorbeeld splitschema's doen. Dat wil zeggen je traint op dag 1 je borst/triceps dag 2 je benen dag 3 je schouders/rug en kan dan bijvoorbeeld cardio doen of een anders sport op dag 4.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:09 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet dat ik me aangesproken voel, maar hoe gezond is het om te sporten zonder rust? Aangezien dat normaliter nogal belangrijk lijkt te zijn.
Verder heb je gelijk, beweging en gezond eten is bijna altijd goed.
Ja maar die 30-day challanges hebben dus echt nauwelijks rustdagen (3 van de 30 of iets dergelijks).quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel rust heb je nodig? Niet altijd dagen, totaal afhankelijk van de vermoeiing van je spieren.
Die curve ken ik. Vraag me nu af, is er ook een manier om te zien waar je in de curve zit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe die curve verloopt is afhankelijk van je voeding, inspanning, getraindheid enzovoort enzovoort.
Wie zegt dat je überhaupt rustdagen nodig hebt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar die 30-day challanges hebben dus echt nauwelijks rustdagen (3 van de 30 of iets dergelijks).
Vast. Onderandere door je vermoeing vast te leggen. Met fietsen kan dat dmv een hartslagmeter en een powermeter. Maar echt veel weet ik daar niet van af.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die curve ken ik. Vraag me nu af, is er ook een manier om te zien waar je in de curve zit?
Aha, interessante materie. Maar eens opzoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
Vast. Onderandere door je vermoeing vast te leggen. Met fietsen kan dat dmv een hartslagmeter en een powermeter. Maar echt veel weet ik daar niet van af.
Rook jij eigenlijk nog?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat lonaa lukken. Roken is namelijk heul viesss.
nee, natuurlijk niet. Smerige bagger.quote:
wij hebben elkaar überhaupt nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Isabeau het volgende:
helemaal tof
![]()
Maar ik heb je ook al >2 jaar en 7 maanden niet gezien, dus mea culpa
Wel toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben elkaar überhaupt nog nooit gezien
Maar doe me eens updaten? Hoe is het met jouw afvals en sport?
herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel toch?
Sport prima, afvallen staat stil want te veel lekkere dingen in de wereld.
Nee, je had een mooie witte jurk aan en een grote hoedquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
herkenbaar
ik ben aan het denken. Hebben wij ooit gefietst? In de bossen bij levi?
https://personalbodyplan.(...)day-challenges-onzinquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat je überhaupt rustdagen nodig hebt?
[..]
Logisch dat je rustdagen nodig hebt he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat je überhaupt rustdagen nodig hebt?
[..]
Vast. Onderandere door je vermoeing vast te leggen. Met fietsen kan dat dmv een hartslagmeter en een powermeter. Maar echt veel weet ik daar niet van af.
Ja leuk maar je snapt dus niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
https://personalbodyplan.(...)day-challenges-onzin
Ik heb het artikel waarop ik mijn mening baseerde inmiddels gevonden.
Als je intensief traint wel. Als je niet intensief traint hoef je geen dag nodig te hebben om bij te komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Logisch dat je rustdagen nodig hebt he.
Nee, dan zou een lichtere training idd volstaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja leuk maar je snapt dus niet wat ik bedoel.
[..]
Als je intensief traint wel. Als je niet intensief traint hoef je geen dag nodig te hebben om bij te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |