Blauwe?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
snickers misschien morgen weer, dan ben ik vrij!![]()
Op werkdagen gewoon mijn standaard lijstjes, thuis altijd beetje anders maar binnen de kcal!
trouwens de blauwe al een geprobeerd?
Lol dacht snickers. Dacht al: wtf?quote:
die blauwe zijn ook echt lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol dacht snickers. Dacht al: wtf?
Nein! Heb weer cranberry
Zal ze morgen meenemenquote:
Die van quaker gold syrup zijn ook lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ze morgen meenemen
Fwp, mijn ontbijt bestaat morgen o.a uit 4 eieren en ik heb er nog maar 2
jaa die zijn nog lekkerder! Maar meer kcalquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die van quaker gold syrup zijn ook lekker
140 itt 110. Valt mee toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jaa die zijn nog lekkerder! Maar meer kcal
Ik eet mijn oats express ook het liefst in die smaak
jawel! Maar ligt net aan wat je voor ruimte heb natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
140 itt 110. Valt mee toch?
Of hebben jullie het niet over die bolletje dingen?
Lepel pindakaas minder en klaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jawel! Maar ligt net aan wat je voor ruimte heb natuurlijk
gezond toch!?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Joy. Zo te ruiken hebben ze beneden de airfryert aangeslingerd.
Ja joh!quote:
Ja, en dan niet snappen waarom ze niet afvallen, ze eten toch minder?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh!![]()
Nah, srs. Dat gaat dan van "Ja, er moeten wat kilootjes af, dus ik schep minder avondeten op." Vervolgens, anderhalf uur later, VREET ALLES.
Ik heb het in ieder geval opgegeven met 'm.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja, en dan niet snappen waarom ze niet afvallen, ze eten toch minder?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doe ik ook nog even de 30day plank challenge erbij!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een 30 dagen challenge doen. Die zie ik hier en op FB regelmatig, is hip toch?
En weer een voorbeeldje van hoe laagdrempeling het hier is en hoe welkom iedereen (!!!) hier is.quote:
Zou ik zo niet weten. Hij is wit. Maar dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:05 schreef Qwea het volgende:
Van welk merk heb jij je zweetshirt, cruch? Voor het fietsen?
Niet dat ik me aangesproken voel, maar hoe gezond is het om te sporten zonder rust? Aangezien dat normaliter nogal belangrijk lijkt te zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
En weer een voorbeeldje van hoe laagdrempeling het hier is en hoe welkom iedereen (!!!) hier is.
Als je geen krachttraining doet wordt er gewoon weer op ingehakt.
Met de 30 day shred is niets mis, het is gewoon een complete workout (kracht & cardio)
De rest van de challenges op FB worden door 99% van de mensen gecombineerd met gezond eten en nog meer sporten/bewegen.
Dat zouden jullie juist moeten stimuleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |