Ik kan toch niet in m'n eentje deze hele reeks trekken! (quote:
Niet? Dacht als iemand het kan, ben jij het welquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in m'n eentje deze hele reeks trekken! (![]()
)
Daar kijk ik niet naar.quote:
Nephomoquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar.
En ik zat in Berlijn.
Misschien heeft hij er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet? Dacht als iemand het kan, ben jij het wel
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet even je beste pijpmondje voor zodat jij niet dezelfde beschuldiging krijgt?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet even je beste pijpmondje voor zodat jij niet dezelfde beschuldiging krijgt?
Alsof alleen homos verstand hebben van pijpenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]De bovenlip is te recht om een pijpmondje te zijn
Beter
Nog beter.
Zonder tanden welquote:
Niet. Die smikkelt en slikt door.quote:
Je weet zelf wel beter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof alleen homos verstand hebben van pijpen
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Zo hard aan het werk dat mijn laptop zegt dat ik oauze moet nemen
Dat kan ik natuurlijk niet weigeren
Yep. Vind het op zich niet slecht. Gelukkig kun je het wel uitzetten als het even helemaal niet uitkomt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ook![]()
![]()
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ook![]()
![]()
Ik werd echt helemaal schijtziek van dat dingquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Dat ding wat ik van mn werk heb is zo traag dat ik uit pure frustratie elke 5 minuten pauze neem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Nou dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.
Midden in een deadline of zo. "Het is nu tijd voor pauze."quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou dat dus.
PRRRUUUUUUUUT 'u moet deze oefeningen doen'
Sodestraal op!
Ik heb zo'n ding niet. Ik doe toch al niet zoveel![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Midden in een deadline of zo. "Het is nu tijd voor pauze."
Zeg, rot op en laat me werken!
Jij bent eigen baas op je eigen laptopquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies![]()
'Kak dit moet over tien minuten af, dat gaat lukken!'
'Je moet een kwartier pauze nemen. Ik blokkeer je pc.'
STERF
Ja daarom, weg met die troep.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent eigen baas op je eigen laptop
die van ons kun je dan gewoon uitzetten of negeren. Er wordt gelukkig niks geblokkeerd. Anders ging ie direct uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies![]()
'Kak dit moet over tien minuten af, dat gaat lukken!'
'Je moet een kwartier pauze nemen. Ik blokkeer je pc.'
STERF
Ik had er eentje, als je die te vaak negeerde gooide hij je pc op slot. Bloedirritant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
die van ons kun je dan gewoon uitzetten of negeren. Er wordt gelukkig niks geblokkeerd. Anders ging ie direct uit.
En dan wel over 5 jaar zeuren over je RSI en je baas aanklagenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.
Ja, want zo ben ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel over 5 jaar zeuren over je RSI en je baas aanklagen
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand de fantastische GoT musical van Coldplay al gezien? (12m op yt)
Nee en volgens mij wil ik dat graag zo houdenquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand de fantastische GoT musical van Coldplay al gezien? (12m op yt)
Feeschtquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff de bruiloft komt echt heel dicht bij. Ik krijg stress
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen mij een beetje mijn gang laat gaan want na alle tijd die er in zit wil ik ook gewoon genadeloos feesten verdomme
Jawel ik heb een cordon ingehuurd. Van mensen die er voor moeten zorgen dat de andere mensen normaal doenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel ik heb een cordon ingehuurd. Van mensen die er voor moeten zorgen dat de andere mensen normaal doen
En ik overweeg een heupflesje
Daar heb je een ceremoniemeester voor hequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen mij een beetje mijn gang laat gaan want na alle tijd die er in zit wil ik ook gewoon genadeloos feesten verdomme
Is echt super!quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee en volgens mij wil ik dat graag zo houden
Als je relaxed bent en de ceremoniemeester z'n werk laat doen is er niks aan de hand. Als je nu al zo zit de stressen en een heupflakon nodig hebt... Tsjaquote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi
Ik was er gisteren niet, want ik was in slaap gevallenSorry
Lange dag gehad?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Kan gebeuren. Ik ga vandaag ook op tijd.
Stressen vanochtendquote:
Oh damnquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stressen vanochtend. In m'n enthousiasme de hond uit willen gaan laten, deur dichtknallen en beseffen dat ik m'n sleutels nog binnen had liggen. Meh.
Gelukkig is daar de 24-7 open zijnde slotenmaker.
Uhuhquote:
Ja. Maar die wonen in Enschedequote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt geen vrienden/familie met een sleutel?
het was een grapje....quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je relaxed bent en de ceremoniemeester z'n werk laat doen is er niks aan de hand. Als je nu al zo zit de stressen en een heupflakon nodig hebt... Tsja
Zou je niet eens een Twitter account openen joh.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga nog een rondje lopen met m'n kameraad.
Daar heeft zij Fok! toch voorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet eens een Twitter account openen joh.
Voor de 2e keer in 2 weken een bobine stukquote:
Ow, dat ze dat niet tegelijkertijd deden. Heb ik ook gehad en toen zijn ze allemaal vervangen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Voor de 2e keer in 2 weken een bobine stuk
Maar even naar de garage om de laatste 2 preventief te vervangen.
ANWB vervangt alleen dat wat stuk is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dat ze dat niet tegelijkertijd deden. Heb ik ook gehad en toen zijn ze allemaal vervangen.
Dat lukt best hoor. Ik ben ook tijden bezig geweest. En wij hadden een ceremoniemeester voor de vormquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Onze ceremoniemeester heeft best nog veel gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lukt best hoor. Ik ben ook tijden bezig geweest. En wij hadden een ceremoniemeester voor de vorm
Ik had alles zo geregeld dat zij alleen de lijsten met menu's hoefde op te halen. Die werden op de dag zelf ingevuld door de daggasten toen wij foto's gingen maken en die moest zij aan de ober geven.
En ik heb me toch gefeest![]()
Ik heb me nergens druk over gemaakt hoor. Maar dat kwam misschien ook door de stressvolle dagen er voor. Die stress ging niet over het trouwen maar over mogelijke ziekte van mijn man.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze ceremoniemeester heeft best nog veel gedaan
Veel logistiek vooral. Fijn om je daar niet druk om te hoeven maken
Ik heb ook 0 stress gehad. Ook de dagen ervoor niet (geen zieke manquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me nergens druk over gemaakt hoor. Maar dat kwam misschien ook door de stressvolle dagen er voor. Die stress ging niet over het trouwen maar over mogelijke ziekte van mijn man.
Dan heb je wel zo iets van: Dan niet... Dan maar niet..
Ik had alles tot in de puntjes geregeld en als het dan toch mis zou gaan dan was dat maar zo.
Achteraf is alles (op het weer na maar heb je geen grip op) perfect verlopen. Precies zoals wij zijn
Wij wilde eigenlijk maar weinig. Bij ons was het nog even het eten regelen want de locatie had stiekem het menuutje wat we hadden samen gesteld aangepast naar iets wat niemand zou lusten in onze familiequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook 0 stress gehad. Ook de dagen ervoor niet (geen zieke man). Alles ruim van tevoren geregeld. En eigenlijk was er maar weinig te regelen vonden we
Waarom dan niet omdraaien? Laat de kok het regelen met de voorwaarden die jij steltquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij zijn ook heel erg van 'ach we zien wel. Perfect word het toch niet. Als het maar leuk is'
Maar omdat we eigenlijk alles zelf regelen met behulp van vrienden en kennissen is het toch heel moeilijk om alles een beetje via een redelijk tijdspad te doen
Zo moeten mijn uitnodigingen echt de deur uit, maar dat gaat niet omdat ik nog niet weet welke tijden er op moeten omdat degene die het eten maakt een prive probleempje heeft en daardoor nog niets heeft door gegeven over het diner. We hebben dus nog geen menu en dus geen idee hoeveel tijd we uit moeten trekken.
Zo kan ik ook nog niets huren bij de verhuurbedrijven omdat ik niet weet wat hij nodig heeft (koeling, aantal serveerschalen etc). Ik weet wel wat we daarnaast nodig hebben maar ik wil dat ook nog niet gaan huren en dan straks bij een ander bedrijf weer extra dingen moeten huren (bedrijf dat ik op het oog heeft, heeft niet mega veel) en dat maakt me wel nerveus omdat we natuurlijk in het trouw-hoogseizoen trouwen. Straks zijn de dingen die ik graag wilde al verhuurd.
Erg kut hoor zo'n privé probleem voor die vriend. Maar als hij heeft toegezegd om te helpen dan graag wel een antwoord. Krijg je dat antwoord niet dan moet je verder kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij zijn ook heel erg van 'ach we zien wel. Perfect word het toch niet. Als het maar leuk is'
Maar omdat we eigenlijk alles zelf regelen met behulp van vrienden en kennissen is het toch heel moeilijk om alles een beetje via een redelijk tijdspad te doen
Zo moeten mijn uitnodigingen echt de deur uit, maar dat gaat niet omdat ik nog niet weet welke tijden er op moeten omdat degene die het eten maakt een prive probleempje heeft en daardoor nog niets heeft door gegeven over het diner. We hebben dus nog geen menu en dus geen idee hoeveel tijd we uit moeten trekken.
Zo kan ik ook nog niets huren bij de verhuurbedrijven omdat ik niet weet wat hij nodig heeft (koeling, aantal serveerschalen etc). Ik weet wel wat we daarnaast nodig hebben maar ik wil dat ook nog niet gaan huren en dan straks bij een ander bedrijf weer extra dingen moeten huren (bedrijf dat ik op het oog heb, heeft niet mega veel) en dat maakt me wel nerveus omdat we natuurlijk in het trouw-hoogseizoen trouwen. Straks zijn de dingen die ik graag wilde al verhuurd.
En zo zijn er wat kleine dingen, mensen die iets zouden doen en het toch niet kunnen doen zodat ik een plan B moet verzinnen. Dat soort dingen
Maar ik weet echt niets he. Niet wat hij nodig heeft om te koken, koelen, serveren, wij om het op te eten. Ik weet niet hoeveel gangen etc.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom dan niet omdraaien? Laat de kok het regelen met de voorwaarden die jij stelt
Ik ga echt niet binnen 8 weken een andere kok vinden die het binnen dit budget kan doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Erg kut hoor zo'n privé probleem voor die vriend. Maar als hij heeft toegezegd om te helpen dan graag wel een antwoord. Krijg je dat antwoord niet dan moet je verder kijken.
Met een avondje zitten kan je een hoop antwoorden krijgen. Heeft hij geen tijd voor dat avondje (wat bij sommige privé problemen kan gebeuren) dan moet je dus iets anders gaan regelen want het kan niet wachten
Het valt allemaal wel mee hoor. En ik heb er tot nu toe nog helemaal geen stress over gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Niet aan vrienden en kennissen overlatenKlinkt lullig en ze zullen er geen tot weinig geld voor vragen, maar er komt alleen maar gesodemieter van.
Voordat er iemand dood ging had hij toch ook met jullie om de tafel kunnen zitten? Laks van zijn kant uit. En een beetje van jullie aangezien je niet aandringt om te gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik weet echt niets he. Niet wat hij nodig heeft om te koken, koelen, serveren, wij om het op te eten. Ik weet niet hoeveel gangen etc.
En hij doet ons echt een gunst voor kei weinig geld. Dus ik ga ook niet streng lopen doen (er is ook iemand dood dus ik wil hem helemaal niet lastig vallen eigenlijk)
Ik weet alleen dat hij ons gaat voeren
Tja dat is het risico van het op deze manier doen
Hebben we gedaan. Toen hebben we algemene dingen besproken en dat zou concreet worden gemaakt en toen ging er dus iemand doodquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Voordat er iemand dood ging had hij toch ook met jullie om de tafel kunnen zitten? Laks van zijn kant uit. En een beetje van jullie aangezien je niet aandringt om te gaan zitten.
Maar wanneer zou dat schakeltje weer gaan rollen? Het is lullig maar het levert jullie stress op, je trouwt als het goed is maar één keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor. En ik heb er tot nu toe nog helemaal geen stress over gehad.
Maar gisteren dacht ik, voor de lol, eens uitrekenen hoeveel dagen het nog is.
En toen raakte ik dus wel even enorm gestrest
Als ik maar 1 schakeltje weer aan de praat krijg dan zijn er al weer genoeg dingen te doen om mezelf weer even nuttig te voelen. En dan neemt de stress vanzelf weer af
Er zijn er meer die even stil liggen. Komt wel goed. Beetje stress hoort er bij want ik ben gewoon een stresskipquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wanneer zou dat schakeltje weer gaan rollen? Het is lullig maar het levert jullie stress op, je trouwt als het goed is maar één keer
Ja, maar nu maak je van zijn probleem jouw probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik weet echt niets he. Niet wat hij nodig heeft om te koken, koelen, serveren, wij om het op te eten. Ik weet niet hoeveel gangen etc.
En hij doet ons echt een gunst voor kei weinig geld. Dus ik ga ook niet streng lopen doen (er is ook iemand dood dus ik wil hem helemaal niet lastig vallen eigenlijk)
Ik weet alleen dat hij ons gaat voeren
Tja dat is het risico van het op deze manier doen
Nee hoor, zodra ik weer iets zinvols kan doen op een ander vlak komt het wel goed. Gewoon even een stressaanvalletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar nu maak je van zijn probleem jouw probleem.
Ach, ken er wel meer die dat zo doen. Voornamelijk vanwege een parasiet in de buik, maar dat is gewoon heerlijk makkelijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben een huis. Of nou ja, ik.
Ik heb een huis en hij woont bij mij in.
Hij wil ook wel mede-eigenaar worden. Het is serieus en dik aan () dus ik bel een notaris
"Hoi samenlevingscontract okay bai"
Notaris "Dan moet de hypotheek gesplitst worden met alle kosten van dien, nieuwe hypotheek blabla"
¤ - ¤ .
Ok. niet doen.
We gaan wel geregistreerd partnerschap doen. Effe datum plannen...
Kan ik niet? Even mailen met de gemeente
"Ja u moet eerst in ondertrouw"
Ok.. doen we
Wij komen bij het gemeentehuis
"Dus u wil trouwen"
Wij "Nouuu nee"
Zij "Ok. Dan geregistreerd partnerschap aangifte"
Nu gaan we gratis op een dooie woensdag in september bij de gemeente!
We doen het heus uit liefde maar meer uit praktisch oogpunt
Ja zo ken ik ze ook, scheelt een hoop gezeik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ken er wel meer die dat zo doen. Voornamelijk vanwege een parasiet in de buik, maar dat is gewoon heerlijk makkelijk
Hej dat is precies zoals het bij ons was in 2001quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Renesite het volgende:
Hij wil ook wel mede-eigenaar worden. Het is serieus en dik aan () dus ik bel een notaris
Notaris "Dan moet de hypotheek gesplitst worden met alle kosten van dien, nieuwe hypotheek blabla"
¤ - ¤ .
Ok. niet doen.
Ok.. doen we
"Dus u wil trouwen"
Wij "Nouuu nee"
Wij zijn bijna een jaar bezig geweest om te regelen dat we onze gps om konden zetten in een huwelijksaktequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde dat eerst ook, maar mijn vrouw vond het niet romantisch om eerst gps te doen en dan te gaan trouwen. (ondertussen is alles anders gelopen en zijn we vrij snel getrouwd)
WHahahahahquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zijn bijna een jaar bezig geweest om te regelen dat we onze gps om konden zetten in een huwelijksakte
Wij waren blijkbaar de eerste die het deden in dit gehucht. Het sloeg alles toen die vrouw zei: Ja dan moeten jullie eerst scheiden en kunnen dan pas trouwen
Maar om mede-eigenaar te worden moet er nog wel meer gedaan wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Renesite het volgende:
¤ - ¤ .
Ok. niet doen.
Ok.. doen we
"Dus u wil trouwen"
Wij "Nouuu nee"
Daar heb ik geen verstand van hoor. Ik trouw gewoonquote:
Ik trouw niet en snap er de ballen van, maar een afkorting begrijp ik dan nog welquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van hoor. Ik trouw gewoon
GPS betekent in mijn wereld gewoon global positioning systemquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik trouw niet en snap er de ballen van, maar een afkorting begrijp ik dan nog wel
Niet als het over trouwen/ondertrouw/gps gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
GPS betekent in mijn wereld gewoon global positioning system
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als het over trouwen/ondertrouw/gps gaat
In die van mij ook, maar als ik iemand quote die het over geregistreerd partnerschap is, en ik ben lui, zeg ik gps. En als iemand dat dan niet snapt, dikke pech voor diegenequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
GPS betekent in mijn wereld gewoon global positioning system
Ik heb het antwoord inmiddels/ #luiquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In die van mij ook, maar als ik iemand quote die het over geregistreerd partnerschap is, en ik ben lui, zeg ik gps. En als iemand dat dan niet snapt, dikke pech voor diegene
Ik snap het nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Boodschappen doen voor een feestje met zelfscan zodat alles al meteen ingepakt is
Per ongeluk twee verschillende flessen droge witte pakken en één daarvan dubbel scannen
'Sorry meneer, maar dan moet u toch wel langs de normale kassa'
"Ach, geeft niet, niet jullie schuld"
'Ja maar toch, hier een bloemetje voor het ongemak'
Jumbo
Hij kreeg een bloemetje omdat hij iets verkeerd scande en daardoor alles uit moest pakken bij een reguliere kassa.quote:
Jij snapt mequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kreeg een bloemetje omdat hij iets verkeerd scande en daardoor alles uit moest pakken bij een reguliere kassa.
Die zelfscan is echt ideaal. Alles idd direct ingepakt, geen gedoe met wachtrijen bij de kassa, niet hetzelfde artikel 3 keer in handen hebben voor je uberhaupt de winkel uit bent... Jammer dat er hier nog maar 1 supermarkt is die ermee werkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Boodschappen doen voor een feestje met zelfscan zodat alles al meteen ingepakt is
Per ongeluk twee verschillende flessen droge witte pakken en één daarvan dubbel scannen
'Sorry meneer, maar dan moet u toch wel langs de normale kassa'
"Ach, geeft niet, niet jullie schuld"
'Ja maar toch, hier een bloemetje voor het ongemak'
Jumbo
Bij onze 'eigen' Jumbo niet, maar voor dit soort dingen rijden we met de auto naar de grote. Hertog Jan ook nog in de aanbieding, het was een goede dagquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zelfscan is echt ideaal. Alles idd direct ingepakt, geen gedoe met wachtrijen bij de kassa, niet hetzelfde artikel 3 keer in handen hebben voor je uberhaupt de winkel uit bent... Jammer dat er hier nog maar 1 supermarkt is die ermee werkt.
Als ik veel nodig heb rij ik naar de AH. Paar grote tassen in de kar, scanner erbij en gaan... Ik snap dan echt de lui niet die nog met een kar vol boodschappen in de rij bij de kassa gaan staan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij onze 'eigen' Jumbo niet, maar voor dit soort dingen rijden we met de auto naar de grote. Hertog Jan ook nog in de aanbieding, het was een goede dag
Jaquote:
O zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kreeg een bloemetje omdat hij iets verkeerd scande en daardoor alles uit moest pakken bij een reguliere kassa.
Omdat Jumboquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zoMaar waarom krijg je dan een bloemetje als je zelf de fout maakte
Bij de scankassa kregen wij een 'random' controle. Normaal is het scanner inleveren en betalen. Maar nu moest het kassameisje 5 items herscannen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar waar is die controle geweest dan dat je twee verschillende flessen had?
Ah ok, ja ik ken het niet, dus geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de scankassa kregen wij een 'random' controle. Normaal is het scanner inleveren en betalen. Maar nu moest het kassameisje 5 items herscannen.
Moet je niet sowieso langs de balie om je leeftijd te verifiëren als je alcoholische drank koopt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg ook 'random', maar vermoed dat het 'random' was vanwege de 6 flessen wijn, 12 flesjes raddler, lading frisdrank en zo nog een lading roofgoed.
De laatste keer dat ik mijn leeftijd moest verifiëren (voor drank) was in Amerika toen ik 32 was, daarvoor toen ik 17 was of zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet je niet sowieso langs de balie om je leeftijd te verifiëren als je alcoholische drank koopt?
AH (pun intended)quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah ok.
Bij de AH to go gaat dat ding knipperen zodra je iets alcoholisch scant en dan moet een medewerker eerst zijn/haar token scannen om te verklaren dat je oud genoeg bent voordat je kunt betalen.
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ken er wel meer die dat zo doen. Voornamelijk vanwege een parasiet in de buik, maar dat is gewoon heerlijk makkelijk
Exactquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej dat is precies zoals het bij ons was in 2001
Ook voor het huis
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar om mede-eigenaar te worden moet er nog wel meer gedaan worden
Een huis alleen kopen en daarna een samenlevingscontract was té lastig..quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou liever niks doen bij de gemeente (wat nog steeds wel af en toe als optie op tafel komt) maar dan moet je straks bij het kopen van een huis alsnog dingen vast leggen... Dus dat lijkt ook onzinnig
Huis is van beide, hypotheek blijft op naam van één partijquote:
Geen reden om de hypotheek ook op beide namen te krijgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huis is van beide, hypotheek blijft op naam van één partij
Maakt in de praktijk niet uit, maar OK
Wel als ik de administratie doe en als het nodig is zonder gedoe de gegevens in wil zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen reden om de hypotheek ook op beide namen te krijgen
Maakt wel uit bij ons. Of nou ja, hij wil ook vermogen opbouwen en betaald ook mee..quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen reden om de hypotheek ook op beide namen te krijgen
Bij gemeenschap van goederen geen probleem, maar onder voorwaarden moet je dat nog wel regelen dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maakt wel uit bij ons. Of nou ja, hij wil ook vermogen opbouwen en betaald ook mee..
Dus nou jaaa...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef MissMSX het volgende:
Maat geen idee hoe dat bij gps (:P) zit. Bestaat gemeenschap van goederen daar wel?
Standaard ook?quote:
Gemeenschap maar van gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij gemeenschap van goederen geen probleem, maar onder voorwaarden moet je dat nog wel regelen dan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als ik de administratie doe en als het nodig is zonder gedoe de gegevens in wil zien
Goed, geen reden, als je ook een gps hebt of getrouwd bent. Dacht dat het helder was dat we het daar over hadddenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maakt wel uit bij ons. Of nou ja, hij wil ook vermogen opbouwen en betaald ook mee..
Dus nou jaaa...
gps = trouwenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef MissMSX het volgende:
Maat geen idee hoe dat bij gps (:P) zit. Bestaat gemeenschap van goederen daar wel?
Oooow nee, wij gaan nog onder het mes zeg maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Goed, geen reden, als je ook een gps hebt of getrouwd bent. Dacht dat het helder was dat we het daar over haddden
Misschien komt het omdat ik niet zo helder ben vandaag. Maar onder het mes?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow nee, wij gaan nog onder het mes zeg maar
nog even en het gaat over stationwagons, golden retrievers en caravansquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Dit was ooit het singles topic!
Dat gelul over samenlevingscontracten en hypotheken op beide namen!
In het R&P Relaties topic vinden ze dat dat het ex-Singles topic is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Dit was ooit het singles topic!
Dat gelul over samenlevingscontracten en hypotheken op beide namen!
Of nog erger... kinderen *ril*quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
nog even en het gaat over stationwagons, golden retrievers en caravans
ik vind het al eng om na te denken over het kopen van een huis op relatief korte termijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik een hypotheek heb die op mijn naam staat
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het R&P Relaties topic vinden ze dat dat het ex-Singles topic is.
Dat we alles moeten afsluiten in gemeenschap van goederen. Voor de bijl zeg maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet zo helder ben vandaag. Maar onder het mes?
Oooowh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat we alles moeten afsluiten in gemeenschap van goederen. Voor de bijl zeg maar
Heb jij al wat gehoord van je makelaar?quote:
Er zijn gister 8 bezichtigingen geweest. 3 daarvan hebben gezegd dat het te klein is. 4 hadden aardig interesse en 1 was heel erg geïnteresseerd en zou vandaag terugbellen. Daar heeft de makelaar nog niets van gehoord. Wel had hij weer 2 bezichtigingen voor dinsdag gepland.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij al wat gehoord van je makelaar?
Klinkt niet heel slechtquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn gister 8 bezichtigingen geweest. 3 daarvan hebben gezegd dat het te klein is. 4 hadden aardig interesse en 1 was heel erg geïnteresseerd en zou vandaag terugbellen. Daar heeft de makelaar nog niets van gehoord. Wel had hij weer 2 bezichtigingen voor dinsdag gepland.
Voor een huisje dat nog geen week te koop staat klinkt het heel goedquote:
Niet de beer verkopen voor hij geschoten is, maar ik zou er toch een glaasje op drinkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor een huisje dat nog geen week te koop staat klinkt het heel goed
De makelaar heeft gister de hele dag in ons huis gezeten
Het mocht in de krant zo veel bezichtigingen buiten een open huizendag om zei hij.
Ik wacht even op een bod als je het niet erg vind. En zelf zijn we nu als de donder huizen aan het bekijkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet de beer verkopen voor hij geschoten is, maar ik zou er toch een glaasje op drinken
Cloudbustingquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb helemaal niets tegen Within Temptation en hun versie van Running up that Hill is echt wel oke, maar mensen die zeggen dat het beter is dan het origineel zijn echt niet goed bij hun hoofd
Kate Bush
Ik vind het sowieso helemaal niksquote:
Glaasje ranja danquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht even op een bod als je het niet erg vind. En zelf zijn we nu als de donder huizen aan het bekijkenAnders zitten we zo misschien wel zonder
Hebben er nu 2 gezien. Beiden een gevoel van: Ja het kan maar droomhuis nee.quote:
ik vind het helemaal niet vervelnd. En een mooie zangeres helpt ook welquote:
Nou ja, wie weet wil de kopende partij ook niet meteen verhuizenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben er nu 2 gezien. Beiden een gevoel van: Ja het kan maar droomhuis nee.
En volgende week woensdag weer eentje, eerder kon de makelaar niet.
We zoeken eigenlijk een huis van rond de 3 ton. Maar die zijn er niet bij ons
Of net te hoog voor ons. Of 2,5 en dan is het het eigenlijk net niet
Das waar. We moeten nog nietsquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet wil de kopende partij ook niet meteen verhuizen
En beter zo dan een jaar de boel te koop hebben zonder kijkersquote:
Dat is een ding wat zeker isquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En beter zo dan een jaar de boel te koop hebben zonder kijkers
Dat klinkt niet echt als op één salaris of wel? Durven jullie dat aan, zo met de beebs en gekut met jouw baan de laaste jaren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben er nu 2 gezien. Beiden een gevoel van: Ja het kan maar droomhuis nee.
En volgende week woensdag weer eentje, eerder kon de makelaar niet.
We zoeken eigenlijk een huis van rond de 3 ton. Maar die zijn er niet bij ons
Of net te hoog voor ons. Of 2,5 en dan is het het eigenlijk net niet
Huren een optie?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht even op een bod als je het niet erg vind. En zelf zijn we nu als de donder huizen aan het bekijkenAnders zitten we zo misschien wel zonder
Ja wel op 1 salarisquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als op één salaris of wel? Durven jullie dat aan, zo met de beebs en gekut met jouw baan de laaste jaren?
[..]
Huren een optie?
Wij willen zelf wel eerst dit kwijt, en dan pas gaan we kijken.
Ben er ook wel klaar mee, maar blijf toch maar even zittenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Klaar mee voor vandaag. 2 uurtjes spijbelen
Dat wilde ik ook (om even bij te slapen voor ik de kinderen ga ophalen) maar mijn baas is er nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Klaar mee voor vandaag. 2 uurtjes spijbelen
ik vind het een prima dag om nog even door te rijden naar Roetgerink in Enterquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er ook wel klaar mee, maar blijf toch maar even zitten
Sodeknetters, netjes, das best wel veul.quote:
Nergens anders huurwoningen?quote:En ja we hebben iets achter de hand. Voor uiterst nood. Maar dat is echt uiterst nood want dat is naast mijn mans werk. In Rotterdam
Mijn idee ja, 3 ton op 1 salaris kunnen krijgen, wil ik ook welquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Sodeknetters, netjes, das best wel veul.
Hij heeft een aardig salaris en daarom zit hij ook vast aan zijn baan in Rotterdamquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sodeknetters, netjes, das best wel veul.
[..]
Nergens anders huurwoningen?
Denk jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
ik ga geen schoenen kopen (als het goed is)
Ja, en dan kijken wanneer de nieuwe mensen er in willen, wat je kunt vinden, hoe snel je daar in kunt, of er dan nog verbouwt moet worden. Wij kennen het maar al te goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft een aardig salaris en daarom zit hij ook vast aan zijn baan in Rotterdam
Ergens anders zelfde werk verdiend hij het niet. En ik moet ook zeggen dat hij heel veel werk.
Maar we hebben ook spaargeld
Ja die zijn er. Maar qua geld is dat ongeveer gelijk. En we kunnen er dan gelijk in. En in Rotterdam staat er dan een villa van zijn baas tot onze beschikkingEn dichterbij zijn werk dan tijdelijk. En ik neem dan een paar dagen vrij
Of zo
Helemaal uitgedacht hebben we het nog niet. Aangezien we eerst ons huis nog kwijt moeten
Viel mee, 1 polo meegenomen. Ging voor een colbertje, maar niet geslaagdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk jij
Daarbij is kleding net zo 'erg'
Ook enkel ouwelullen colberts of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef DrMarten het volgende:
Viel mee, 1 polo meegenomen. Ging voor een colbertje, maar niet geslaagd![]()
Wel een enorme ouwe lullentent zo door de week. Op het bentje dat met zijn moeder mee moet na, was ik denk ik de jongste in het pand
Doe eens gek, verhuis naar een andere stadquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik ging naar Funda, zag een briljant huis en klikte de boel maar snel weer weg
wel veel. Wel wat modieuze, maar ook met een modieus prijskaartjequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook enkel ouwelullen colberts of valt dat wel mee?
Dat doe ik pas als ik gek ben jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe eens gek, verhuis naar een andere stad
Been there, done thatquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe eens gek, verhuis naar een andere stad
Dus eweinig nut om daarheen te gaan ipv naar de stad / online te shoppenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
wel veel. Wel wat modieuze, maar ook met een modieus prijskaartje
Naar de supermarkt in zo'n dorp is ook wel een aparte belevenis. 5 keer gegroet door verschillende personeelsleden. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb meegemaakt. Nu maar eens zien thuis te komen.
in de stad ook nog gewn geschikt colbertje kunnen vinden. En ik was nu redelijk in de buurt..quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus eweinig nut om daarheen te gaan ipv naar de stad / online te shoppen
Dat had ik laatst met hamquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef DrMarten het volgende:
in de stad ook nog gewn geschikt colbertje kunnen vinden. En ik was nu redelijk in de buurt..
En ik heb kaas gekocht en die is vies
Tsss.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
. Mijn hond heeft aan mijn Vans schoen gekauwd. Verdomme. En hij maakt er een waterballet van.
Mja, ik weet niet waarom opeens... Die schoenen staan er vanaf dat ie hier isquote:
Hij is ook niet zomaar in nog geen week ingesteld op zijn nieuwe huis en baas, dat zal moeten groeien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet waarom opeens... Die schoenen staan er vanaf dat ie hier is. En opeens vandaag besluit ie erop te kauwen of zo.
Ja no shit. Maar daarom hoeft ie niet op schoenen te gaan kauwen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar in nog geen week ingesteld op zijn nieuwe huis en baas, dat zal moeten groeien.
Frustratie i.v.m. de veranderingen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar daarom hoeft ie niet op schoenen te gaan kauwen.
Kan het me niet voorstellen, hij is zo vrolijk, speels en wil altijd wandelen. Komt 's avonds lekker bij me knuffelen en gaat naast me liggen kauwen op zijn touw.quote:
Je vergat: 'lief dagboek'.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo m'n grote vriend eens uitlaten... Kan ik op tijd naar bed.
Het was een grapje.quote:
Ja, echt een dijenkletserquote:
Niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt een dijenkletser. Ik ga wandelen.
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bangquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
Succes, vandaag en morgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bang
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1quote:
En drink er ook eentje van mij en eentje voor mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
... en nog 1, ...en nog 1... etcquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
Alvast weltrutsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd wachten totdat een index klaar is
Gelukkig niet in de stiltecoupequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Brak en in de trein met een stel vrouwelijke kutscholieren die zo hard moeten praten en interessant doen dat de hele trein kan meegenieten
Ze ZIJN gewoon interessant. Dat jij dat niet vindt zegt alleen maar dat jij niet interessant bent. Of te oud.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Brak en in de trein met een stel vrouwelijke kutscholieren die zo hard moeten praten en interessant doen dat de hele trein kan meegenieten
Is dat niet gewoon het zelfde?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat jij dat niet vindt zegt alleen maar dat jij niet interessant bent. Of te oud.
De wereld schijnt Sepp Blatter anders nog best interessant te vinden. En die is 105.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
De wereld schijnt Sepp Blatter anders nog best interessant te vinden. En die is 105.
Die zitten hier al weken voor mijn kantoor vanwege The Voice of een ander aftreksel daarvan. Er loopt ook net weer een lading voorbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik zat vorige week met een stel Surinaamse dames in de stiltecoupé. Ik moest aan jou denkenquote:
Aan mij denkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat vorige week met een stel Surinaamse dames in de stiltecoupé. Ik moest aan jou denken
Ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het R&P Relaties topic vinden ze dat dat het ex-Singles topic is.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:49 schreef stbabylon het volgende:
Zo, even goed wakker worden met TE brute dubstep
Ik moet inderdaad weer eens naar de kapper. Is toch alweer 8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef CherryLips het volgende:
O ik dacht dat ik naast een vrouw zat in de trein maar het bleek een gozer met lang haar te zijn.
Komt voornamelijk omdat dat gedeelte van de Singles ook al in R&P SC zat te posten. Denk ik. R&P Relaties zitten ook wel ex-singles, maar ook een hoop nieuwe hopelozen (en oude hopelozen).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben hier blijven posten, complete met de rest van de ex-singles.
Die in dat R&P Relaties die ken ik heul niet, die mensen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:20 schreef JoeBravo het volgende:
Laatste keer in m'n oude appartement. Afscheid nemen is moeilijk
Aah ja.. heerlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van die geile mannetjes die hier niet posten
Geile vrouwtjes wel goed?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van die geile mannetjes die hier niet posten
Zolang ze niet al te hopeloos worden, best.quote:
Nou dan snap ik het nog, maar het gebeurd daar ook niet om in elkaars broekje te komen. Ze vinden het gewoon leuk lijkt het wel, want dag in dag uitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Zolang ze niet al te hopeloos worden, best.
Maar dat gekwijl over iemand, puur om in z'n/haar broekje te komen (wat nooit lukt), mag van mij daar blijven.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ze niet al te hopeloos worden, best.
Maar dat gekwijl over iemand, puur om in z'n/haar broekje te komen (wat nooit lukt), mag van mij daar blijven.
Bah walgelijk. Beter ga je gewoon normaal met elkaar om. Ook gewoon af en toe wat negatiefs over elkaar zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou dan snap ik het nog, maar het gebeurd daar ook niet om in elkaars broekje te komen. Ze vinden het gewoon leuk lijkt het wel, want dag in dag uit
Tja, ieder zo zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Bah walgelijk. Beter ga je gewoon normaal met elkaar om. Ook gewoon af en toe wat negatiefs over elkaar zeggen.
Babs, je tieten zijn te klein.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bah walgelijk. Beter ga je gewoon normaal met elkaar om. Ook gewoon af en toe wat negatiefs over elkaar zeggen.
Altijd tochquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef aeque het volgende:
Oh wow het is weer tijd om een andere SC te bashen?
Nee hoor, alleen sommige personenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef aeque het volgende:
Oh wow het is weer tijd om een andere SC te bashen?
Namen en rugnummers willen we.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |