Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bangquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
Succes, vandaag en morgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bang
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1quote:
En drink er ook eentje van mij en eentje voor mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
... en nog 1, ...en nog 1... etcquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
Alvast weltrutsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd wachten totdat een index klaar is
Gelukkig niet in de stiltecoupequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Brak en in de trein met een stel vrouwelijke kutscholieren die zo hard moeten praten en interessant doen dat de hele trein kan meegenieten
Ze ZIJN gewoon interessant. Dat jij dat niet vindt zegt alleen maar dat jij niet interessant bent. Of te oud.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Brak en in de trein met een stel vrouwelijke kutscholieren die zo hard moeten praten en interessant doen dat de hele trein kan meegenieten
Is dat niet gewoon het zelfde?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat jij dat niet vindt zegt alleen maar dat jij niet interessant bent. Of te oud.
De wereld schijnt Sepp Blatter anders nog best interessant te vinden. En die is 105.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
De wereld schijnt Sepp Blatter anders nog best interessant te vinden. En die is 105.
Die zitten hier al weken voor mijn kantoor vanwege The Voice of een ander aftreksel daarvan. Er loopt ook net weer een lading voorbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |