Sodeknetters, netjes, das best wel veul.quote:
Nergens anders huurwoningen?quote:En ja we hebben iets achter de hand. Voor uiterst nood. Maar dat is echt uiterst nood want dat is naast mijn mans werk. In Rotterdam
Mijn idee ja, 3 ton op 1 salaris kunnen krijgen, wil ik ook welquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Sodeknetters, netjes, das best wel veul.
Hij heeft een aardig salaris en daarom zit hij ook vast aan zijn baan in Rotterdamquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sodeknetters, netjes, das best wel veul.
[..]
Nergens anders huurwoningen?
Denk jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
ik ga geen schoenen kopen (als het goed is)
Ja, en dan kijken wanneer de nieuwe mensen er in willen, wat je kunt vinden, hoe snel je daar in kunt, of er dan nog verbouwt moet worden. Wij kennen het maar al te goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft een aardig salaris en daarom zit hij ook vast aan zijn baan in Rotterdam
Ergens anders zelfde werk verdiend hij het niet. En ik moet ook zeggen dat hij heel veel werk.
Maar we hebben ook spaargeld
Ja die zijn er. Maar qua geld is dat ongeveer gelijk. En we kunnen er dan gelijk in. En in Rotterdam staat er dan een villa van zijn baas tot onze beschikkingEn dichterbij zijn werk dan tijdelijk. En ik neem dan een paar dagen vrij
Of zo
Helemaal uitgedacht hebben we het nog niet. Aangezien we eerst ons huis nog kwijt moeten
Viel mee, 1 polo meegenomen. Ging voor een colbertje, maar niet geslaagdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk jij
Daarbij is kleding net zo 'erg'
Ook enkel ouwelullen colberts of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:29 schreef DrMarten het volgende:
Viel mee, 1 polo meegenomen. Ging voor een colbertje, maar niet geslaagd![]()
Wel een enorme ouwe lullentent zo door de week. Op het bentje dat met zijn moeder mee moet na, was ik denk ik de jongste in het pand
Doe eens gek, verhuis naar een andere stadquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik ging naar Funda, zag een briljant huis en klikte de boel maar snel weer weg
wel veel. Wel wat modieuze, maar ook met een modieus prijskaartjequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook enkel ouwelullen colberts of valt dat wel mee?
Dat doe ik pas als ik gek ben jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe eens gek, verhuis naar een andere stad
Been there, done thatquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe eens gek, verhuis naar een andere stad
Dus eweinig nut om daarheen te gaan ipv naar de stad / online te shoppenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
wel veel. Wel wat modieuze, maar ook met een modieus prijskaartje
Naar de supermarkt in zo'n dorp is ook wel een aparte belevenis. 5 keer gegroet door verschillende personeelsleden. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb meegemaakt. Nu maar eens zien thuis te komen.
in de stad ook nog gewn geschikt colbertje kunnen vinden. En ik was nu redelijk in de buurt..quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus eweinig nut om daarheen te gaan ipv naar de stad / online te shoppen
Dat had ik laatst met hamquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef DrMarten het volgende:
in de stad ook nog gewn geschikt colbertje kunnen vinden. En ik was nu redelijk in de buurt..
En ik heb kaas gekocht en die is vies
Tsss.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
. Mijn hond heeft aan mijn Vans schoen gekauwd. Verdomme. En hij maakt er een waterballet van.
Mja, ik weet niet waarom opeens... Die schoenen staan er vanaf dat ie hier isquote:
Hij is ook niet zomaar in nog geen week ingesteld op zijn nieuwe huis en baas, dat zal moeten groeien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet waarom opeens... Die schoenen staan er vanaf dat ie hier is. En opeens vandaag besluit ie erop te kauwen of zo.
Ja no shit. Maar daarom hoeft ie niet op schoenen te gaan kauwen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar in nog geen week ingesteld op zijn nieuwe huis en baas, dat zal moeten groeien.
Frustratie i.v.m. de veranderingen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar daarom hoeft ie niet op schoenen te gaan kauwen.
Kan het me niet voorstellen, hij is zo vrolijk, speels en wil altijd wandelen. Komt 's avonds lekker bij me knuffelen en gaat naast me liggen kauwen op zijn touw.quote:
Je vergat: 'lief dagboek'.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo m'n grote vriend eens uitlaten... Kan ik op tijd naar bed.
Het was een grapje.quote:
Ja, echt een dijenkletserquote:
Niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt een dijenkletser. Ik ga wandelen.
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bangquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
Succes, vandaag en morgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bang
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1quote:
En drink er ook eentje van mij en eentje voor mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
... en nog 1, ...en nog 1... etcquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
Alvast weltrutsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd wachten totdat een index klaar is
Gelukkig niet in de stiltecoupequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Brak en in de trein met een stel vrouwelijke kutscholieren die zo hard moeten praten en interessant doen dat de hele trein kan meegenieten
Ze ZIJN gewoon interessant. Dat jij dat niet vindt zegt alleen maar dat jij niet interessant bent. Of te oud.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Brak en in de trein met een stel vrouwelijke kutscholieren die zo hard moeten praten en interessant doen dat de hele trein kan meegenieten
Is dat niet gewoon het zelfde?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat jij dat niet vindt zegt alleen maar dat jij niet interessant bent. Of te oud.
De wereld schijnt Sepp Blatter anders nog best interessant te vinden. En die is 105.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
De wereld schijnt Sepp Blatter anders nog best interessant te vinden. En die is 105.
Die zitten hier al weken voor mijn kantoor vanwege The Voice of een ander aftreksel daarvan. Er loopt ook net weer een lading voorbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik zat vorige week met een stel Surinaamse dames in de stiltecoupé. Ik moest aan jou denkenquote:
Aan mij denkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat vorige week met een stel Surinaamse dames in de stiltecoupé. Ik moest aan jou denken
Ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het R&P Relaties topic vinden ze dat dat het ex-Singles topic is.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:49 schreef stbabylon het volgende:
Zo, even goed wakker worden met TE brute dubstep
Ik moet inderdaad weer eens naar de kapper. Is toch alweer 8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef CherryLips het volgende:
O ik dacht dat ik naast een vrouw zat in de trein maar het bleek een gozer met lang haar te zijn.
Komt voornamelijk omdat dat gedeelte van de Singles ook al in R&P SC zat te posten. Denk ik. R&P Relaties zitten ook wel ex-singles, maar ook een hoop nieuwe hopelozen (en oude hopelozen).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben hier blijven posten, complete met de rest van de ex-singles.
Die in dat R&P Relaties die ken ik heul niet, die mensen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:20 schreef JoeBravo het volgende:
Laatste keer in m'n oude appartement. Afscheid nemen is moeilijk
Aah ja.. heerlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van die geile mannetjes die hier niet posten
Geile vrouwtjes wel goed?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van die geile mannetjes die hier niet posten
Zolang ze niet al te hopeloos worden, best.quote:
Nou dan snap ik het nog, maar het gebeurd daar ook niet om in elkaars broekje te komen. Ze vinden het gewoon leuk lijkt het wel, want dag in dag uitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Zolang ze niet al te hopeloos worden, best.
Maar dat gekwijl over iemand, puur om in z'n/haar broekje te komen (wat nooit lukt), mag van mij daar blijven.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ze niet al te hopeloos worden, best.
Maar dat gekwijl over iemand, puur om in z'n/haar broekje te komen (wat nooit lukt), mag van mij daar blijven.
Bah walgelijk. Beter ga je gewoon normaal met elkaar om. Ook gewoon af en toe wat negatiefs over elkaar zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou dan snap ik het nog, maar het gebeurd daar ook niet om in elkaars broekje te komen. Ze vinden het gewoon leuk lijkt het wel, want dag in dag uit
Tja, ieder zo zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Bah walgelijk. Beter ga je gewoon normaal met elkaar om. Ook gewoon af en toe wat negatiefs over elkaar zeggen.
Babs, je tieten zijn te klein.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bah walgelijk. Beter ga je gewoon normaal met elkaar om. Ook gewoon af en toe wat negatiefs over elkaar zeggen.
Altijd tochquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef aeque het volgende:
Oh wow het is weer tijd om een andere SC te bashen?
Nee hoor, alleen sommige personenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef aeque het volgende:
Oh wow het is weer tijd om een andere SC te bashen?
Namen en rugnummers willen we.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |