Tsss.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
. Mijn hond heeft aan mijn Vans schoen gekauwd. Verdomme. En hij maakt er een waterballet van.
Mja, ik weet niet waarom opeens... Die schoenen staan er vanaf dat ie hier isquote:
Hij is ook niet zomaar in nog geen week ingesteld op zijn nieuwe huis en baas, dat zal moeten groeien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet waarom opeens... Die schoenen staan er vanaf dat ie hier is. En opeens vandaag besluit ie erop te kauwen of zo.
Ja no shit. Maar daarom hoeft ie niet op schoenen te gaan kauwen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar in nog geen week ingesteld op zijn nieuwe huis en baas, dat zal moeten groeien.
Frustratie i.v.m. de veranderingen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar daarom hoeft ie niet op schoenen te gaan kauwen.
Kan het me niet voorstellen, hij is zo vrolijk, speels en wil altijd wandelen. Komt 's avonds lekker bij me knuffelen en gaat naast me liggen kauwen op zijn touw.quote:
Je vergat: 'lief dagboek'.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo m'n grote vriend eens uitlaten... Kan ik op tijd naar bed.
Het was een grapje.quote:
Ja, echt een dijenkletserquote:
Niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt een dijenkletser. Ik ga wandelen.
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bangquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog wat te beleven terwijl ik half aan het werk ben?
Succes, vandaag en morgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Biljarten en bier drinken... Wordt weer zwaar morgen ben ik bang
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1quote:
En drink er ook eentje van mij en eentje voor mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
... en nog 1, ...en nog 1... etcquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hahaha thanks. Denk wel dat ik ma dit biertje mee ophou. Of misschien nog 1
Alvast weltrutsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:42 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd wachten totdat een index klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |