Ik snap het nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Boodschappen doen voor een feestje met zelfscan zodat alles al meteen ingepakt is
Per ongeluk twee verschillende flessen droge witte pakken en één daarvan dubbel scannen
'Sorry meneer, maar dan moet u toch wel langs de normale kassa'
"Ach, geeft niet, niet jullie schuld"
'Ja maar toch, hier een bloemetje voor het ongemak'
Jumbo
Hij kreeg een bloemetje omdat hij iets verkeerd scande en daardoor alles uit moest pakken bij een reguliere kassa.quote:
Jij snapt mequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kreeg een bloemetje omdat hij iets verkeerd scande en daardoor alles uit moest pakken bij een reguliere kassa.
Die zelfscan is echt ideaal. Alles idd direct ingepakt, geen gedoe met wachtrijen bij de kassa, niet hetzelfde artikel 3 keer in handen hebben voor je uberhaupt de winkel uit bent... Jammer dat er hier nog maar 1 supermarkt is die ermee werkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Boodschappen doen voor een feestje met zelfscan zodat alles al meteen ingepakt is
Per ongeluk twee verschillende flessen droge witte pakken en één daarvan dubbel scannen
'Sorry meneer, maar dan moet u toch wel langs de normale kassa'
"Ach, geeft niet, niet jullie schuld"
'Ja maar toch, hier een bloemetje voor het ongemak'
Jumbo
Bij onze 'eigen' Jumbo niet, maar voor dit soort dingen rijden we met de auto naar de grote. Hertog Jan ook nog in de aanbieding, het was een goede dagquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zelfscan is echt ideaal. Alles idd direct ingepakt, geen gedoe met wachtrijen bij de kassa, niet hetzelfde artikel 3 keer in handen hebben voor je uberhaupt de winkel uit bent... Jammer dat er hier nog maar 1 supermarkt is die ermee werkt.
Als ik veel nodig heb rij ik naar de AH. Paar grote tassen in de kar, scanner erbij en gaan... Ik snap dan echt de lui niet die nog met een kar vol boodschappen in de rij bij de kassa gaan staan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij onze 'eigen' Jumbo niet, maar voor dit soort dingen rijden we met de auto naar de grote. Hertog Jan ook nog in de aanbieding, het was een goede dag
Jaquote:
O zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij kreeg een bloemetje omdat hij iets verkeerd scande en daardoor alles uit moest pakken bij een reguliere kassa.
Omdat Jumboquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zoMaar waarom krijg je dan een bloemetje als je zelf de fout maakte
Bij de scankassa kregen wij een 'random' controle. Normaal is het scanner inleveren en betalen. Maar nu moest het kassameisje 5 items herscannen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar waar is die controle geweest dan dat je twee verschillende flessen had?
Ah ok, ja ik ken het niet, dus geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de scankassa kregen wij een 'random' controle. Normaal is het scanner inleveren en betalen. Maar nu moest het kassameisje 5 items herscannen.
Moet je niet sowieso langs de balie om je leeftijd te verifiëren als je alcoholische drank koopt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg ook 'random', maar vermoed dat het 'random' was vanwege de 6 flessen wijn, 12 flesjes raddler, lading frisdrank en zo nog een lading roofgoed.
De laatste keer dat ik mijn leeftijd moest verifiëren (voor drank) was in Amerika toen ik 32 was, daarvoor toen ik 17 was of zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet je niet sowieso langs de balie om je leeftijd te verifiëren als je alcoholische drank koopt?
AH (pun intended)quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah ok.
Bij de AH to go gaat dat ding knipperen zodra je iets alcoholisch scant en dan moet een medewerker eerst zijn/haar token scannen om te verklaren dat je oud genoeg bent voordat je kunt betalen.
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ken er wel meer die dat zo doen. Voornamelijk vanwege een parasiet in de buik, maar dat is gewoon heerlijk makkelijk
Exactquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej dat is precies zoals het bij ons was in 2001
Ook voor het huis
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar om mede-eigenaar te worden moet er nog wel meer gedaan worden
Een huis alleen kopen en daarna een samenlevingscontract was té lastig..quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou liever niks doen bij de gemeente (wat nog steeds wel af en toe als optie op tafel komt) maar dan moet je straks bij het kopen van een huis alsnog dingen vast leggen... Dus dat lijkt ook onzinnig
Huis is van beide, hypotheek blijft op naam van één partijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |