Als je relaxed bent en de ceremoniemeester z'n werk laat doen is er niks aan de hand. Als je nu al zo zit de stressen en een heupflakon nodig hebt... Tsjaquote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi
Ik was er gisteren niet, want ik was in slaap gevallenSorry
Lange dag gehad?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Kan gebeuren. Ik ga vandaag ook op tijd.
Stressen vanochtendquote:
Oh damnquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stressen vanochtend. In m'n enthousiasme de hond uit willen gaan laten, deur dichtknallen en beseffen dat ik m'n sleutels nog binnen had liggen. Meh.
Gelukkig is daar de 24-7 open zijnde slotenmaker.
Uhuhquote:
Ja. Maar die wonen in Enschedequote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt geen vrienden/familie met een sleutel?
het was een grapje....quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je relaxed bent en de ceremoniemeester z'n werk laat doen is er niks aan de hand. Als je nu al zo zit de stressen en een heupflakon nodig hebt... Tsja
Zou je niet eens een Twitter account openen joh.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga nog een rondje lopen met m'n kameraad.
Daar heeft zij Fok! toch voorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet eens een Twitter account openen joh.
Voor de 2e keer in 2 weken een bobine stukquote:
Ow, dat ze dat niet tegelijkertijd deden. Heb ik ook gehad en toen zijn ze allemaal vervangen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Voor de 2e keer in 2 weken een bobine stuk
Maar even naar de garage om de laatste 2 preventief te vervangen.
ANWB vervangt alleen dat wat stuk is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dat ze dat niet tegelijkertijd deden. Heb ik ook gehad en toen zijn ze allemaal vervangen.
Dat lukt best hoor. Ik ben ook tijden bezig geweest. En wij hadden een ceremoniemeester voor de vormquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen mij een beetje mijn gang laat gaan want na alle tijd die er in zit wil ik ook gewoon genadeloos feesten verdomme
Onze ceremoniemeester heeft best nog veel gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lukt best hoor. Ik ben ook tijden bezig geweest. En wij hadden een ceremoniemeester voor de vorm
Ik had alles zo geregeld dat zij alleen de lijsten met menu's hoefde op te halen. Die werden op de dag zelf ingevuld door de daggasten toen wij foto's gingen maken en die moest zij aan de ober geven.
En ik heb me toch gefeest![]()
Ik heb me nergens druk over gemaakt hoor. Maar dat kwam misschien ook door de stressvolle dagen er voor. Die stress ging niet over het trouwen maar over mogelijke ziekte van mijn man.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze ceremoniemeester heeft best nog veel gedaan
Veel logistiek vooral. Fijn om je daar niet druk om te hoeven maken
Ik heb ook 0 stress gehad. Ook de dagen ervoor niet (geen zieke manquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me nergens druk over gemaakt hoor. Maar dat kwam misschien ook door de stressvolle dagen er voor. Die stress ging niet over het trouwen maar over mogelijke ziekte van mijn man.
Dan heb je wel zo iets van: Dan niet... Dan maar niet..
Ik had alles tot in de puntjes geregeld en als het dan toch mis zou gaan dan was dat maar zo.
Achteraf is alles (op het weer na maar heb je geen grip op) perfect verlopen. Precies zoals wij zijn
Wij wilde eigenlijk maar weinig. Bij ons was het nog even het eten regelen want de locatie had stiekem het menuutje wat we hadden samen gesteld aangepast naar iets wat niemand zou lusten in onze familiequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook 0 stress gehad. Ook de dagen ervoor niet (geen zieke man). Alles ruim van tevoren geregeld. En eigenlijk was er maar weinig te regelen vonden we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |