Ik kan toch niet in m'n eentje deze hele reeks trekken! (quote:
Niet? Dacht als iemand het kan, ben jij het welquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in m'n eentje deze hele reeks trekken! (![]()
)
Daar kijk ik niet naar.quote:
Nephomoquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar.
En ik zat in Berlijn.
Misschien heeft hij er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet? Dacht als iemand het kan, ben jij het wel
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet even je beste pijpmondje voor zodat jij niet dezelfde beschuldiging krijgt?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet even je beste pijpmondje voor zodat jij niet dezelfde beschuldiging krijgt?
Alsof alleen homos verstand hebben van pijpenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]De bovenlip is te recht om een pijpmondje te zijn
Beter
Nog beter.
Zonder tanden welquote:
Niet. Die smikkelt en slikt door.quote:
Je weet zelf wel beter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof alleen homos verstand hebben van pijpen
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Zo hard aan het werk dat mijn laptop zegt dat ik oauze moet nemen
Dat kan ik natuurlijk niet weigeren
Yep. Vind het op zich niet slecht. Gelukkig kun je het wel uitzetten als het even helemaal niet uitkomt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ook![]()
![]()
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ook![]()
![]()
Ik werd echt helemaal schijtziek van dat dingquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Dat ding wat ik van mn werk heb is zo traag dat ik uit pure frustratie elke 5 minuten pauze neem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Nou dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.
Midden in een deadline of zo. "Het is nu tijd voor pauze."quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou dat dus.
PRRRUUUUUUUUT 'u moet deze oefeningen doen'
Sodestraal op!
Ik heb zo'n ding niet. Ik doe toch al niet zoveel![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Midden in een deadline of zo. "Het is nu tijd voor pauze."
Zeg, rot op en laat me werken!
Jij bent eigen baas op je eigen laptopquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies![]()
'Kak dit moet over tien minuten af, dat gaat lukken!'
'Je moet een kwartier pauze nemen. Ik blokkeer je pc.'
STERF
Ja daarom, weg met die troep.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent eigen baas op je eigen laptop
die van ons kun je dan gewoon uitzetten of negeren. Er wordt gelukkig niks geblokkeerd. Anders ging ie direct uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies![]()
'Kak dit moet over tien minuten af, dat gaat lukken!'
'Je moet een kwartier pauze nemen. Ik blokkeer je pc.'
STERF
Ik had er eentje, als je die te vaak negeerde gooide hij je pc op slot. Bloedirritant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
die van ons kun je dan gewoon uitzetten of negeren. Er wordt gelukkig niks geblokkeerd. Anders ging ie direct uit.
En dan wel over 5 jaar zeuren over je RSI en je baas aanklagenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.
Ja, want zo ben ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel over 5 jaar zeuren over je RSI en je baas aanklagen
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand de fantastische GoT musical van Coldplay al gezien? (12m op yt)
Nee en volgens mij wil ik dat graag zo houdenquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand de fantastische GoT musical van Coldplay al gezien? (12m op yt)
Feeschtquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff de bruiloft komt echt heel dicht bij. Ik krijg stress
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen mij een beetje mijn gang laat gaan want na alle tijd die er in zit wil ik ook gewoon genadeloos feesten verdomme
Jawel ik heb een cordon ingehuurd. Van mensen die er voor moeten zorgen dat de andere mensen normaal doenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel ik heb een cordon ingehuurd. Van mensen die er voor moeten zorgen dat de andere mensen normaal doen
En ik overweeg een heupflesje
Daar heb je een ceremoniemeester voor hequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen mij een beetje mijn gang laat gaan want na alle tijd die er in zit wil ik ook gewoon genadeloos feesten verdomme
Is echt super!quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee en volgens mij wil ik dat graag zo houden
Als je relaxed bent en de ceremoniemeester z'n werk laat doen is er niks aan de hand. Als je nu al zo zit de stressen en een heupflakon nodig hebt... Tsjaquote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi
Ik was er gisteren niet, want ik was in slaap gevallenSorry
Lange dag gehad?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Kan gebeuren. Ik ga vandaag ook op tijd.
Stressen vanochtendquote:
Oh damnquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stressen vanochtend. In m'n enthousiasme de hond uit willen gaan laten, deur dichtknallen en beseffen dat ik m'n sleutels nog binnen had liggen. Meh.
Gelukkig is daar de 24-7 open zijnde slotenmaker.
Uhuhquote:
Ja. Maar die wonen in Enschedequote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt geen vrienden/familie met een sleutel?
het was een grapje....quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je relaxed bent en de ceremoniemeester z'n werk laat doen is er niks aan de hand. Als je nu al zo zit de stressen en een heupflakon nodig hebt... Tsja
Zou je niet eens een Twitter account openen joh.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga nog een rondje lopen met m'n kameraad.
Daar heeft zij Fok! toch voorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet eens een Twitter account openen joh.
Voor de 2e keer in 2 weken een bobine stukquote:
Ow, dat ze dat niet tegelijkertijd deden. Heb ik ook gehad en toen zijn ze allemaal vervangen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Voor de 2e keer in 2 weken een bobine stuk
Maar even naar de garage om de laatste 2 preventief te vervangen.
ANWB vervangt alleen dat wat stuk is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dat ze dat niet tegelijkertijd deden. Heb ik ook gehad en toen zijn ze allemaal vervangen.
Dat lukt best hoor. Ik ben ook tijden bezig geweest. En wij hadden een ceremoniemeester voor de vormquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Onze ceremoniemeester heeft best nog veel gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lukt best hoor. Ik ben ook tijden bezig geweest. En wij hadden een ceremoniemeester voor de vorm
Ik had alles zo geregeld dat zij alleen de lijsten met menu's hoefde op te halen. Die werden op de dag zelf ingevuld door de daggasten toen wij foto's gingen maken en die moest zij aan de ober geven.
En ik heb me toch gefeest![]()
Ik heb me nergens druk over gemaakt hoor. Maar dat kwam misschien ook door de stressvolle dagen er voor. Die stress ging niet over het trouwen maar over mogelijke ziekte van mijn man.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze ceremoniemeester heeft best nog veel gedaan
Veel logistiek vooral. Fijn om je daar niet druk om te hoeven maken
Ik heb ook 0 stress gehad. Ook de dagen ervoor niet (geen zieke manquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me nergens druk over gemaakt hoor. Maar dat kwam misschien ook door de stressvolle dagen er voor. Die stress ging niet over het trouwen maar over mogelijke ziekte van mijn man.
Dan heb je wel zo iets van: Dan niet... Dan maar niet..
Ik had alles tot in de puntjes geregeld en als het dan toch mis zou gaan dan was dat maar zo.
Achteraf is alles (op het weer na maar heb je geen grip op) perfect verlopen. Precies zoals wij zijn
Wij wilde eigenlijk maar weinig. Bij ons was het nog even het eten regelen want de locatie had stiekem het menuutje wat we hadden samen gesteld aangepast naar iets wat niemand zou lusten in onze familiequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook 0 stress gehad. Ook de dagen ervoor niet (geen zieke man). Alles ruim van tevoren geregeld. En eigenlijk was er maar weinig te regelen vonden we
Waarom dan niet omdraaien? Laat de kok het regelen met de voorwaarden die jij steltquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij zijn ook heel erg van 'ach we zien wel. Perfect word het toch niet. Als het maar leuk is'
Maar omdat we eigenlijk alles zelf regelen met behulp van vrienden en kennissen is het toch heel moeilijk om alles een beetje via een redelijk tijdspad te doen
Zo moeten mijn uitnodigingen echt de deur uit, maar dat gaat niet omdat ik nog niet weet welke tijden er op moeten omdat degene die het eten maakt een prive probleempje heeft en daardoor nog niets heeft door gegeven over het diner. We hebben dus nog geen menu en dus geen idee hoeveel tijd we uit moeten trekken.
Zo kan ik ook nog niets huren bij de verhuurbedrijven omdat ik niet weet wat hij nodig heeft (koeling, aantal serveerschalen etc). Ik weet wel wat we daarnaast nodig hebben maar ik wil dat ook nog niet gaan huren en dan straks bij een ander bedrijf weer extra dingen moeten huren (bedrijf dat ik op het oog heeft, heeft niet mega veel) en dat maakt me wel nerveus omdat we natuurlijk in het trouw-hoogseizoen trouwen. Straks zijn de dingen die ik graag wilde al verhuurd.
Erg kut hoor zo'n privé probleem voor die vriend. Maar als hij heeft toegezegd om te helpen dan graag wel een antwoord. Krijg je dat antwoord niet dan moet je verder kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij zijn ook heel erg van 'ach we zien wel. Perfect word het toch niet. Als het maar leuk is'
Maar omdat we eigenlijk alles zelf regelen met behulp van vrienden en kennissen is het toch heel moeilijk om alles een beetje via een redelijk tijdspad te doen
Zo moeten mijn uitnodigingen echt de deur uit, maar dat gaat niet omdat ik nog niet weet welke tijden er op moeten omdat degene die het eten maakt een prive probleempje heeft en daardoor nog niets heeft door gegeven over het diner. We hebben dus nog geen menu en dus geen idee hoeveel tijd we uit moeten trekken.
Zo kan ik ook nog niets huren bij de verhuurbedrijven omdat ik niet weet wat hij nodig heeft (koeling, aantal serveerschalen etc). Ik weet wel wat we daarnaast nodig hebben maar ik wil dat ook nog niet gaan huren en dan straks bij een ander bedrijf weer extra dingen moeten huren (bedrijf dat ik op het oog heb, heeft niet mega veel) en dat maakt me wel nerveus omdat we natuurlijk in het trouw-hoogseizoen trouwen. Straks zijn de dingen die ik graag wilde al verhuurd.
En zo zijn er wat kleine dingen, mensen die iets zouden doen en het toch niet kunnen doen zodat ik een plan B moet verzinnen. Dat soort dingen
Maar ik weet echt niets he. Niet wat hij nodig heeft om te koken, koelen, serveren, wij om het op te eten. Ik weet niet hoeveel gangen etc.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom dan niet omdraaien? Laat de kok het regelen met de voorwaarden die jij stelt
Ik ga echt niet binnen 8 weken een andere kok vinden die het binnen dit budget kan doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Erg kut hoor zo'n privé probleem voor die vriend. Maar als hij heeft toegezegd om te helpen dan graag wel een antwoord. Krijg je dat antwoord niet dan moet je verder kijken.
Met een avondje zitten kan je een hoop antwoorden krijgen. Heeft hij geen tijd voor dat avondje (wat bij sommige privé problemen kan gebeuren) dan moet je dus iets anders gaan regelen want het kan niet wachten
Het valt allemaal wel mee hoor. En ik heb er tot nu toe nog helemaal geen stress over gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Niet aan vrienden en kennissen overlatenKlinkt lullig en ze zullen er geen tot weinig geld voor vragen, maar er komt alleen maar gesodemieter van.
Voordat er iemand dood ging had hij toch ook met jullie om de tafel kunnen zitten? Laks van zijn kant uit. En een beetje van jullie aangezien je niet aandringt om te gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik weet echt niets he. Niet wat hij nodig heeft om te koken, koelen, serveren, wij om het op te eten. Ik weet niet hoeveel gangen etc.
En hij doet ons echt een gunst voor kei weinig geld. Dus ik ga ook niet streng lopen doen (er is ook iemand dood dus ik wil hem helemaal niet lastig vallen eigenlijk)
Ik weet alleen dat hij ons gaat voeren
Tja dat is het risico van het op deze manier doen
Hebben we gedaan. Toen hebben we algemene dingen besproken en dat zou concreet worden gemaakt en toen ging er dus iemand doodquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Voordat er iemand dood ging had hij toch ook met jullie om de tafel kunnen zitten? Laks van zijn kant uit. En een beetje van jullie aangezien je niet aandringt om te gaan zitten.
Maar wanneer zou dat schakeltje weer gaan rollen? Het is lullig maar het levert jullie stress op, je trouwt als het goed is maar één keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor. En ik heb er tot nu toe nog helemaal geen stress over gehad.
Maar gisteren dacht ik, voor de lol, eens uitrekenen hoeveel dagen het nog is.
En toen raakte ik dus wel even enorm gestrest
Als ik maar 1 schakeltje weer aan de praat krijg dan zijn er al weer genoeg dingen te doen om mezelf weer even nuttig te voelen. En dan neemt de stress vanzelf weer af
Er zijn er meer die even stil liggen. Komt wel goed. Beetje stress hoort er bij want ik ben gewoon een stresskipquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wanneer zou dat schakeltje weer gaan rollen? Het is lullig maar het levert jullie stress op, je trouwt als het goed is maar één keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |