Ik kan toch niet in m'n eentje deze hele reeks trekken! (quote:
Niet? Dacht als iemand het kan, ben jij het welquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in m'n eentje deze hele reeks trekken! (![]()
)
Daar kijk ik niet naar.quote:
Nephomoquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar.
En ik zat in Berlijn.
Misschien heeft hij er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet? Dacht als iemand het kan, ben jij het wel
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet even je beste pijpmondje voor zodat jij niet dezelfde beschuldiging krijgt?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet even je beste pijpmondje voor zodat jij niet dezelfde beschuldiging krijgt?
Alsof alleen homos verstand hebben van pijpenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]De bovenlip is te recht om een pijpmondje te zijn
Beter
Nog beter.
Zonder tanden welquote:
Niet. Die smikkelt en slikt door.quote:
Je weet zelf wel beter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof alleen homos verstand hebben van pijpen
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Zo hard aan het werk dat mijn laptop zegt dat ik oauze moet nemen
Dat kan ik natuurlijk niet weigeren
Yep. Vind het op zich niet slecht. Gelukkig kun je het wel uitzetten als het even helemaal niet uitkomt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ook![]()
![]()
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och god, heb je zo'n metertje erop? Die had ik bij het UWV toentertijd ook![]()
![]()
Ik werd echt helemaal schijtziek van dat dingquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Dat ding wat ik van mn werk heb is zo traag dat ik uit pure frustratie elke 5 minuten pauze neem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Nou dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.
Midden in een deadline of zo. "Het is nu tijd voor pauze."quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou dat dus.
PRRRUUUUUUUUT 'u moet deze oefeningen doen'
Sodestraal op!
Ik heb zo'n ding niet. Ik doe toch al niet zoveel![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Midden in een deadline of zo. "Het is nu tijd voor pauze."
Zeg, rot op en laat me werken!
Jij bent eigen baas op je eigen laptopquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies![]()
'Kak dit moet over tien minuten af, dat gaat lukken!'
'Je moet een kwartier pauze nemen. Ik blokkeer je pc.'
STERF
Ja daarom, weg met die troep.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent eigen baas op je eigen laptop
die van ons kun je dan gewoon uitzetten of negeren. Er wordt gelukkig niks geblokkeerd. Anders ging ie direct uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies![]()
'Kak dit moet over tien minuten af, dat gaat lukken!'
'Je moet een kwartier pauze nemen. Ik blokkeer je pc.'
STERF
Ik had er eentje, als je die te vaak negeerde gooide hij je pc op slot. Bloedirritant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
die van ons kun je dan gewoon uitzetten of negeren. Er wordt gelukkig niks geblokkeerd. Anders ging ie direct uit.
En dan wel over 5 jaar zeuren over je RSI en je baas aanklagenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort krengen schakel ik echt meteen uit. Wat een onzin/goede/irritante betutteling.
Ja, want zo ben ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel over 5 jaar zeuren over je RSI en je baas aanklagen
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand de fantastische GoT musical van Coldplay al gezien? (12m op yt)
Nee en volgens mij wil ik dat graag zo houdenquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand de fantastische GoT musical van Coldplay al gezien? (12m op yt)
Feeschtquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff de bruiloft komt echt heel dicht bij. Ik krijg stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |