SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, schijnt best leuk te zijn. Het mist alleen de originele Japanse stemmen, dus dan weet je het al...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.
Deze word tenminste niet door Konami weer later uit PSN geflikkerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.
Vraag het ze zelf in origineel japansquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vinden de Japanse gamers trouwens van dat hele Kojima-gate? Op de westerse fora merk je wel een flinke backlash richting Konami, maar zouden ze in Japan ook los gaan...?
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vinden de Japanse gamers trouwens van dat hele Kojima-gate? Op de westerse fora merk je wel een flinke backlash richting Konami, maar zouden ze in Japan ook los gaan...?
Sowieso lijken de meeste van die Japanese publishers flink de weg kwijt....quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.
Bedoel je race the sun? Die vond ik eigenlijk wel cool, wel aantal uurtjes gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:02 schreef Yi-Long het volgende:
... hey, ik werd uitgedaagd. Ik sla hard. Third Strike, bitches!!!
[..]
Mwah, schijnt best leuk te zijn. Het mist alleen de originele Japanse stemmen, dus dan weet je het al...
Maar liever MGSGZ dan een bagger-game als Fly to the Sun of whatever.
silent hillsquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.
Springen allemaal massaal op de mobile bandwagon. In Japan een hele grote markt. Wereldwijd valt dit nogal tegen. Ze trekken zich een beetje terug van de wereldmarkt, lijkt het wel, of overspoelen je met stront, zoals Square.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso lijken de meeste van die Japanese publishers flink de weg kwijt....
Dan heb ik liever een compleet nieuwe originele samenwerking tussen Level-5 en Ghibli. Laat Ni No Kuni maar lekker gewoon Ni No Kuni zijn, een op zichzelf staand product.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Level-5 moet met Ni no Kuni 2 voor ps4 komen en ik ben weer blij voor de komende tijd.
Yeah. Op zich enigzins te begrijpen als je daar in de trein/metro/bus kijkt waar iedereen mee bezig is, plus het feit dat in Azie je vaak in kleine huisjes woont met veel mensen, dus dan is het wat lastiger om met een console even een paar uur de TV te 'hoggen', want de rest van de family wil gewoon TV kijken...quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Springen allemaal massaal op de mobile bandwagon. In Japan een hele grote markt. Wereldwijd valt dit nogal tegen. Ze trekken zich een beetje terug van de wereldmarkt, lijkt het wel, of overspoelen je met stront, zoals Square.
Een nieuwe Dark Cloud/Chronicle game is ook welkom. DQXI of een HD versie van DQVIII ook, moet die game nog steeds uitspelen maar het ziet er zo crap uit mijn TV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Level-5 moet met Ni no Kuni 2 voor ps4 komen en ik ben weer blij voor de komende tijd.
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.quote:
ik zie het probleem niet, de betere games des te beterquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.
Voor December/Januari deden ze dat namelijk ook: Even een wat betere line-up waar ze in de media mee kunnen scoren en die kerst-sales dus even een boost geven, en vanaf Februari ging de kwaliteit qua games weer terug naar wat het was, oftewel kut-indies...![]()
Als ze echt willen scoren bij mij dan kondigen ze even een price-drop van 10-20 euro aan voor die bagger-kwaliteit controllers van ze. Allemaal leuk en aardig, al die toeters en bellen erop, met gyoscope, touchpad, lichtje, blahblah... maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Release dan desnoods een goedkopere basic-controller zonder al die shit erop die ik toch niet hoef.
ONIMUSHA.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
En Remasters. Shitloads of Remasters. Remasters everywhere.
Knack gaan ze echt niet doen op zo'n belangrijk moment als deze. Dan maken ze zichzelf belachelijk, want je weet van te voren de backlash dat zoiets zou veroorzaken, niet alleen van de PS4-gamers zelf, maar natuurlijk ook van de fanboys uit het andere kampquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, de betere games des te beter
al ben ik bang dat we shadowfall en knack krijgen
knackHYPE !!
Heeft die game dan de originele Japanse stemmen? Hm? Hmmm?quote:
Zeker, in deel 3 spreekt Jean Reno zelfs Fransquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Knack gaan ze echt niet doen op zo'n belangrijk moment als deze. Dan maken ze zichzelf belachelijk, want je weet van te voren de backlash dat zoiets zou veroorzaken, niet alleen van de PS4-gamers zelf, maar natuurlijk ook van de fanboys uit het andere kamp
Als Microsoft dan een paar goede games in hun Gold gooien, en dan staat Sony daar met bijvoorbeeld Knack tegenover, dan staan ze natuurlijk dik voor lul.
[..]
Heeft die game dan de originele Japanse stemmen? Hm? Hmmm?
In dat geval: GOTY!!!! W00TTTTTTT!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, in deel 3 spreekt Jean Reno zelfs Frans
ik hoop op fallout 3 dan voor de e3quote:
die lichtjes zijn vet irritant, zie de hele tijd de weerspiegeling in mn tvquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.
Voor December/Januari deden ze dat namelijk ook: Even een wat betere line-up waar ze in de media mee kunnen scoren en die kerst-sales dus even een boost geven, en vanaf Februari ging de kwaliteit qua games weer terug naar wat het was, oftewel kut-indies...![]()
Als ze echt willen scoren bij mij dan kondigen ze even een price-drop van 10-20 euro aan voor die bagger-kwaliteit controllers van ze. Allemaal leuk en aardig, al die toeters en bellen erop, met gyoscope, touchpad, lichtje, blahblah... maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Release dan desnoods een goedkopere basic-controller zonder al die shit erop die ik toch niet hoef.
Heh, dat had ik met KH3 maar die blijkt pas volgend jaar uit te komen. Ben ik toch lekker een dik jaar te vroeg mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Kreeg een mail over pre-orderen van FF XV.
Wordt t TOCH tijd voor een PS4
Ik heb tegen mezelf gezegd dta ik nl nog genoeg PS3 spellen had en er pas eentje mocht kopen als FF XV uitkwam
Ja die staat ook op t verlanglijstje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heh, dat had ik met KH3 maar die blijkt pas volgend jaar uit te komen. Ben ik toch lekker een dik jaar te vroeg mee.
?quote:
ja, je hoopt het niet van iemand die de 30 al lang is gepasseerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is een grapje van Jimbo
[ afbeelding ]
Het is onspeelbaar in mijn ogen . Zoveel lag etcquote:
Dat is nogal overdreven...quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is onspeelbaar in mijn ogen .
Bij ''onspeelbaar'' denk ik toch aan iets anders.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee hoor. Oke , online lijkt het niet slecht
Hier werken ze al anderhalf jaar zonder problemen? Al die rage-quits van je in BF4 doen die dingen niet goed neequote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Iedereen heeft een andere standaard. Een fighter moet bij mij op rolletjes lopen zonder enige vorm van lagquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ''onspeelbaar'' denk ik toch aan iets anders.
Zet eerst je wifi maar eens uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere standaard. Een fighter moet bij mij op rolletjes lopen zonder enige vorm van lag
Oh, omdat je het over online had. Nou ja, ik ben het net aan het downloaden, ik ga het wel merken. Ik speel dit dan wel weer met arcade stick, gamepads icm fighters doe ik eigenlijk niet aan (kwestie van smaak, ik weet het). Dus dat gaat ook bedraadquote:
Ik heb altijd het idee gehad dat gamepads alleen goed zijn met charge personagesquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, omdat je het over online had. Nou ja, ik ben het net aan het downloaden, ik ga het wel merken. Ik speel dit dan wel weer met arcade stick, gamepads icm fighters doe ik eigenlijk niet aan (kwestie van smaak, ik weet het). Dus dat gaat ook bedraad
wacht maarquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, je hoopt het niet van iemand die de 30 al lang is gepasseerd
Nah, komt nog DLC en Tropico is veel te leuk. Die wil ik nog meer spelenquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier kan je je oude game weer kwijt:
V&A / [GEZ] Ps4 games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door poker4lifee op 27-05-2015 17:25:04 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
hopelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen wij niet hetzelfde als de Jappen toch?
quote:Looking for the PS Plus lineup? Well, you’ve come to the right place, friends. Please take off your shoes and stay awhile…
This month, the lineup includes four games you can play on PS4. And we’re starting off big with Metal Gear Solid V: Ground Zeroes on PS4. The latest chapter in the renowned Metal Gear series sends Big Boss into a high-security Cuban military base on a daring rescue mission. Use new stealth techniques along with Snake’s iconic repertoire to infiltrate the base (and perhaps mess around with enemy soldiers along the way).
Also on PS4 is Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition, a turn-based strategy game with a twist: your army is undead! Undead samurai, to be exact. Build up your forces and conquer all to reclaim your honor!
As mentioned above, both PS Vita games in the lineup are also available on PS4. That’s right, you can play Super Exploding Zoo and Futuridium EP Deluxe on PS Vita and PS4. And rounding out our list is Call of Juarez: Gunslinger and Cloudberry Kingdom on PS3.
These games will be free for PS Plus members starting on June 2nd. If you prefer watching videos instead of reading, hit the play button below to see the full lineup.
Bloodborne is supergoed maar je moet er wel moeite in steken en kan lastig zijn voor de gemiddelde gamer. TLOU is top ondanks port en The Order is bagger in mijn optiek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
geen Knackquote:
Welke?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is het een keer AAA, is het nog niet goed
Zat er al aan te denken mochten de games niks zijn ze te ruilen voor Assassins Creed en Mortal Kombat bij Gameshop Twente.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.
Bloodborne voor 40,-
The Last of Us voor 19,-
The Order 1886 voor 32,-
Wel goede prijzen, voor zoveel raak je ze ook op internet kwijt.
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.quote:
Laattijden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Radjan het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt de Witcher erg traag ? Constant filmpjes en eindeloze dialogen en lange laattijden als je een keer dood gaat.
Het is een fucking demo, wees er maar blij meequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.
Het is geen indie, dus automatisch goed. Dat gezanik hier altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is een fucking demo, wees er maar blij mee
Je vergeet het allergrootste verschil.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is BF4 toch een wereld van verschil met op de PS3 zeg. Niet alleen veel mooier (op de PS3 vond ik het erg lelijk), maar ook veel sneller, soepeler en intenser.
Dat bedoelde ik met intenserquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vergeet het allergrootste verschil.
64 man tegelijk.
Oh zeg dan gewoon die demoquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.
ja account gebonden, dus je kan 't op zowel je ps3 als ps4 gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ps4 besteld Zaterdag heb ik hem .
Even een vraagje ik heb nu mijn ps3 hier nog staan als ik nu een ps plus abonnement neem daarop en dan inlog op mijn ps4 als ik die heb neemt die playstation plus dan mee of niet?
En als je plus een maandje overslaat blijven die games dan wel op je console staan en zijn ze alleen niet speelbaar voor die maand ? Of ben je alle content kwijt zodra je een dagje overslaat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja account gebonden, dus je kan 't op zowel je ps3 als ps4 gebruiken
1equote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En als je plus een maandje overslaat blijven die games dan wel op je console staan en zijn ze alleen niet speelbaar voor die maand ? Of ben je alle content kwijt zodra je een dagje overslaat?
Waarom wil je dat zien?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ergens een overzicht van alle gratis plus games die zijn geweest?
Dat heeft geen nut. Als je nu pas lid wordt kun je alleen nog maar de games van mei gratis krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
Weet ik maar even om in te schatten wat ik kan verwachten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Als je nu pas lid wordt kun je alleen nog maar de games van mei gratis krijgen.
Alles daarvoor niet.
Psst, Watchdogs kopen?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt vooral kutindies verwachte, heul veul kutindies. Voor de PS4 althans.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Confetti het volgende:
Indies zijn sowieso voor autistische hippies. Met die achterlijke 8-bit graphics games die vaak een dikke 9 krijgen op zo'n beetje iedere reviewsite.
http://en.wikipedia.org/w(...)ion%29#PlayStation_4quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snake = David Hayter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Dagger87 het volgende:
Zelfs op www.n4g.com is niemand het met Yi-Long's mening eens:
"Ground Zeroes seems good, but I dislike the fact the original Japanese voices are missing from the western releases."
1 agree vs 25 disagrees.
http://n4g.com/news/1732341/ps-plus-free-games-for-june-2015
die ene is vast yi-long. Wel grappig gezien de maker juist Engels als belangrijkste beschouwtquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Dagger87 het volgende:
Zelfs op www.n4g.com is niemand het met Yi-Long's mening eens:
"Ground Zeroes seems good, but I dislike the fact the original Japanese voices are missing from the western releases."
1 agree vs 25 disagrees.
http://n4g.com/news/1732341/ps-plus-free-games-for-june-2015
"snakuuh? Snakuuuuuuuuh!" In de psx mgs was wel tofquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Snake = David Hayter.
Niet een of andere krijsende Japanner.
Nee ik bedoel te zeggen dat Yi-Long ook actief is op n4g en hijzelf die comment plaatste en niet de schrijver van het artikel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
die ene is vast yi-long. Wel grappig gezien de maker juist Engels als belangrijkste beschouwt
Scam much?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Psst, Watchdogs kopen?
Omdat jij het bent en omdat je net een nieuwe PS4 hebt slechts voor ¤12,50
Neuh, ik heb die game allang uitgespeeld en hij verzameld nu slechts stof. Ik heb aan geloof ik de helft van de users in deze reeks al games gekocht of aan verkocht.quote:
Zat er net aan te denken door al die laadtijden van The Witcher maar zie nog geen vergelijkingsvideo's op internet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar eens sparen voor een hybrid HD. Lees er goede dingen over icm een Ps4.
TLOU en Bloodborne zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot een paar dagen terug had ik er nog nooit van gehoord, en ze bleken ook in Nijmegen te zitten, dus toen ik zag dat ze daar voor Hardline 40 euro gaven ben ik er meteen langs gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.
Bloodborne voor 40,-
The Last of Us voor 19,-
The Order 1886 voor 32,-
Wel goede prijzen, voor zoveel raak je ze ook op internet kwijt.
Ik keek ooit nog wel op Marktplaats, maar de meesten vragen daar veel te hoge prijzen. Vaak net zo duur als in de winkel, en dat voor een gebruikt spel waar je niet mee terug kunt gaan als er krassen op blijken te zitten. Of zelfs duurder, omdat ze niet in de gaten hebben dat hun spel al een tijdlang in de budgetbak ligt. Ik heb nog nooit geboden, maar ik kan me zo voorstellen dat de eerste boden wel absurd laag zijn, en dat je dan als verkoper wacht tot het meer wordt. Als daar dan vervolgens weken overheen gaat, dan is de interesse bij eerdere bieders wel weg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was ik de game meteen kwijt voor een hele nette prijs ipv dat ie dagen of weken op Marktplaats staat, met mensen die een bod doen/interesse tonen en vervolgens niks meer van zich laten weten
Tegenwoordig staat marktplaats ook vol met die "account selling" services. Waardoor je de door de bomen door de bos niet meer ziet. Verkopen doe ik daar ook niet meer. Paupers die 5 euro bieden op een nieuwe game. Of de hoofdprijs willen voor Knack. "Ik heb hem voor 60 euro gekocht hoor!"quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik keek ooit nog wel op Marktplaats, maar de meesten vragen daar veel te hoge prijzen. Vaak net zo duur als in de winkel, en dat voor een gebruikt spel waar je niet mee terug kunt gaan als er krassen op blijken te zitten. Of zelfs duurder, omdat ze niet in de gaten hebben dat hun spel al een tijdlang in de budgetbak ligt. Ik heb nog nooit geboden, maar ik kan me zo voorstellen dat de eerste boden wel absurd laag zijn, en dat je dan als verkoper wacht tot het meer wordt. Als daar dan vervolgens weken overheen gaat, dan is de interesse bij eerdere bieders wel weg.
Ik heb eigenlijk nooit overweg gekund met Marktplaats.
Waarom niet gelijk een SSD ? Of gaat dat niet met een ps4 ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar eens sparen voor een hybrid HD. Lees er goede dingen over icm een Ps4.
Ik breng er tegenwoordig alles naartoequote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot een paar dagen terug had ik er nog nooit van gehoord, en ze bleken ook in Nijmegen te zitten, dus toen ik zag dat ze daar voor Hardline 40 euro gaven ben ik er meteen langs gegaan.
Was ik de game meteen kwijt voor een hele nette prijs ipv dat ie dagen of weken op Marktplaats staat, met mensen die een bod doen/interesse tonen en vervolgens niks meer van zich laten weten
Prijstechnisch het domste wat je kan doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef Radjan het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een SSD ? Of gaat dat niet met een ps4 ?
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Verkopen doe ik daar ook niet meer. Paupers die 5 euro bieden op een nieuwe game.
Oef, ja nu je het zegt. Voor de prijs van een 1tb ssd koop je bijna een ps4 .quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Prijstechnisch het domste wat je kan doen
CEX heeft belachelijke verkoopprijzen, zou daar nooit spellen kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Morri het volgende:
[..]
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.
Zo staat Assassin's Creed Unity nog op m'n verlanglijst. Bij release niet gekocht omdat ik het de volle prijs niet waard vond. Ik had besloten te gaan kopen als ik hem voor 25 a 30 euro kon krijgen. Deze week in de PS4 store voor 35, bij Gamemania bij 'used games' voor 30, op marktplaats bij verschillende aanbieders voor 30 en bij Dixons nieuw 30. Raad eens waar ik hem morgen als ik vrij heb ga halen? En welke optie ik als laatste zou kiezen?
En hoe werkt dat CeX eigenlijk? Kun je daar ook games KOPEN? Die Website doet het niet goed. Als ik sorteer op PS4 games, dan krijg ik ook Wii consoles, XBox360 games, echt alles. Heb Internet Explorer en Firefox gebruikt, maar dat maakte niks uit.
Ja, ik zag het. Assassin's Creed Unity gebuikt voor 35 Euro. Kan ik hem nieuw voor krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
CEX heeft belachelijke verkoopprijzen, zou daar nooit spellen kopen.
Je kunt daar ook games kopen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Morri het volgende:
[..]
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.
Zo staat Assassin's Creed Unity nog op m'n verlanglijst. Bij release niet gekocht omdat ik het de volle prijs niet waard vond. Ik had besloten te gaan kopen als ik hem voor 25 a 30 euro kon krijgen. Deze week in de PS4 store voor 35, bij Gamemania bij 'used games' voor 30, op marktplaats bij verschillende aanbieders voor 30 en bij Dixons nieuw 30. Raad eens waar ik hem morgen als ik vrij heb ga halen? En welke optie ik als laatste zou kiezen?
En hoe werkt dat CeX eigenlijk? Kun je daar ook games KOPEN? Die Website doet het niet goed. Als ik sorteer op PS4 games, dan krijg ik ook Wii consoles, XBox360 games, echt alles. Heb Internet Explorer en Firefox gebruikt, maar dat maakte niks uit.
Ik verkoop nooit ietsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar die liggen daar erg hoog, dus kopen zou ik daar niet doen, maar je games verkopen daar krijg je een goede prijs voor.
Vreemd, ik heb mijn DS4 nogal eens door de kamer gesmeten uit frustratie maar hij blijft het probleemloos doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Maar even een nieuwe DS4 controller besteld: Teveel gezeik met mijn huidige kut-controller, waarschijnlijk door het rechterpookje dat zelf verkeerde kanten op ging, want in Driveclub regelmatig vanuit het niets opeens de camera van voren op de auto-gericht tijdens het rijden (wat best vervelend is), en met FIFA opeens het probleem dat spelers de bal eindeloos onder hun voet gaan laten rollen...
Brakke kut-kwaliteit van Sony2 controllers binnen iets meer dan 1 jaar stuk terwijl ik er geen gekke dingen mee doe.
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaienquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog![]()
Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro
-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Witwasserij ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaien
Misschien qua opstart, even een flinke voorraad used products opbouwen. Directe concurrentie met GameMania ook die vrijwel niets geven voor used games.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaien
Qua stevigheid is ie prima. Probleem lijkt hem meer te zitten in de beweegbare dingen als pookjes en triggers, alswel het signaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Radjan het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb mijn DS4 nogal eens door de kamer gesmeten uit frustratie maar hij blijft het probleemloos doen
Dan haal je de triggers en sticks uit die controller en plaats je die in de andere controller met de gekke pookjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua stevigheid is ie prima. Probleem lijkt hem meer te zitten in de beweegbare dingen als pookjes en triggers, alswel het signaal.
Bij mijn andere controller logged hij zichzelf telkens compleet uit mijn PS4, dus die is ook onbruikbaar geworden. Zijn veel meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing voor.
Zeer jammer, want die controller is verder op alle punten nog prima, dus de pookjes, triggers, etc etc zijn nog uitstekend, maar hij valt constant helemaal uit, qua verbinding met de PS4.
Tenzij het pookje al bij de basis dus 'afwijkt'...quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan haal je de triggers en sticks uit die controller en plaats je die in de andere controller met de gekke pookjes.
Scheelt je toch weer de aanschaf van een extra controller
Ja dan haal je die er uit en pak je die van de andere controller.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tenzij het pookje al bij de basis dus 'afwijkt'...
Heb ik mazzel gehad, eergisteren nog 40 euro gekregen voor Hardline, nu geven ze daar nog maar 23 euro voor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog![]()
Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro
-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Vriend in HK zei zojuist via de whatsapp al dat hij er een paar had mee kunnen geven richting NL, maar dan moet iemand dat helemaal speciaal voor mij meenemen en afgeven in Amsterdam ofzo, dus veel hassle.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dan haal je die er uit en pak je die van de andere controller.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Of bestel een nieuwe bij je vriendjes uit Hong Kong voor een paar euro.
Bestellen is toch 100x handiger? Verzending is toch vrijwel altijd gratis bij zulk soort spulquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vriend in HK zei zojuist via de whatsapp al dat hij er een paar had mee kunnen geven richting NL, maar dan moet iemand dat helemaal speciaal voor mij meenemen en afgeven in Amsterdam ofzo, dus veel hassle.
Nu even 1 besteld, die hopelijk gewoon een poosje mee gaat, en zodra ik hopelijk later dit jaar nog die kant op ga, dan sla ik wel even flink in...
Mjah, als ik aan die vriend zou vragen te verzenden, dan zou ik allereerst een shitload aan meuk vragen aan hem om te kopen voor me... (Uniqlo shirtjes, shampoo, dentalflossers, paar artbooks, paar games, paar blurays, paar controllers, figurines, etc etc...), en dan zou het dus allemaal in een dikke doos (verzendkosten rond de 40 euro ofzo) door de douane heen moeten...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestellen is toch 100x handiger? Verzending is toch vrijwel altijd gratis bij zulk soort spul
Voor de zuurpruimen zo als ik wel weer een keer een echte verandering.quote:
quote:
Mjah, prima ontwikkeling. Liever een echte nieuwe verbetering, dan dat we weer een of andere league krijgen waar vrijwel niemand op zit te wachten.quote:
Ja, ze moeten al die houterige, lompe bewegingen opnieuw motion capturen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Het is in ieder geval weer een vernieuwing ipv same shit different year
Wat is er nieuw buiten skins om?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Het is in ieder geval weer een vernieuwing ipv same shit different year
Hopelijk huren ze het DOA-team in voor de physics.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:05 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ja, ze moeten al die houterige, lompe bewegingen opnieuw motion capturen.
Bedankt spuit elfquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:15 schreef VelitoX het volgende:
Volgende week dinsdag op PS+:
PlayStation 4:
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Skulls of the Shogun: Bone-a-Fide Edition
Super Exploding Zoo
Futuridium EP Deluxe
PlayStation 3:
Call of Juarez: Gunslinger
Cloudberry Kingdom
PlayStation Vita:
Super Exploding Zoo
Futuridium EP Deluxe
Wat een fantastische toevoeging, mannelijke spelers in FIFA zijn al traagquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk huren ze het DOA-team in voor de physics.
Level upquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een fantastische toevoeging, mannelijke spelers in FIFA zijn al traag.
Tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.interessant
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik denk dat dat daar dit keer het offline deel (als er dat in zit) niet de moeite waard is, bij The Elder Scrolls Online.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:33 schreef Radjan het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje in de Witcher 3 te komen en begin hem steeds meer te waarderen. Een RPG moet je gewoon inkomen. Ik hoop dat de Elder Scrolls ook ofline te spelen is anders sla ik hem misschien wel over, ik heb genoeg te doen in de Witcher.
Dat zou ik wel een erge teleurstelling vinden. Volgens mij draaien ze daar een game als The Elder Scrolls de nek mee om.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:50 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat daar dit keer het offline deel (als er dat in zit) niet de moeite waard is, bij The Elder Scrolls Online.
Gemiddeld 4 uur per dag sinds release lijkt mij ook vermoeiend ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef KingLysandus het volgende:
Ik begin The Witcher na ruim 40 uur best wel vermoeiend te vinden.
40 uur, sick. Dat is 3 maanden game tijd voor mij ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef KingLysandus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 uur per dag sinds release lijkt mij ook vermoeiend ja.
als je af en toe afwisselt met Borderlands2 en Driveclub is het best vol te houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef KingLysandus het volgende:
Kun je leeroyen wat je wil!quote:
Misschien moet ik maar iets anders gaan spelen ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik doe het ook bewust rustig aan en blijf andere games tussendoor spelen aangezien ik ook de neiging heb om dat soort games kapot te spelen in het begin
Al meerdere malen gehad dat ik zo'n spel dan ineens helemaal zat ben, zonde.
voor mij normaal ook maar heb the witcher ondertussen ook al meer dan 2 dagen gespeeldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:55 schreef videonatic het volgende:
[..]
40 uur, sick. Dat is 3 maanden game tijd voor mij ofzo.
Wat is er mis met DBZ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Afgelopen weekend bij de Mediamarkt 3 PS4 games gehaald, aangezien het 3 halen, 2 betalen was. We zijn gegaan voor Mortal Kombat X, DBZ Xenoverse en Dying Light. De DBZ sucks big time, Dying Light heb ik nog te kort gespeeld om erover te kunnen oordelen, maar die Mortal Kombat... Ik heb nog nooit een Mortal Kombat spel gespeeld, maar dit is echt tof. Jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen.
Even totaal wat anders..![]()
Ik ben de oudere van de Xbox 360 gewend, zonder zelf lopen en weet ik veel. Ik vind dit toch iets teveel van het goede, ik had gewoon weer een story verwacht waarbij ik alleen maar hoefde te vechten en verder niets. Ik heb teveel vrijheid misschien?quote:
Ja, het is wel meer een beetje een RPGquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben de oudere van de Xbox 360 gewend, zonder zelf lopen en weet ik veel. Ik vind dit toch iets teveel van het goede, ik had gewoon weer een story verwacht waarbij ik alleen maar hoefde te vechten en verder niets. Ik heb teveel vrijheid misschien?
Ja, dat vind ik wat minder. We hebben hem gekocht voor mijn vriend, ik denk dat hij hem nog wel even wil houden. Zal het straks vragen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, het is wel meer een beetje een RPGAls je hem wil verkopen heb ik misschien wel interesse
Alleen Jurassic World en MGS: GZ (PS+) deze maand, lekker goedkoop. Batman koop ik wel over een half jaar inc. een berg DLC.quote:Release june 2015:
2 juni
-The Escapists (PS4)
9 juni
-The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited (Xbox One, PS4)
12 juni
-Lego Jurassic World (Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii U, 3DS, PC)
16 juni
-Payday 2: Crimewave Edition (Xbox One, PS4)
19 juni
-MotoGP 15 (Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, PC)
23 juni
-Batman: Arkham Knight (Xbox One, PS4)
-Devil May Cry 4: Special Edition (Xbox One, PS4, PC)
30 juni
-J-Stars Victory VS+ (PS4, PS3, PS Vita)
-BlazBlue: Chronophantasma Extended (Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4)
niet veel soepsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen Jurassic World en MGS: GZ (PS+) deze maand, lekker goedkoop. Batman koop ik wel over een half inc. een berg DLC.
Batman en Payday 2, alleen inderdaad wel over een paar weken/maanden. Hoef er niet de hoofdprijs voor te betalenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen Jurassic World en MGS: GZ (PS+) deze maand, lekker goedkoop. Batman koop ik wel over een half inc. een berg DLC.
Ja echt, word er wel een beetje moe van, DLC aankondigen voordat de game überhaupt uit is of met season passen aankomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Batman en Payday 2, alleen inderdaad wel over een paar weken/maanden. Hoef er niet de hoofdprijs voor te betalen
Het ligt niet aan de DS4 iig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat gamepads alleen goed zijn met charge personages
Ja dat is wel 1 va nde minpunten van dit spel..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat de trophies te moeilijk zijn of anders veelste veel grinden us
Oh echt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
Journey PS4 komt ook nog uit komende maand. Voor mij een mooi moment om er weer opnieuw van te genieten, en voor iedereen die de game nog niet kent, een absolute must-experience.
Nieuwe controller trouwens binnengekomen, dus straks maar even proberen en kan ik hopelijk eindelijk weer normaal spelen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
, maar die Mortal Kombat... Ik heb nog nooit een Mortal Kombat spel gespeeld, maar dit is echt tof. Jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen.
Even totaal wat anders..![]()
Ook nog eens ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat de trophies te moeilijk zijn of anders veelste veel grinden us
Moet ook nog al die online wins etc..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:01 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat is wel 1 va nde minpunten van dit spel..
heb de afgelopen week 1 ultimate unlocked
Vooral die random ultimate finishes komen m'n strot uit... Beat in 10 minutes or less, doe je dat, krijg je een finish.....
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.quote:
Naruto Generations afgelopen week weer paar keer gespeeld. Blijft gewoon een leuke fighter, en was mijn save-game kwijt, dus meteen weer de incentive om al die characters vrij te spelenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet ook nog al die online wins etc..
En die kut trophies waarbij je paar keer alle dragonballs moet vinden om zo de laatste chars/supers/ultimates te krijgen![]()
Dat team vinden om samen te questen is ook zwaar kut. Iedereen zit alleen maar in de lobby te schreeuwen maar dat hele invite systeem werkt ook voor geen meter.
[..]
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.
Eigenlijk vind ik Raging Blast 2 de laatste goeie DBZ game. Helaas zat er in dat spel ook geen GT characters
Naruto storm games zijn wel baas
Generations was een beetje mehquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Naruto Generations afgelopen week weer paar keer gespeeld. Blijft gewoon een leuke fighter, en was mijn save-game kwijt, dus meteen weer de incentive om al die characters vrij te spelen
Ik speel nu dan Generations omdat ik dan gewoon de characters kan unlocken en soms even snel kan vechten tegen de CPU.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Generations was een beetje meh![]()
Maar de aankomende storm 4(volgens mij de laatste?)
De story mode vond ik altijd al zeer vet met al die QTE's enz.
Alleen ja de story mode van Generations was alleen film niet eens zelf lopen
Hopelijk komt er ooit een Bleach fighter dat hetzelfde speelt als Naruto
hoe dan? Hier 19,99quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:16 schreef Ixnay het volgende:
MGSV: GZ kostte eerst nog maar een paar Euro als je PS+ hebt en nu is hij gratis.
Had hem gedownload. Ik ga hem nog spelen voordat Phantom Pain uitkomt.
Volgende week, via Plus.quote:
Zo.... fucking.... donker.... weer....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow ziet er ook tof uit![]()
22 september komt die uit.
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:07 schreef Dagger87 het volgende:
Zo, Bloodborne uitgespeeld in 52 uur op lvl 126. Dat was leuk. Geen idee wat ik nu ga spelen. Denk just cause 2 voordat Batman uitkomt.
Heb je een linkje? M'n harde schijf is volquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gister een hybride harde schijf besteld voor de ps4. Komt vandaag binnen. Ik vind de laadtijden bij the witcher 3 wat lang duren. En aangezien dit al lang op mijn lijstje stondZou vandaag moeten binnen komen.
Als het zoals Dark Souls is, dan is het gewoon 'uitdagend', oftewel je moet goed je best doen en scherp doen, maar daardoor wordt je ook steeds beter en kom je dus verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?
U wenst, wij draaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je een linkje? M'n harde schijf is vol
Hmm..1TB .. heb eigenlijk liever 1,5 - 2TBquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
U wenst, wij draaien![]()
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1072245
Staat er ook bij, alleen wat prijziger. Voor mij is het in ieder geval voldoende.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm..1TB .. heb eigenlijk liever 1,5 - 2TB
Ik zie alleen de 1TB en 500GB versiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Staat er ook bij, alleen wat prijziger. Voor mij is het in ieder geval voldoende.
Het stuk naar Calaca toe? Of de eindbaas zelf? Het eindgevecht is namelijk zodra je de aanvallen ziet aankomen echt heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Jeetje ligt het aan mij of is het laatste gedeelte in de great temple bij guacamelee echt bizar moeilijk
Het stuk daar voor, zit halverwege de tempel en zit nu vast bij een stuk tegen drie behoorlijk pittige enemiesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:38 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het stuk naar Calaca toe? Of de eindbaas zelf? Het eindgevecht is namelijk zodra je de aanvallen ziet aankomen echt heel erg makkelijk.
Volgens mij is dat wel vet met een VR bril op je bakkesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo.... fucking.... donker.... weer....![]()
![]()
Dan ben ik meer benieuwd naar Adr1ft...
Nee, 2 dagen geleden postte ik nog een linkje van PSplus met 10 Euro korting maar die is inmiddelsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Is psplus nog ergens in de aanbieding?
Het is inderdaad een geweldig spelquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:55 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Witcher 3 het beste spel van de afgelopen jaren
Die sidequestsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is inderdaad een geweldig spelSnapte eerst niet waar die hype over ging en toen toch maar besloten hem te halen.. zo blij dat ik dat heb gedaan
Doe je hem dan ook gelijk cadeau aan je favoriete FOK!ster?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die sidequests![]()
Ik ga die expansion pass kopen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe je hem dan ook gelijk cadeau aan je favoriete FOK!ster?
Die onthoudt het wel, naar mijn weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je de ps4 uitzet terwijl je download onthoudt dat ding het dan of moet je opnieuw beginnen?
ik mooi niet anders speel ik het volgens mij nooit uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die sidequests![]()
Ik ga die expansion pass kopen
Oh hm raar bij mij deed die dat niet waardoor ik nu opeens opnieuw moet beginnen en dus helemaal geen zin hebquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
gaat automatisch bij zo'n upgradeshopskeletding
Ik verwacht dit jaar geen spel die hier overheen zal gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik mooi niet anders speel ik het volgens mij nooit uit.
Rijke tataquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:24 schreef DKUp het volgende:
Batman en MGS moeten zich ook nog maar eens bewijzen.
Hoewel ik ze wel ga kopen waarschijnlijk![]()
Ontvangen, ingebouwd. 6 Ps4 games vanaf de disk geīnstalleerd binnen 15 minuten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gister een hybride harde schijf besteld voor de ps4. Komt vandaag binnen. Ik vind de laadtijden bij the witcher 3 wat lang duren. En aangezien dit al lang op mijn lijstje stondZou vandaag moeten binnen komen.
welke heb je?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ontvangen, ingebouwd. 6 Ps4 games vanaf de disk geīnstalleerd binnen 15 minuten.nu bezig met alle updates voor de games en psplus games uit mijn Bibliotheek downloaden. Merk een aanzienlijk verschil tov de originele 500 gb schijf. Deze is echt retesnel. Kan hem iedereen aanraden.
Als je alleen speelt zeker niet nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Destiny is maar ¤20 bij Bol.com. Is dat het geld wat waard? Ik speel voornamelijk alleen.
Thanks! Je hebt mij 20 euro bespaardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je alleen speelt zeker niet nee.
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Destiny is maar ¤20 bij Bol.com. Is dat het geld wat waard? Ik speel voornamelijk alleen.
Je kan wel veel meer doen in die Borderlands collectie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.
Ik twijfelde zelf ook even, want vond de beta wel aardig, maar net als jij ben ik ook meer een solo-gamer, en als ik dan online MP wil shooten, dan denk ik dat ik het toch liever bij BF4 hou...
Mocht ik wel voor een sci-fi shooter gaan, dan zou ik denk ik nu ook eerder voor die Borderlands collectie gaan. Op PS3 vond ik dat niet zo, maar heb het toen eigenlijk ook niet zo lang de kans gegegeven...
Je gaat wel veel dood. Je kunt niet blokken, maar moet ontwijken. Elke keer als je iemand dood dan krijg je blood echo's. Dat zijn gewoon experience points. Die verzamel je om bij een persoon te levelen. Ga je dood, dan verlies je die blood echo's. Dan moet je terug gaan naar dezelfde plek om ze weer terug te krijgen. Ga je dood voordat je ze weer pakt, dan verlies je alles en mag je opnieuw beginnen met verzamelen. Dus als je genoeg echoes hebt om te levelen, dan zou ik dat meteen doen ipv sparen voor meerdere levels tegelijk. In het begin is het niet zo erg. maar bij elke level dat je stijgt, moet je telkens meer verzamelen. Dus het wordt inderdaad steeds moeilijker. Ik ben zelf veel gaan vechten om m'n level heel hoog te krijgen en dan pas door te spelen in het verhaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
online multiplayer is niet te vergelijken, gezien het coop is met drie man of zo. Het is meer zoals een mmo maar dan veel minder groot en veel meer dezelfde dingen grinden. Maar ook als voordeel dat je bijna alle content solo kan doen. Al zijn de raids wel erg cool, dus uiteindelijk ga je wel multiplayer om dat te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.
Ik twijfelde zelf ook even, want vond de beta wel aardig, maar net als jij ben ik ook meer een solo-gamer, en als ik dan online MP wil shooten, dan denk ik dat ik het toch liever bij BF4 hou...
Mocht ik wel voor een sci-fi shooter gaan, dan zou ik denk ik nu ook eerder voor die Borderlands collectie gaan. Op PS3 vond ik dat niet zo, maar heb het toen eigenlijk ook niet zo lang de kans gegegeven...
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je een luie gamer bent zonder doorzettingsvermogen en niet in staat is om enige effort in een game te steken, zoals zelf dingen uitzoeken door te proberen of met behulp van het internet dan is het een moeilijke game.
Is dat wel je ding dan is de game gewoon prima te doen, en zal je een unieke ervaring opdoen die alleen From Software games je kunnen geven. Progressie boeken in een game als BB geeft echt extreem veel voldoening.
Ik mis de extreem strakke combat en controls soms wel eens bij The Witcher 3.....
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
heb het ook maar op normal gezet, de laadtijden als je doodgaat zijn best kutquote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
Oh ik vind de combat op zich nog wel oke... stukken beter dan bijvoorbeeld Skyrim, je hebt redelijk wat mogelijkheden qua builds enzo en op hard is het zo nu en dan nog best een uitdaging. Op easy spelen zou ik persoonlijk echt dodelijk saai vinden, ik wil wel een beetje moeite doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:52 schreef n8n het volgende:
Is bloodborne combat meer als god of war qua souplesse of hoe moet ik dat zien?
Matige trollpoging 2/10.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.
qua soepel - echt soepel - ken ik alleen GoWquote:Op zondag 31 mei 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De combat van bloodborne is qua souplesse alleen met andere From Software games te vergelijken.
Is het ook gewoonquote:Op zondag 31 mei 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Whahaha Bloodborne houterig noemen. Fucking noobs hier.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Dat denkt iedereen ook van jouquote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Boeken van games lezenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
Of het is gewoon niet jouw soort game. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat? Boeken?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
Ja daarop is het verhaal van de Witcher gebaseerd. Er zijn nu 3 boeken van uit. De 4de komt in juliquote:
Niet zo happenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah, het eerste boek van The Witcher komt uit 1986
Nee, maar ik ga geen boeken lezen naar aanleiding van een game. Al snap ik het bij Witcher of Metro 2033 nog wel aangezien dat het origineel is.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook een die de film kijkt ipv het boek leest?
Ja, Raging Blast 2 vond ik ook het leukst (al heb ik me ook vermaakt met Raging Blast).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet ook nog al die online wins etc..
En die kut trophies waarbij je paar keer alle dragonballs moet vinden om zo de laatste chars/supers/ultimates te krijgen![]()
Dat team vinden om samen te questen is ook zwaar kut. Iedereen zit alleen maar in de lobby te schreeuwen maar dat hele invite systeem werkt ook voor geen meter.
[..]
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.
Eigenlijk vind ik Raging Blast 2 de laatste goeie DBZ game. Helaas zat er in dat spel ook geen GT characters
Naruto storm games zijn wel baas
schijNbaar kent iedereen in Polen het verhaal van The Witcher ookal gamen ze niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga geen boeken lezen naar aanleiding van een game. Al snap ik het bij Witcher of Metro 2033 nog wel aangezien dat het origineel is.
Ieder zijn ding natuurlijk maar je mist weldegelijk prima combat en imo een redelijk belangrijk onderdeel van het spel.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is ook een TV-serie van geweest, wat ze vervolgens naar Amerikaans gebruik compleet verknipt hebben om er een speelfilmpje van te maken, die compleet flopte...quote:Op zondag 31 mei 2015 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
schijNbaar kent iedereen in Polen het verhaal van The Witcher ookal gamen ze niet.
Kan hem niet vinden op imdb.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is ook een TV-serie van geweest, wat ze vervolgens naar Amerikaans gebruik compleet verknipt hebben om er een speelfilmpje van te maken, die compleet flopte...
De 4e in het Nederlands vertaald. Of eigenlijk de vijfde sinds het eerste boek uit 2 boeken bestaat. :pquote:Op zondag 31 mei 2015 17:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja daarop is het verhaal van de Witcher gebaseerd. Er zijn nu 3 boeken van uit. De 4de komt in juli
Ik zie het belang gewoon niet. Dark Souls en Ninja Gaiden speelde ik om de combat. Net als Diablo. De core van die games us juist het vechten. Hier is het alleen maar een behangetje bij een verder prima verhaal met meer dan uitstekende voice actors. Daar ga ik dan niet teveel tijd aan verspillen.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk maar je mist weldegelijk prima combat en imo een redelijk belangrijk onderdeel van het spel.
Zwakke plekken zoeken en uitbuiten bv. vind ik ook wel bij het personage passen.
En nu ook zonder dat de fbi weet dat ik een ps4 hebquote:Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je dit nou had gegoogled!
[..]
Dan kreeg je deze link
Ik had hem laatst voor een euro of 6-8 gedownload met korting via PS+ dat is het enige dat ik nog weet.quote:
Gefaald op de PS4 , niet op andere consolesquote:Op zondag 31 mei 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gratis voor plus leden ?
http://www.pushsquare.com(...)et_fighter_iv_on_ps4
Gefaald spel dus zou wel.
Patches overalquote:Op zondag 31 mei 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gratis voor plus leden ?
http://www.pushsquare.com(...)et_fighter_iv_on_ps4
Gefaald spel dus zou wel.
Lekker goed getestquote:Op zondag 31 mei 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inputlag gaat nog heel moeilijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |