SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, schijnt best leuk te zijn. Het mist alleen de originele Japanse stemmen, dus dan weet je het al...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.
Deze word tenminste niet door Konami weer later uit PSN geflikkerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.
Vraag het ze zelf in origineel japansquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vinden de Japanse gamers trouwens van dat hele Kojima-gate? Op de westerse fora merk je wel een flinke backlash richting Konami, maar zouden ze in Japan ook los gaan...?
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vinden de Japanse gamers trouwens van dat hele Kojima-gate? Op de westerse fora merk je wel een flinke backlash richting Konami, maar zouden ze in Japan ook los gaan...?
Sowieso lijken de meeste van die Japanese publishers flink de weg kwijt....quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.
Bedoel je race the sun? Die vond ik eigenlijk wel cool, wel aantal uurtjes gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:02 schreef Yi-Long het volgende:
... hey, ik werd uitgedaagd. Ik sla hard. Third Strike, bitches!!!
[..]
Mwah, schijnt best leuk te zijn. Het mist alleen de originele Japanse stemmen, dus dan weet je het al...
Maar liever MGSGZ dan een bagger-game als Fly to the Sun of whatever.
silent hillsquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.
Springen allemaal massaal op de mobile bandwagon. In Japan een hele grote markt. Wereldwijd valt dit nogal tegen. Ze trekken zich een beetje terug van de wereldmarkt, lijkt het wel, of overspoelen je met stront, zoals Square.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso lijken de meeste van die Japanese publishers flink de weg kwijt....
Dan heb ik liever een compleet nieuwe originele samenwerking tussen Level-5 en Ghibli. Laat Ni No Kuni maar lekker gewoon Ni No Kuni zijn, een op zichzelf staand product.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Level-5 moet met Ni no Kuni 2 voor ps4 komen en ik ben weer blij voor de komende tijd.
Yeah. Op zich enigzins te begrijpen als je daar in de trein/metro/bus kijkt waar iedereen mee bezig is, plus het feit dat in Azie je vaak in kleine huisjes woont met veel mensen, dus dan is het wat lastiger om met een console even een paar uur de TV te 'hoggen', want de rest van de family wil gewoon TV kijken...quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Springen allemaal massaal op de mobile bandwagon. In Japan een hele grote markt. Wereldwijd valt dit nogal tegen. Ze trekken zich een beetje terug van de wereldmarkt, lijkt het wel, of overspoelen je met stront, zoals Square.
Een nieuwe Dark Cloud/Chronicle game is ook welkom. DQXI of een HD versie van DQVIII ook, moet die game nog steeds uitspelen maar het ziet er zo crap uit mijn TV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Level-5 moet met Ni no Kuni 2 voor ps4 komen en ik ben weer blij voor de komende tijd.
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.quote:
ik zie het probleem niet, de betere games des te beterquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.
Voor December/Januari deden ze dat namelijk ook: Even een wat betere line-up waar ze in de media mee kunnen scoren en die kerst-sales dus even een boost geven, en vanaf Februari ging de kwaliteit qua games weer terug naar wat het was, oftewel kut-indies...![]()
Als ze echt willen scoren bij mij dan kondigen ze even een price-drop van 10-20 euro aan voor die bagger-kwaliteit controllers van ze. Allemaal leuk en aardig, al die toeters en bellen erop, met gyoscope, touchpad, lichtje, blahblah... maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Release dan desnoods een goedkopere basic-controller zonder al die shit erop die ik toch niet hoef.
ONIMUSHA.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
En Remasters. Shitloads of Remasters. Remasters everywhere.
Knack gaan ze echt niet doen op zo'n belangrijk moment als deze. Dan maken ze zichzelf belachelijk, want je weet van te voren de backlash dat zoiets zou veroorzaken, niet alleen van de PS4-gamers zelf, maar natuurlijk ook van de fanboys uit het andere kampquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, de betere games des te beter
al ben ik bang dat we shadowfall en knack krijgen
knackHYPE !!
Heeft die game dan de originele Japanse stemmen? Hm? Hmmm?quote:
Zeker, in deel 3 spreekt Jean Reno zelfs Fransquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Knack gaan ze echt niet doen op zo'n belangrijk moment als deze. Dan maken ze zichzelf belachelijk, want je weet van te voren de backlash dat zoiets zou veroorzaken, niet alleen van de PS4-gamers zelf, maar natuurlijk ook van de fanboys uit het andere kamp
Als Microsoft dan een paar goede games in hun Gold gooien, en dan staat Sony daar met bijvoorbeeld Knack tegenover, dan staan ze natuurlijk dik voor lul.
[..]
Heeft die game dan de originele Japanse stemmen? Hm? Hmmm?
In dat geval: GOTY!!!! W00TTTTTTT!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, in deel 3 spreekt Jean Reno zelfs Frans
ik hoop op fallout 3 dan voor de e3quote:
die lichtjes zijn vet irritant, zie de hele tijd de weerspiegeling in mn tvquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.
Voor December/Januari deden ze dat namelijk ook: Even een wat betere line-up waar ze in de media mee kunnen scoren en die kerst-sales dus even een boost geven, en vanaf Februari ging de kwaliteit qua games weer terug naar wat het was, oftewel kut-indies...![]()
Als ze echt willen scoren bij mij dan kondigen ze even een price-drop van 10-20 euro aan voor die bagger-kwaliteit controllers van ze. Allemaal leuk en aardig, al die toeters en bellen erop, met gyoscope, touchpad, lichtje, blahblah... maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Release dan desnoods een goedkopere basic-controller zonder al die shit erop die ik toch niet hoef.
Heh, dat had ik met KH3 maar die blijkt pas volgend jaar uit te komen. Ben ik toch lekker een dik jaar te vroeg mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Kreeg een mail over pre-orderen van FF XV.
Wordt t TOCH tijd voor een PS4
Ik heb tegen mezelf gezegd dta ik nl nog genoeg PS3 spellen had en er pas eentje mocht kopen als FF XV uitkwam
Ja die staat ook op t verlanglijstje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heh, dat had ik met KH3 maar die blijkt pas volgend jaar uit te komen. Ben ik toch lekker een dik jaar te vroeg mee.
?quote:
ja, je hoopt het niet van iemand die de 30 al lang is gepasseerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is een grapje van Jimbo
[ afbeelding ]
Het is onspeelbaar in mijn ogen . Zoveel lag etcquote:
Dat is nogal overdreven...quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is onspeelbaar in mijn ogen .
Bij ''onspeelbaar'' denk ik toch aan iets anders.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee hoor. Oke , online lijkt het niet slecht
Hier werken ze al anderhalf jaar zonder problemen? Al die rage-quits van je in BF4 doen die dingen niet goed neequote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Iedereen heeft een andere standaard. Een fighter moet bij mij op rolletjes lopen zonder enige vorm van lagquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ''onspeelbaar'' denk ik toch aan iets anders.
Zet eerst je wifi maar eens uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere standaard. Een fighter moet bij mij op rolletjes lopen zonder enige vorm van lag
Oh, omdat je het over online had. Nou ja, ik ben het net aan het downloaden, ik ga het wel merken. Ik speel dit dan wel weer met arcade stick, gamepads icm fighters doe ik eigenlijk niet aan (kwestie van smaak, ik weet het). Dus dat gaat ook bedraadquote:
Ik heb altijd het idee gehad dat gamepads alleen goed zijn met charge personagesquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, omdat je het over online had. Nou ja, ik ben het net aan het downloaden, ik ga het wel merken. Ik speel dit dan wel weer met arcade stick, gamepads icm fighters doe ik eigenlijk niet aan (kwestie van smaak, ik weet het). Dus dat gaat ook bedraad
wacht maarquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, je hoopt het niet van iemand die de 30 al lang is gepasseerd
Nah, komt nog DLC en Tropico is veel te leuk. Die wil ik nog meer spelenquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier kan je je oude game weer kwijt:
V&A / [GEZ] Ps4 games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door poker4lifee op 27-05-2015 17:25:04 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
hopelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen wij niet hetzelfde als de Jappen toch?
quote:Looking for the PS Plus lineup? Well, you’ve come to the right place, friends. Please take off your shoes and stay awhile…
This month, the lineup includes four games you can play on PS4. And we’re starting off big with Metal Gear Solid V: Ground Zeroes on PS4. The latest chapter in the renowned Metal Gear series sends Big Boss into a high-security Cuban military base on a daring rescue mission. Use new stealth techniques along with Snake’s iconic repertoire to infiltrate the base (and perhaps mess around with enemy soldiers along the way).
Also on PS4 is Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition, a turn-based strategy game with a twist: your army is undead! Undead samurai, to be exact. Build up your forces and conquer all to reclaim your honor!
As mentioned above, both PS Vita games in the lineup are also available on PS4. That’s right, you can play Super Exploding Zoo and Futuridium EP Deluxe on PS Vita and PS4. And rounding out our list is Call of Juarez: Gunslinger and Cloudberry Kingdom on PS3.
These games will be free for PS Plus members starting on June 2nd. If you prefer watching videos instead of reading, hit the play button below to see the full lineup.
Bloodborne is supergoed maar je moet er wel moeite in steken en kan lastig zijn voor de gemiddelde gamer. TLOU is top ondanks port en The Order is bagger in mijn optiek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
geen Knackquote:
Welke?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is het een keer AAA, is het nog niet goed
Zat er al aan te denken mochten de games niks zijn ze te ruilen voor Assassins Creed en Mortal Kombat bij Gameshop Twente.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.
Bloodborne voor 40,-
The Last of Us voor 19,-
The Order 1886 voor 32,-
Wel goede prijzen, voor zoveel raak je ze ook op internet kwijt.
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.quote:
Laattijden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Radjan het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt de Witcher erg traag ? Constant filmpjes en eindeloze dialogen en lange laattijden als je een keer dood gaat.
Het is een fucking demo, wees er maar blij meequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.
Het is geen indie, dus automatisch goed. Dat gezanik hier altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is een fucking demo, wees er maar blij mee
Je vergeet het allergrootste verschil.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is BF4 toch een wereld van verschil met op de PS3 zeg. Niet alleen veel mooier (op de PS3 vond ik het erg lelijk), maar ook veel sneller, soepeler en intenser.
Dat bedoelde ik met intenserquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vergeet het allergrootste verschil.
64 man tegelijk.
Oh zeg dan gewoon die demoquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.
ja account gebonden, dus je kan 't op zowel je ps3 als ps4 gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ps4 besteld Zaterdag heb ik hem .
Even een vraagje ik heb nu mijn ps3 hier nog staan als ik nu een ps plus abonnement neem daarop en dan inlog op mijn ps4 als ik die heb neemt die playstation plus dan mee of niet?
En als je plus een maandje overslaat blijven die games dan wel op je console staan en zijn ze alleen niet speelbaar voor die maand ? Of ben je alle content kwijt zodra je een dagje overslaat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja account gebonden, dus je kan 't op zowel je ps3 als ps4 gebruiken
1equote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En als je plus een maandje overslaat blijven die games dan wel op je console staan en zijn ze alleen niet speelbaar voor die maand ? Of ben je alle content kwijt zodra je een dagje overslaat?
Waarom wil je dat zien?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ergens een overzicht van alle gratis plus games die zijn geweest?
Dat heeft geen nut. Als je nu pas lid wordt kun je alleen nog maar de games van mei gratis krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
Weet ik maar even om in te schatten wat ik kan verwachten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Als je nu pas lid wordt kun je alleen nog maar de games van mei gratis krijgen.
Alles daarvoor niet.
Psst, Watchdogs kopen?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt vooral kutindies verwachte, heul veul kutindies. Voor de PS4 althans.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Confetti het volgende:
Indies zijn sowieso voor autistische hippies. Met die achterlijke 8-bit graphics games die vaak een dikke 9 krijgen op zo'n beetje iedere reviewsite.
http://en.wikipedia.org/w(...)ion%29#PlayStation_4quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snake = David Hayter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Dagger87 het volgende:
Zelfs op www.n4g.com is niemand het met Yi-Long's mening eens:
"Ground Zeroes seems good, but I dislike the fact the original Japanese voices are missing from the western releases."
1 agree vs 25 disagrees.
http://n4g.com/news/1732341/ps-plus-free-games-for-june-2015
die ene is vast yi-long. Wel grappig gezien de maker juist Engels als belangrijkste beschouwtquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Dagger87 het volgende:
Zelfs op www.n4g.com is niemand het met Yi-Long's mening eens:
"Ground Zeroes seems good, but I dislike the fact the original Japanese voices are missing from the western releases."
1 agree vs 25 disagrees.
http://n4g.com/news/1732341/ps-plus-free-games-for-june-2015
"snakuuh? Snakuuuuuuuuh!" In de psx mgs was wel tofquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Snake = David Hayter.
Niet een of andere krijsende Japanner.
Nee ik bedoel te zeggen dat Yi-Long ook actief is op n4g en hijzelf die comment plaatste en niet de schrijver van het artikel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
die ene is vast yi-long. Wel grappig gezien de maker juist Engels als belangrijkste beschouwt
Scam much?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Psst, Watchdogs kopen?
Omdat jij het bent en omdat je net een nieuwe PS4 hebt slechts voor ¤12,50
Neuh, ik heb die game allang uitgespeeld en hij verzameld nu slechts stof. Ik heb aan geloof ik de helft van de users in deze reeks al games gekocht of aan verkocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |