Nog eentje hierna toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef Cikx het volgende:
Episode 4 van Telltale's Game of Thrones staat in de store.
Die is vandaag al uit in de EU.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
US store zeker? Morgen komt Magicka 2 ook uit.... helaas ga ik daar voorlopig nog niet aan toe komen.
Zag hem ook al in de EU Store staan volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
US store zeker? Morgen komt Magicka 2 ook uit.... helaas ga ik daar voorlopig nog niet aan toe komen.
-edit-
hij is al uit zo te zien!
Je moet de knop ingedrukt houden tot je het 2de bliepje hoort wanneer je hem uitzetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef Massief het volgende:
Is er nou wel of geen manier om automatische rustmodus uit te zetten?
Ik wil gewoon dat die compleet uit gaat als ik op het knopje druk, heb nu al 100x de stroom eruit gehaald terwijl die in rustmodus staat..
Zag het jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef s0ul1991 het volgende:
https://store.playstation(...)_00-GOT000000000DLC4
Disagree, vond die opbouw juist nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
tweede helft wel, begin vond ik maar magertjes.
De beta was lame tho. En LELIJK. Zelfs Skyrim 360 ziet er beter uit.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:32 schreef Pheno het volgende:
Het heeft geen reet met skyrim te maken, TES is het juist wel
En een start van een nieuwe maandelijkse traditie, naast klagen over kut Indies straks ook voortaan klagen over kut AAA'squote:
Wacht..viel streetfighter tegen?quote:
Wat bugs en input-lag, vooral merkbaar door pro's.quote:
quote:PlayStation 4-exclusive interactive horror Until Dawn will finally launch in the UK on 28th August.
er zijn geen kut AAA's ..quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een start van een nieuwe maandelijkse traditie, naast klagen over kut Indies straks ook voortaan klagen over kut AAA's
Heel andere tijdzone ook natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Pheno het volgende:
Until Dawn komt eind augustus naar PlayStation 4
Wij eerder. UK is altijd net wat trager lijkt het
Ah thanks, dan wacht ik nog even. Wil direct het hele seizoen spelenquote:
het scheelt twee dagen, niet een uurquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel andere tijdzone ook natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |