Zat er net aan te denken door al die laadtijden van The Witcher maar zie nog geen vergelijkingsvideo's op internet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar eens sparen voor een hybrid HD. Lees er goede dingen over icm een Ps4.
TLOU en Bloodborne zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
Tot een paar dagen terug had ik er nog nooit van gehoord, en ze bleken ook in Nijmegen te zitten, dus toen ik zag dat ze daar voor Hardline 40 euro gaven ben ik er meteen langs gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.
Bloodborne voor 40,-
The Last of Us voor 19,-
The Order 1886 voor 32,-
Wel goede prijzen, voor zoveel raak je ze ook op internet kwijt.
Ik keek ooit nog wel op Marktplaats, maar de meesten vragen daar veel te hoge prijzen. Vaak net zo duur als in de winkel, en dat voor een gebruikt spel waar je niet mee terug kunt gaan als er krassen op blijken te zitten. Of zelfs duurder, omdat ze niet in de gaten hebben dat hun spel al een tijdlang in de budgetbak ligt. Ik heb nog nooit geboden, maar ik kan me zo voorstellen dat de eerste boden wel absurd laag zijn, en dat je dan als verkoper wacht tot het meer wordt. Als daar dan vervolgens weken overheen gaat, dan is de interesse bij eerdere bieders wel weg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was ik de game meteen kwijt voor een hele nette prijs ipv dat ie dagen of weken op Marktplaats staat, met mensen die een bod doen/interesse tonen en vervolgens niks meer van zich laten weten
Tegenwoordig staat marktplaats ook vol met die "account selling" services. Waardoor je de door de bomen door de bos niet meer ziet. Verkopen doe ik daar ook niet meer. Paupers die 5 euro bieden op een nieuwe game. Of de hoofdprijs willen voor Knack. "Ik heb hem voor 60 euro gekocht hoor!"quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik keek ooit nog wel op Marktplaats, maar de meesten vragen daar veel te hoge prijzen. Vaak net zo duur als in de winkel, en dat voor een gebruikt spel waar je niet mee terug kunt gaan als er krassen op blijken te zitten. Of zelfs duurder, omdat ze niet in de gaten hebben dat hun spel al een tijdlang in de budgetbak ligt. Ik heb nog nooit geboden, maar ik kan me zo voorstellen dat de eerste boden wel absurd laag zijn, en dat je dan als verkoper wacht tot het meer wordt. Als daar dan vervolgens weken overheen gaat, dan is de interesse bij eerdere bieders wel weg.
Ik heb eigenlijk nooit overweg gekund met Marktplaats.
Waarom niet gelijk een SSD ? Of gaat dat niet met een ps4 ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar eens sparen voor een hybrid HD. Lees er goede dingen over icm een Ps4.
Ik breng er tegenwoordig alles naartoequote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot een paar dagen terug had ik er nog nooit van gehoord, en ze bleken ook in Nijmegen te zitten, dus toen ik zag dat ze daar voor Hardline 40 euro gaven ben ik er meteen langs gegaan.
Was ik de game meteen kwijt voor een hele nette prijs ipv dat ie dagen of weken op Marktplaats staat, met mensen die een bod doen/interesse tonen en vervolgens niks meer van zich laten weten
Prijstechnisch het domste wat je kan doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef Radjan het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een SSD ? Of gaat dat niet met een ps4 ?
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Verkopen doe ik daar ook niet meer. Paupers die 5 euro bieden op een nieuwe game.
Oef, ja nu je het zegt. Voor de prijs van een 1tb ssd koop je bijna een ps4 .quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Prijstechnisch het domste wat je kan doen
CEX heeft belachelijke verkoopprijzen, zou daar nooit spellen kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Morri het volgende:
[..]
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.
Zo staat Assassin's Creed Unity nog op m'n verlanglijst. Bij release niet gekocht omdat ik het de volle prijs niet waard vond. Ik had besloten te gaan kopen als ik hem voor 25 a 30 euro kon krijgen. Deze week in de PS4 store voor 35, bij Gamemania bij 'used games' voor 30, op marktplaats bij verschillende aanbieders voor 30 en bij Dixons nieuw 30. Raad eens waar ik hem morgen als ik vrij heb ga halen? En welke optie ik als laatste zou kiezen?
En hoe werkt dat CeX eigenlijk? Kun je daar ook games KOPEN? Die Website doet het niet goed. Als ik sorteer op PS4 games, dan krijg ik ook Wii consoles, XBox360 games, echt alles. Heb Internet Explorer en Firefox gebruikt, maar dat maakte niks uit.
Ja, ik zag het. Assassin's Creed Unity gebuikt voor 35 Euro. Kan ik hem nieuw voor krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
CEX heeft belachelijke verkoopprijzen, zou daar nooit spellen kopen.
Je kunt daar ook games kopen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Morri het volgende:
[..]
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.
Zo staat Assassin's Creed Unity nog op m'n verlanglijst. Bij release niet gekocht omdat ik het de volle prijs niet waard vond. Ik had besloten te gaan kopen als ik hem voor 25 a 30 euro kon krijgen. Deze week in de PS4 store voor 35, bij Gamemania bij 'used games' voor 30, op marktplaats bij verschillende aanbieders voor 30 en bij Dixons nieuw 30. Raad eens waar ik hem morgen als ik vrij heb ga halen? En welke optie ik als laatste zou kiezen?
En hoe werkt dat CeX eigenlijk? Kun je daar ook games KOPEN? Die Website doet het niet goed. Als ik sorteer op PS4 games, dan krijg ik ook Wii consoles, XBox360 games, echt alles. Heb Internet Explorer en Firefox gebruikt, maar dat maakte niks uit.
Ik verkoop nooit ietsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar die liggen daar erg hoog, dus kopen zou ik daar niet doen, maar je games verkopen daar krijg je een goede prijs voor.
Vreemd, ik heb mijn DS4 nogal eens door de kamer gesmeten uit frustratie maar hij blijft het probleemloos doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Maar even een nieuwe DS4 controller besteld: Teveel gezeik met mijn huidige kut-controller, waarschijnlijk door het rechterpookje dat zelf verkeerde kanten op ging, want in Driveclub regelmatig vanuit het niets opeens de camera van voren op de auto-gericht tijdens het rijden (wat best vervelend is), en met FIFA opeens het probleem dat spelers de bal eindeloos onder hun voet gaan laten rollen...
Brakke kut-kwaliteit van Sony2 controllers binnen iets meer dan 1 jaar stuk terwijl ik er geen gekke dingen mee doe.
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaienquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog![]()
Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro
-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Witwasserij ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaien
Misschien qua opstart, even een flinke voorraad used products opbouwen. Directe concurrentie met GameMania ook die vrijwel niets geven voor used games.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaien
Qua stevigheid is ie prima. Probleem lijkt hem meer te zitten in de beweegbare dingen als pookjes en triggers, alswel het signaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Radjan het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb mijn DS4 nogal eens door de kamer gesmeten uit frustratie maar hij blijft het probleemloos doen
Dan haal je de triggers en sticks uit die controller en plaats je die in de andere controller met de gekke pookjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua stevigheid is ie prima. Probleem lijkt hem meer te zitten in de beweegbare dingen als pookjes en triggers, alswel het signaal.
Bij mijn andere controller logged hij zichzelf telkens compleet uit mijn PS4, dus die is ook onbruikbaar geworden. Zijn veel meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing voor.
Zeer jammer, want die controller is verder op alle punten nog prima, dus de pookjes, triggers, etc etc zijn nog uitstekend, maar hij valt constant helemaal uit, qua verbinding met de PS4.
Tenzij het pookje al bij de basis dus 'afwijkt'...quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan haal je de triggers en sticks uit die controller en plaats je die in de andere controller met de gekke pookjes.
Scheelt je toch weer de aanschaf van een extra controller
Ja dan haal je die er uit en pak je die van de andere controller.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tenzij het pookje al bij de basis dus 'afwijkt'...
Heb ik mazzel gehad, eergisteren nog 40 euro gekregen voor Hardline, nu geven ze daar nog maar 23 euro voor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog![]()
Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro
-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Vriend in HK zei zojuist via de whatsapp al dat hij er een paar had mee kunnen geven richting NL, maar dan moet iemand dat helemaal speciaal voor mij meenemen en afgeven in Amsterdam ofzo, dus veel hassle.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dan haal je die er uit en pak je die van de andere controller.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Of bestel een nieuwe bij je vriendjes uit Hong Kong voor een paar euro.
Bestellen is toch 100x handiger? Verzending is toch vrijwel altijd gratis bij zulk soort spulquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vriend in HK zei zojuist via de whatsapp al dat hij er een paar had mee kunnen geven richting NL, maar dan moet iemand dat helemaal speciaal voor mij meenemen en afgeven in Amsterdam ofzo, dus veel hassle.
Nu even 1 besteld, die hopelijk gewoon een poosje mee gaat, en zodra ik hopelijk later dit jaar nog die kant op ga, dan sla ik wel even flink in...
Mjah, als ik aan die vriend zou vragen te verzenden, dan zou ik allereerst een shitload aan meuk vragen aan hem om te kopen voor me... (Uniqlo shirtjes, shampoo, dentalflossers, paar artbooks, paar games, paar blurays, paar controllers, figurines, etc etc...), en dan zou het dus allemaal in een dikke doos (verzendkosten rond de 40 euro ofzo) door de douane heen moeten...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestellen is toch 100x handiger? Verzending is toch vrijwel altijd gratis bij zulk soort spul
Voor de zuurpruimen zo als ik wel weer een keer een echte verandering.quote:
quote:
Mjah, prima ontwikkeling. Liever een echte nieuwe verbetering, dan dat we weer een of andere league krijgen waar vrijwel niemand op zit te wachten.quote:
Ja, ze moeten al die houterige, lompe bewegingen opnieuw motion capturen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Het is in ieder geval weer een vernieuwing ipv same shit different year
Wat is er nieuw buiten skins om?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Het is in ieder geval weer een vernieuwing ipv same shit different year
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |