Hopelijk huren ze het DOA-team in voor de physics.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:05 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ja, ze moeten al die houterige, lompe bewegingen opnieuw motion capturen.
Bedankt spuit elfquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:15 schreef VelitoX het volgende:
Volgende week dinsdag op PS+:
PlayStation 4:
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Skulls of the Shogun: Bone-a-Fide Edition
Super Exploding Zoo
Futuridium EP Deluxe
PlayStation 3:
Call of Juarez: Gunslinger
Cloudberry Kingdom
PlayStation Vita:
Super Exploding Zoo
Futuridium EP Deluxe
Wat een fantastische toevoeging, mannelijke spelers in FIFA zijn al traagquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk huren ze het DOA-team in voor de physics.
Level upquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een fantastische toevoeging, mannelijke spelers in FIFA zijn al traag.
Tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.interessant
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik denk dat dat daar dit keer het offline deel (als er dat in zit) niet de moeite waard is, bij The Elder Scrolls Online.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:33 schreef Radjan het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje in de Witcher 3 te komen en begin hem steeds meer te waarderen. Een RPG moet je gewoon inkomen. Ik hoop dat de Elder Scrolls ook ofline te spelen is anders sla ik hem misschien wel over, ik heb genoeg te doen in de Witcher.
Dat zou ik wel een erge teleurstelling vinden. Volgens mij draaien ze daar een game als The Elder Scrolls de nek mee om.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:50 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat daar dit keer het offline deel (als er dat in zit) niet de moeite waard is, bij The Elder Scrolls Online.
Gemiddeld 4 uur per dag sinds release lijkt mij ook vermoeiend ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef KingLysandus het volgende:
Ik begin The Witcher na ruim 40 uur best wel vermoeiend te vinden.
40 uur, sick. Dat is 3 maanden game tijd voor mij ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef KingLysandus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 uur per dag sinds release lijkt mij ook vermoeiend ja.
als je af en toe afwisselt met Borderlands2 en Driveclub is het best vol te houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:46 schreef KingLysandus het volgende:
Kun je leeroyen wat je wil!quote:
Misschien moet ik maar iets anders gaan spelen ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik doe het ook bewust rustig aan en blijf andere games tussendoor spelen aangezien ik ook de neiging heb om dat soort games kapot te spelen in het begin
Al meerdere malen gehad dat ik zo'n spel dan ineens helemaal zat ben, zonde.
voor mij normaal ook maar heb the witcher ondertussen ook al meer dan 2 dagen gespeeldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:55 schreef videonatic het volgende:
[..]
40 uur, sick. Dat is 3 maanden game tijd voor mij ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |