Ja mijn hdd is na 2 weken ook al vol, zal binnenkort ook maar 2tb eraan hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:41 schreef Catkiller het volgende:
Omdat jullie niks openen.![]()
Net maar één aangeschaft van 2 TB. Elke keer weer een spelletje hier en daar verwijderen om een andere te kunnen installeren, of al die gratis games with gold weer verwijderen voor wat ruimte, nu is het klaar.
Sunset Overdrive is echt te gek. Eenmaal uitgespeeld is het wel klaar, maar toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag de witte xbox gekocht, bedankt voor de tips!
We gaan het uitvinden. Nu alleen nog GTA V en COW AW 2e hands scoren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sunset Overdrive is echt te gek. Eenmaal uitgespeeld is het wel klaar, maar toch.
Geen MK?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
We gaan het uitvinden. Nu alleen nog GTA V en COW AW 2e hands scoren.
Als ik AW tweedehands wil kopen waar moet ik dan op letten qua versie?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:50 schreef Catkiller het volgende:
MK koop ik zelf ook niet. Vooral door de DLC. Ben niet anti DLC maar als het om karakters gaat is het mij iets te veel van het goede. Komplete Edition ftw.
AW is nu 38 euro, zo duur is dat niet voor een Call of Duty die ze normaal nooit goedkoper verkochten ook al waren er al 5 nieuwe delen.
Ik ben geen voorstander van betaalde DLC. Als ik een game koop dan verwacht ik dat alles 'all in' is.quote:
Nergens op geloof ik. Je had een Day Zero edition metquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ik AW tweedehands wil kopen waar moet ik dan op letten qua versie?
Maar die kwamen met een code volgens mij.. En het zijn sowieso geen gamechangers.quote:De Day Zero Edition bevat:
2 extra wapens
Advanced Arsenal Pack, inclusief het Custom Exoskeleton & EM1 Quantum Wapen.
Kleine zoektocht levert me AW op voor € 29,95.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:50 schreef Catkiller het volgende:
MK koop ik zelf ook niet. Vooral door de DLC. Ben niet anti DLC maar als het om karakters gaat is het mij iets te veel van het goede. Komplete Edition ftw.
AW is nu 38 euro, zo duur is dat niet voor een Call of Duty die ze normaal nooit goedkoper verkochten ook al waren er al 5 nieuwe delen.
Link dan voor hem, misschien is dat wat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kleine zoektocht levert me AW op voor € 29,95.
Voor wat betreft die dlc van MK zit ik daar vooralsnog niet op te wachten. Extra characters spreken me niet zo aan.
kan je mij een dm sturen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kleine zoektocht levert me AW op voor € 29,95.
Voor wat betreft die dlc van MK zit ik daar vooralsnog niet op te wachten. Extra characters spreken me niet zo aan.
Lekker via Marktplaats?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:22 schreef MeneerLogica het volgende:
AC; Unity
COD; AW
DA; Inquisition
Dying light
Overgenomen voor 70 euroGenoeg om na the witcher nog een paar weken vol te maken.
Ja via MP, nieuwstaat. Koop nooit games op verzending via MP maar in de buurt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lekker via Marktplaats?
Ik zit te twijfeln om BF4 te kopen voor de multiplayer. Zeggen jullie doen of voor Hardline gaan? Ook COD AW heb ik besteld.
Dat las ik in het vorige topic. Ik neem een abbo op EA Acces en dan kan ik alles 'gratis' spelen/ downloaden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja via MP, nieuwstaat. Koop nooit games op verzending via MP maar in de buurt.
Als je 4 wilt zou ik een abbo nemen op EA access. Heb je gelijk 10 andere spellen er gratis bij, heb geen ervaring met Hardline.
Yep! Met enige nadeel dat je de games ook wel kwijt bent zodra je abo afloopt...quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat las ik in het vorige topic. Ik neem een abbo op EA Acces en dan kan ik alles 'gratis' spelen/ downloaden?
Jazeker, fifa 15 zit er ook al in. Kost volgens mij 23 euro per jaar. Ook nieuwe games mag je 2 weken lang uitproberen en je haalt ook gewoon achiecementsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat las ik in het vorige topic. Ik neem een abbo op EA Acces en dan kan ik alles 'gratis' spelen/ downloaden?
Witcher 3quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Mr.Meneer het volgende:
Ik twijfel tussen het kopen van the Witcher 3: Wild Hunt en Dragon Age: Inquisition en kan echt niet kiezen. Iemand suggesties? Het is een beetje clichématig, maar ik ben vooral op zoek naar een spel dat vergelijkbaar is met The Elder Scrolls, geen multiplayer-onzin of eindeloos hakken en zagen om te levelen. Gewoon lekker rondhobbelen in een grote(!) wereld met goede graphics en leuke storyline/quests.
Witcher 3, heb ze beide. Ben helemaal verslaafd geweest aan Skyrim en The Witcher geeft mij exact hetzelfde gevoel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Mr.Meneer het volgende:
Ik twijfel tussen het kopen van the Witcher 3: Wild Hunt en Dragon Age: Inquisition en kan echt niet kiezen. Iemand suggesties? Het is een beetje clichématig, maar ik ben vooral op zoek naar een spel dat vergelijkbaar is met The Elder Scrolls, geen multiplayer-onzin of eindeloos hakken en zagen om te levelen. Gewoon lekker rondhobbelen in een grote(!) wereld met goede graphics en leuke storyline/quests.
DA:I komt met een beetje geluk op korte termijn beschikbaar voor EA Access, dus zou altijd The Witcher nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Mr.Meneer het volgende:
Dan weet ik niet of het wel wat voor je is, de wereld/setting moet je wel aanspreken natuurlijk. Het is wel véééle malen uitgebreider en groter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:47 schreef OMG het volgende:
Is The Witcher 3 dan een stuk beter dan 2? Want daar heb ik me met pijn en moeite doorheen weten te worstelen. Die game vond ik wel 't toppunt van middelmatigheid.
Kijken wat jou de leukere game lijkt. Hardline is best een flop te noemen, als je kijkt naar de cijfers doet BF4 het ook op de Xbox One beter dan Hardline. Op dit moment zijn ze ook nog best druk met BF4 en komen er nog steeds nieuwe dingen bij. Hardline krijgt net zijn eerste DLC pas en ik weet niet of dat genoeg is om dat spel weer interessant te maken voor mensen. BF4 is ook niet zo duur meer dus dat helpt ook mee aan het aantal spelers.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lekker via Marktplaats?
Ik zit te twijfeln om BF4 te kopen voor de multiplayer. Zeggen jullie doen of voor Hardline gaan? Ook COD AW heb ik besteld.
quote:Battlefield Hardline spelers
5,514
Peak 24h
15,809
Ik weet niet of DLC ook inbegrepen is bij Battlefield, dat is ook iets om rekening mee te houden als je EA access neemt, dat kan een ander hier vast wel vertellen.quote:Battlefield 4 spelers
8,628
Peak 24h
22,032
Ik vond twee ook niet geweldig, maar wanneer 3 lijkt op Skyrim ben ik hyped. Want dat vond ik een topgame.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of het wel wat voor je is, de wereld/setting moet je wel aanspreken natuurlijk. Het is wel véééle malen uitgebreider en groter.
Voor mij waarschijnlijk nu al GOTY, maar ik vond het vorige deel ook gruwelijk. Eerste deel nooit gespeeld.
Die staat ook nog op mijn lijstje. Samen met Shadow of Mordor. En GTA V eventueel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Forza Horizon 2 is wel dope overigens 14.gif
Heb deze samen met de camouflage controller;quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef Sala-adin het volgende:
Vandaag heeft de bijgeleverde mic het begeven, zat er natuurlijk aan te komen.
Wat is een goede vervanger? Heb gezien dat je een stereo adapter kan aanschaffen kan ik dan van alles op aansluiten? Had vroeger de draadloze microfoon op de 360 en ging 5 jaar mee.
Zit te denken aan max €40
Moet ik ook een keer halen. Wel positiever verhalen over gehoord.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb deze samen met de camouflage controller;
http://www.budgetgaming.n(...)lage%29_XboxOne.html
Echt een heerlijke headset met topgeluid. Is best snel van 90+ gedropt naar 30. Mocht je hem in het zwart willen ben je 10 euro extra kwijt.
Zou ik zeker doen, vooral met een prijs van €30,- is het de moeite waard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moet ik ook een keer halen. Wel positiever verhalen over gehoord.
Volgens mij geen standaard aansluiting...quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef Catkiller het volgende:
De 360 controllers hadden toch ook een 3,5 mm ingang voor headsets? Als ik dan zo'n controller koop kan ik dan eventueel weer mijn oude headset gebruiken binnenkort.
Meh, alleen op te halen in Helmond, Tilburg en bij mycom is leveringsdatum onbekendquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Echt een heerlijke headset met topgeluid. Is best snel van 90+ gedropt naar 30. Mocht je hem in het zwart willen ben je 10 euro extra kwijt.
Bestel je hem toch online?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Meh, alleen op te halen in Helmond, Tilburg en bij mycom is leveringsdatum onbekend
Loop wel langs een MM.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bestel je hem toch online?
oh zo het net.. dan is de zwarte van 40 euro nog zijn geld waard.
Ik denk dat ik de laatste heb weggekaapt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Meh, alleen op te halen in Helmond, Tilburg en bij mycom is leveringsdatum onbekend
Die had ik ook, heerlijke headset.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Loop wel langs een MM.
Jammer dat er geen draadloze mic is net zo eentje als bij de 360 toen. Heeft het jarenlang perfect gedaan
[ afbeelding ]
Dit wordt nu de 3e of 4e maand? Ze willen wel graag van dat spel af. Heb hem nog een keer gedownload ook. Al is de kans dat ik hem ooit ga spelen wel heel klein...quote:
Wel gehoopt... Nouja E3 kan nog wel wat moois brengen!quote:
Prima ding inderdaad. Bedankt voor de aanrader.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Apart, omdat die ene die een topic opende dat ding direct een dag later had.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff...dinsdag die Xbox besteld bij Redcoon en sindsdien is het stil.
Klopt, beetje vreemd. Morgen maar even bellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Apart, omdat die ene die een topic opende dat ding direct een dag later had.
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:52 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Prima ding inderdaad. Bedankt voor de aanrader.
Bij mij ook het bericht dat maandag 3 euro ofzo verloopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maandag verloopt 96 cent van mijn Microsoft-account
Gelukkig is er een nieuwe Killer Instinct video
Met alle andere tafels iig wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij ook het bericht dat maandag 3 euro ofzo verloopt.
Straks of morgen maar even de tafel van Portal voor PinballFX 2 kopen dan. Is gewoon cross-buy toch? Dus als ik hem op mijn 360 download, dat ie het straks ook gewoon op een XBO doet!?
Dan moet dat hopelijk wel goed zitten. Geen idee of ik ooit nog een XBO zal kopen (kans begint steeds kleiner te worden), maar aangezien ik toch nog tegoed erop heb staan, kan ik dat net zo goed gebruiken, voor het geval dat...).quote:
Is sowieso maar een timed-exclusive, en ongetwijfeld ligt de PS4 versie na een jaar en inclusief alle DLC en betere graphics in de winkel, dus voor mij niet echt een reden om een XBO te halen...quote:
Voor ie op de PC is ja, is nog niets gezegd over de Xbox One.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
http://blogs.windows.com/(...)-29/?linkId=14628245
Nog iets minder dan 2 maandjes
Er zijn nog geen ingame beelden?quote:
Forza 6quote:Op maandag 1 juni 2015 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is sowieso maar een timed-exclusive, en ongetwijfeld ligt de PS4 versie na een jaar en inclusief alle DLC en betere graphics in de winkel, dus voor mij niet echt een reden om een XBO te halen...
... al hoop ik dat Microsoft op deze E3 komt met een paar aankondigingen om me wél te overtuigen.
Van het weekend trouwens die Portal 2 tafel voor Pinball FX2 gedownload en gespeeld op 360: erg leuk. Ik zag wel dat dat PinballFX2 cross-buy gebeuren maar 1 kant op werkt, dus alleen van 360> XBO, want South Park tafels die ik voor de XBO had aangeschaft vorige keer toen er wat tegoed dreigde te verlopen, die kan ik helaas niet spelen op mijn 360.
Want het verschil tussen de twee is zo groot dat het echt de moeite waard is en een reden om te wachten?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is sowieso maar een timed-exclusive, en ongetwijfeld ligt de PS4 versie na een jaar en inclusief alle DLC en betere graphics in de winkel, dus voor mij niet echt een reden om een XBO te halen...
Nog twee weken, dan krijgen we een uitgebreide on stage demo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Er zijn nog geen ingame beelden?
Nee, het is geen reden om te wachten, maar ook geen reden om speciaal voor die game nu een XBO te kopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want het verschil tussen de twee is zo groot dat het echt de moeite waard is en een reden om te wachten?
Forza 6 moet echt met veel nieuwe coole tracks komen en minder DLC-gemelk willen ze mij nog ooit terug lokken naar die serie.quote:
Ja komen mooie tijden aanquote:
En als al deze games goedkoop zouden zijn? Want dat lijkt in jouw geval altijd de hoofdreden te zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het is geen reden om te wachten, maar ook geen reden om speciaal voor die game nu een XBO te kopen.
[..]
Forza 6 moet echt met veel nieuwe coole tracks komen en minder DLC-gemelk willen ze mij nog ooit terug lokken naar die serie.
Met Halo en Gears heb ik weinig, en Quantum Break lijkt me echt geen reet aan. Weer een serieuze donkere lineaire cover-shooter, dit keer met een time-stop gimmick. Nou, whoopie...(!)![]()
Hoofdpersonage ook weer het standaard design: blank, Amerikaans, donker kort kapseltje...Rot toch op met die voorspelbare shit.
Forza 6 alleen als hij echt goed is en een complete(re) release krijgt, en bij de andere games telt dan mee hoe goed ze verder scoren, maar ik heb hier nog Halo's liggen voor de 360 die nog sealed zijn, net als Gears of War 2 GOTY en Alan Wake.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En als al deze games goedkoop zouden zijn? Want dat lijkt in jouw geval altijd de hoofdreden te zijn.
Nice!quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:33 schreef Racerblade het volgende:
Assetto Corsa aangekondigd voor One en PS4.
Ja fucking vet!quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:33 schreef Racerblade het volgende:
Assetto Corsa aangekondigd voor One en PS4.
Jup wordt voor mij ook Batman Arkham Knightquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:50 schreef OMG het volgende:
Inderdaad. De eerste GoW vond ik tof, maar ik heb me het meest vermaakt met 2 en 3, zeker vanwege Horde. Horde. Wat heb ik daar veel tijd ingestopt om maar met randoms tot wave 50 proberen te komen.
.
De eerste volgende game die ik koop is denk ik Batman: Arkham Knight, want Batman. Maar ik wil stiekem ook Elder Scrolls Online best spelen en die komt 2 weken voor Batman uit. Alleen vrees ik daar bij dat ik telkens bij een stel 14 jarige debielen terecht kom. Tenzij mensen die game op de PC al hebben gespeeld en 'm aanraden, misschien dat ik hem dan wel eerder koop.
Het is dat ik nu geen .gif voorhanden heb, maar anders had ik je geSPANKED door heel de roomquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind Arkham Knight er zo kut uit zien, enorm ongeïnspireerd, lijkt niets nieuws qua core gameplay te zijn op de batmobile na die er te kut uitziet. Ii bedoel jezus, de grootste vernieuwing is een tank? Hoe heeft dat iets met Batman te maken? Had mij vernieuwingen op stealth en hand-to-hand gegeven, dat zou zoveel vetter zijn. Batmobile is nu een gimmick die bijna volledig los staat van de game...
Ik laat me graag verrassen en hoop dat ie stiekem toch fantastisch is, maar ik krijg er een heul groot "ppppfffffrrrpppttt" gevoel van...
Heb je Shadow of Mordor gespeeld? Dat is gewoon Batman, maar dan in Middle Earth. Ik ben pas een uurtje ver, maar tot nu toe is het een vette game.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind Arkham Knight er zo kut uit zien, enorm ongeïnspireerd, lijkt niets nieuws qua core gameplay te zijn op de batmobile na die er te kut uitziet. Ii bedoel jezus, de grootste vernieuwing is een tank? Hoe heeft dat iets met Batman te maken? Had mij vernieuwingen op stealth en hand-to-hand gegeven, dat zou zoveel vetter zijn. Batmobile is nu een gimmick die bijna volledig los staat van de game...
Ik laat me graag verrassen en hoop dat ie stiekem toch fantastisch is, maar ik krijg er een heul groot "ppppfffffrrrpppttt" gevoel van...
Ja, uurtje gespeeld, lijkt mij ook een veel betere Batman-game dan Arkham Knight. Bah stomme tanksquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je Shadow of Mordor gespeeld? Dat is gewoon Batman, maar dan in Middle Earth. Ik ben pas een uurtje ver, maar tot nu toe is het een vette game.
Ik heb de Xbox gekocht voor mijn neefjes die in het buitenland wonen, daar zitten 6-12 jarige kinderen bij maar ook 16-18 jarige jongens. Ik zoek dus spellen voor beide doelgroepen en ben me er van bewust dat een spel als mortal kombat niet geschikt is voor de kleinere jongens en meisjes maar die is dan ook voor de 16-18 jarige.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:02 schreef OMG het volgende:
Ori lijkt me ook wat pittig voor een 6-jarige.
En aangezien er "+ Kinect" staat, misschien Kinect Sports Rivals? Fruit Ninja?
Zou er een EA Access aan linken. Kost je +- 25 euro per jaar en dan hebben ze:quote:Op maandag 8 juni 2015 14:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb de Xbox gekocht voor mijn neefjes die in het buitenland wonen, daar zitten 6-12 jarige kinderen bij maar ook 16-18 jarige jongens. Ik zoek dus spellen voor beide doelgroepen en ben me er van bewust dat een spel als mortal kombat niet geschikt is voor de kleinere jongens en meisjes maar die is dan ook voor de 16-18 jarige.
Kinect Sports Rivals heb ik al besteldBedankt voor jullie suggesties tot nu toe, ik ga de spellen zeker zoeken op marktplaats. Als een van jullie zelf nog iets heeft liggen wil ik het eventueel wel overnemen.
Rayman Legends heb ik al besteld via MP (15 euro). Kan je als je de EA access spellen gedownload hebt op de xbox ze ook spelen als je geen verbinding hebt met internet?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou er een EA Access aan linken. Kost je +- 25 euro per jaar en dan hebben ze:
• Battlefield 4
• EA Sports UFCS
• Fifa 14
• Fifa 15
• Madden NFL 15
• Madden NFL 25
• NBA Live 15
• NFS: Rivals
• NHL 15
• Peggle 2
• Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Daarnaast zou ik, zoals 2dope al zei, Rayman Legends halen. Echt een geweldige co-op game!
Nice, daar gaan ze veel plezier mee hebben. Misschien wel een van de leukste multiplayer games op current gen. Je hebt voor EA Access wel internet voor nodig vrees ik. Dan is Marktplaats in de gaten houden denk ik de beste optie. Soms staat er ook nog wel eens iets goedkoops op Budgetgaming.nl.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Rayman Legends heb ik al besteld via MP (15 euro). Kan je als je de EA access spellen gedownload hebt op de xbox ze ook spelen als je geen verbinding hebt met internet?
zou anders moeten zijn:quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:56 schreef DKUp het volgende:
Xbox One 1TB met de vernieuwde controller, adviesprijs €449,99,-
In Amerika: Xbox One 1TB met de vernieuwde controller en Halo: The Master Chief Collection, adviesprijs $399,99,-.
![]()
http://www.ign.com/articl(...)nsole-and-controllerquote:The new version of the console will be sent to retailers starting June 16 in North America, June 24 in Australia, and immediately in Europe; it'll cost $399 USD / £350 / $549 AUD. Microsoft is also cutting the price of 500GB Xbox One consoles in the US and the UK to $349 USD / £300 effective immediately. It's currently available for pre-order on Amazon.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou anders moeten zijn:
[..]
http://www.ign.com/articl(...)nsole-and-controller
Ik zie de Media Markt of de Bart Smit echt geen 449,99 euro vragen voor een Xbox Onequote:Microsoft Nederland laat weten dat de nieuwe console in Nederland 449 euro gaat kosten. Er zit standaard een nieuwe controller bij. De nieuwe controller is ook los te koop, zowel een normale versie als een versie met een camouflageprint. Ook zegt Microsoft dat de oude versies van de console niet goedkoper worden.
Ook toont Microsoft dat de nieuwe controller een 3.5mm-koptelefoonaansluiting heeft en dat de controller nu ook draadloos verbinding kan maken met de console voor updates. Tot slot onthult Hryb een bundel waar een nieuw consolemodel en een controller inzitten, naast een headset en een exemplaar van Halo: The Master Chief Collection. Deze bundel komt niet uit in Nederland.
Sticks hebben voor zover ik weet geen behandeling gehad, alleen de bumpers (en uiteraard de headset jack). Hoe krijg je die dingen stuk dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:09 schreef Symbiose het volgende:
Ik kan er zo gauw niet iets over vinden, maar is de build van die nieuwe controller beter? Die kapot gaande sticks ben ik wel klaar mee..
Er zit een klein grijs stukje plastic dat de boel op zijn plek houdt. Deze is zeer gevoelig, bekend probleem wel, als je googled op "xbox one controller stick defects" of "problems"quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sticks hebben voor zover ik weet geen behandeling gehad, alleen de bumpers (en uiteraard de headset jack). Hoe krijg je die dingen stuk dan?
De tering, alsof ze niks willen verkopen. Wat een onzin man, sjezus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:56 schreef DKUp het volgende:
In Amerika: Xbox One 1TB met de vernieuwde controller en Halo: The Master Chief Collection, adviesprijs $399,99,-.
![]()
Ach ja, maakt het alleen maar makkelijker om de XBO op korte termijn nog altijd gewoon lekker links te laten liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De tering, alsof ze niks willen verkopen. Wat een onzin man, sjezus.
EA moet eens een jaar geen FIFA uitbrengenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:01 schreef Racerblade het volgende:
Een tijdje terug maakt ik de claim dat Pro Evo 2015 een van de slechtste games was die ik ooit had gespeeld...
Maar toen had ik FIFA 15 nog niet gespeeld.Niet te geloven dat dit blijkbaar de standaard is en dat men dit acceptabel vindt.
Ik roep het al jaren. Fifa is de afgelopen jaren zo hard omlaag gegaan aan kwaliteit, sinds Fifa 11/12 is het spel zo hard achteruit gegaan want iedereen koopt het spel toch wel. Laatste 2/3 jaar speel ik eigenlijk voornamelijk clubs omdat dat gewoon gezellig is. FUT is gewoon een groot brok frustratie en single player heb ik al jaren niet aangeraakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:01 schreef Racerblade het volgende:
Een tijdje terug maakt ik de claim dat Pro Evo 2015 een van de slechtste games was die ik ooit had gespeeld...
Maar toen had ik FIFA 15 nog niet gespeeld.Niet te geloven dat dit blijkbaar de standaard is en dat men dit acceptabel vindt.
FIFA14 was de beste FIFA ooit wat mij betreft, en daarvoor was, puur qua gameplay, FIFA10 World Cup de beste...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 04:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren. Fifa is de afgelopen jaren zo hard omlaag gegaan aan kwaliteit, sinds Fifa 11/12 is het spel zo hard achteruit gegaan want iedereen koopt het spel toch wel. Laatste 2/3 jaar speel ik eigenlijk voornamelijk clubs omdat dat gewoon gezellig is. FUT is gewoon een groot brok frustratie en single player heb ik al jaren niet aangeraakt.
Mjah, vind ik nauwelijks een aanbieding te noemen, eerlijk gezegd. Zit geen game bij, geen extra controller, niets. Alleen een grotere HDD.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:28 schreef DKUp het volgende:
400 euro voor de 1TB Xbox One bij de Media Markt aankomende week in ieder geval
Ga ik ook doen, maar wel meteen al €50,- verschil met de adviesprijs. Forza Horizon 2 en Halo TMCC mogen ze er wel bijvoegenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, vind ik nauwelijks een aanbieding te noemen, eerlijk gezegd. Zit geen game bij, geen extra controller, niets. Alleen een grotere HDD.
Ik zou sowieso even de E3 afwachten om te kijken wat voor aankondigingen ze nog doen over nieuwe bundels en/of prijzen.
Schandalig inderdaad. Heb Halo vanaf dag 1 co-op uitgespeeld samen op de bank en dan slopen ze het er uit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen splitscreen co-op in Halo 5
http://uk.ign.com/article(...)-halo-5-online-co-op
Gaan ze niet aankondigen. Gebeurt op de E3 nooit.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, vind ik nauwelijks een aanbieding te noemen, eerlijk gezegd. Zit geen game bij, geen extra controller, niets. Alleen een grotere HDD.
Ik zou sowieso even de E3 afwachten om te kijken wat voor aankondigingen ze nog doen over nieuwe bundels en/of prijzen.
Dan liever Sunset Overdrive ipv Halo MCC. En een extra controller.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar wel meteen al €50,- verschil met de adviesprijs. Forza Horizon 2 en Halo TMCC mogen ze er wel bijvoegen
Sunset Overdrive lijkt me ook tofquote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan liever Sunset Overdrive ipv Halo MCC. En een extra controller.
Zou dit heel jammer vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:56 schreef DKUp het volgende:
![]()
halo mccquote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan liever Sunset Overdrive ipv Halo MCC. En een extra controller.
Mij juist steeds minder. Sunset Overdrive en Horizon 2 waren even 2 games die ik wel graag wilde spelen en goed scorende exclusives, maar inmiddels ben ik helemaal gek op Driveclub, en Sunset lijkt me nog steeds wel leuk, maar voor de rest is er eigenlijk weinig reden voor mij om nu voor een XBO te gaan, zeker niet tegen de huidige prijzen.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou dit heel jammer vinden.
Xbox one begint me echt steeds meer en meer te trekken zeker met die nieuwe controller.
Maar voor dat geld..fuck it dan
maar 2e hands en een nieuwe controller los erbij
zou t mooi vinden als sony net als bij de presentatie 2 jaar geleden weer even MS te kak zetquote:Op maandag 15 juni 2015 00:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mij juist steeds minder. Sunset Overdrive en Horizon 2 waren even 2 games die ik wel graag wilde spelen en goed scorende exclusives, maar inmiddels ben ik helemaal gek op Driveclub, en Sunset lijkt me nog steeds wel leuk, maar voor de rest is er eigenlijk weinig reden voor mij om nu voor een XBO te gaan, zeker niet tegen de huidige prijzen.
Maar goed, ik hoop zeer zeker op wat indrukwekkende aankondigingen op de E3, al is het alleen maar om Sony een beetje scherp te houden...
Dat zal ze niet gaan lukken. Op dit moment is MS de geoliede machine. Sony zal wel weer goedkoop scoren met games EINDELIJK weer eens laten zien (Last Guardian) en remasters (Uncharted), maar ik verwacht het meest van MS tijdens de persco's.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou t mooi vinden als sony net als bij de presentatie 2 jaar geleden weer even MS te kak zet
last minute wat dingen in de presentatie veranderen en bam! afknallen
nja degene met de meeste / beste games gaat het sowieso 'winnen'quote:Op maandag 15 juni 2015 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zal ze niet gaan lukken. Op dit moment is MS de geoliede machine. Sony zal wel weer goedkoop scoren met games EINDELIJK weer eens laten zien (Last Guardian) en remasters (Uncharted), maar ik verwacht het meest van MS tijdens de persco's.
GAM / [E3 2015 #2] Doom brings the Boom!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:13 schreef PierreTT het volgende:
Is er ergens een overzicht met streams te vinden van de E3?
Wist niet dat er een apart topic was, dank je welquote:Op maandag 15 juni 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GAM / [E3 2015 #2] Doom brings the Boom!
Driveclub toeterde: Of je even op de weg wilt gaan liggen....quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef Pheno het volgende:
Dit jaar verwacht ik ook meer van Microsoft. Ps4 has no AAA
Windows 10 en Streaming enzo is voor mij juist een reden om voorlopig nog weinig interesse in de XBO te hebben. Laat ze maar gewoon komen met wat echte must-have games....quote:Op maandag 15 juni 2015 12:07 schreef Pheno het volgende:
Het grappige is dat ze uiteindelijk allebei evenveel verkopen na een x aantal jaar. Dus dat fanboyisme snap ik al niet. Sony had het momentum, heeft het niet ten volle benut (al zullen ze er niet mee zitten met zo'n start). De echte first-party loopt best achter namelijk. Remasters everywhere.
Het ziet er naar uit dat Microsoft dat wel voor elkaar gaat hebben nu, waardoor ze wat aandacht gaan winnen. Icm Windows 10 en dat streaming, Oculus ondersteuning en dus meer gericht op gamers die ook op pc gamen is het duidelijk interessanter dan ps4, met al zijn eigen exclusieve randapparatuur en netwerk.
Dit is jouw mening. Voor mij doen Halo, GoW en QT er wel toe. Meer als Uncharted of God of War ooit zou kunnen doen. Daarom snap ik ook niet helemaal waarom dat je dat om de post moet blijven herhalen. Wil je op die manier voor jezelf goed praten dat je nog steeds geen XOne hebt gekocht of doe je het om jezelf wat beter te laten voelen dat je een PS4 hebt gekocht, terwijl je dat misschien niet de juiste keuze vind naderhand?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ori, Horizon 2 en Sunset Overdrive zijn dan momenteel zo'n beetje de enige exclusives op de XBO die er een beetje toe doen.
Nee, het gaat me meer om het genre, dus grijze westerse shooters zijn gewoon niet echt mijn ding, dus Microsoft zal ook met wat kleurrijkere games moeten komen, waaronder ook Japanse games (al acht ik die kans klein). Sunset Overdrive vind ik dus juist WEL een zeer positieve uitschieter.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is jouw mening. Voor mij doen Halo, GoW en QT er wel toe. Meer als Uncharted of God of War ooit zou kunnen doen. Daarom snap ik ook niet helemaal waarom dat je dat om de post moet blijven herhalen. Wil je op die manier voor jezelf goed praten dat je nog steeds geen XOne hebt gekocht of doe je het om jezelf wat beter te laten voelen dat je een PS4 hebt gekocht, terwijl je dat misschien niet de juiste keuze vind naderhand?
Ja, dat staat in mijn contract met Playstation.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Microsoft is om 18.30 toch? Ik ga er sowieso klaar voor zitten. Hoop dat we weer lekker ouderwets gaan knallen!
@Yi-Long, moet je echt elke dag hier verkondigen dat je geen XB1 hebt en ook niet gaat kopen. Het interesseert mij, en waarschijnlijk vele anderen, in ieder geval geen fuck. Er zijn genoeg andere topics waar je die rotzooi kwijt kan.
Ik vind het anders wel fijn om up-to-date te blijven met de gedachtes van Yi. Stel je voor dat hij ineens verandert en een game met on disc dlc op release koopt. Of een Japanse game die vertaald wordt naar het Nederlands?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Microsoft is om 18.30 toch? Ik ga er sowieso klaar voor zitten. Hoop dat we weer lekker ouderwets gaan knallen!
@Yi-Long, moet je echt elke dag hier verkondigen dat je geen XB1 hebt en ook niet gaat kopen. Het interesseert mij, en waarschijnlijk vele anderen, in ieder geval geen fuck. Er zijn genoeg andere topics waar je die rotzooi kwijt kan.
... op dat moment kun je er idd wel vanuit gaan dat er geen langetermijnsplannen meer zijn en dat het einde der tijden aanstaande is...quote:Op maandag 15 juni 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel fijn om up-to-date te blijven met de gedachtes van Yi. Stel je voor dat hij ineens verandert en een game met on disc dlc op release koopt. Of een Japanse game die vertaald wordt naar het Nederlands?
DAN VOLGT DE APOCALYPS NIET VEEL LATER!
die is allang ingehaald door de realiteit dat het niet de hit is dat het moest zijn. Falende release, nog steeds geen gratis versie. Als dat het hoogtepunt van deze Sony-persconferentie moet worden is het wel erg mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub toeterde: Of je even op de weg wilt gaan liggen....
Dat is bekend bij ze en die fix zit er al aan te komen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Laat Microsoft de Xbox One, het OS zelf en het menu maar eens sneller maken. Bij mij is het is rete traag geworden. Was ooit zo lekker snel..
Die PS+ release gaat zometeen een gigantische boost in sales geven, en hopelijk kondigen ze nog wat flinke expansions aan. Briljante game.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
die is allang ingehaald door de realiteit dat het niet de hit is dat het moest zijn. Falende release, nog steeds geen gratis versie. Als dat het hoogtepunt van deze Sony-persconferentie moet worden is het wel erg mosterd na de maaltijd.
Als Microsoft zoiets zou beloven en zijn afspraken niet na zou komen worden ze door iedereen uitgekotst, als Sony het doet dan blijven de ps4 spelers gewoon ruim een half jaar op de knietjes zitten me de mondjes open.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die PS+ release gaat zometeen een gigantische boost in sales geven, en hopelijk kondigen ze nog wat flinke expansions aan. Briljante game.
Ze moeten god-ver-domme helemaal niks!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het gaat me meer om het genre, dus grijze westerse shooters zijn gewoon niet echt mijn ding, dus Microsoft zal ook met wat kleurrijkere games moeten komen, waaronder ook Japanse games (al acht ik die kans klein). Sunset Overdrive vind ik dus juist WEL een zeer positieve uitschieter.
God of War en Uncharted heb ik ook weinig mee trouwens. Uncharted vind ik een vrij saaie lineaire cover-shooter, en God of War lijkt me wel leuk op zich (PSP game ooit gespeeld), maar ook niet een game waarvoor ik speciaal een Playstation koop ofzo.
The Last of Us nog niet gespeeld, al twijfel ik erover om hem nu te kopen ivm die sale op PSN.
Ja een jaar te laat mee net al mn 400 xbox 360 games verkochtquote:Op maandag 15 juni 2015 18:48 schreef Rainesz het volgende:
Xbox one backwards compatibility met xbox360 games!!
Fuck you sony!!!
Ditquote:Op maandag 15 juni 2015 18:48 schreef Rainesz het volgende:
Xbox one backwards compatibility met xbox360 games!!
Fuck you sony!!!
Blij dat ik niks verkocht hebquote:Op maandag 15 juni 2015 18:50 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja een jaar te laat mee net al mn 400 xbox 360 games verkocht![]()
twitter:KazHiraiCEO twitterde op maandag 15-06-2015 om 18:52:14PS4 EXCLUSIVE ANNOUNCEMENT: PS4 is now the only next-gen console to EXCLUSIVELY not have backwards compatibility! #xboxe3 reageer retweet
Wordt er toch wel chagrijnig van of dat niet iets eerder bekend kon worden gemaakt, prutsers..quote:
Gelukkig nog een paar goeie games gehoudenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:50 schreef warp995 het volgende:
[..]
quote:
quote:1. Jetpac (released in 1983, 1-2 players) – Single-screen shooter where Jetman must reassemble and fuel his rocket while fending off alien hordes.
2. Atic Atac (released in 1983, 1 player) – Top-down adventure with increased replayability thanks to randomized object locations and three different character classes.
3. Lunar Jetman (released in 1983, 1-2 players) – A return to the Jetpac side-scrolling formula, but with a scrolling, randomly generated landscape and much more to do.
4. Sabre Wulf (released in 1984, 1-2 players) – Classic jungle maze game and the first appearance of explorer Sabreman, tackling dangers including the vicious ’Wulf itself.
5. Underwurlde (released in 1984, 1 player) – Rare’s first true platform game. Help Sabreman survive the perils of the Underwurlde and escape through one of three exits.
6. Knight Lore (released in 1984, 1 player) – Introduction of Ultimate’s groundbreaking isometric Filmation engine. Sabreman must scour the castle for items to cure his werewolf curse.
7. Gunfright (released in 1986, 1-2 players) – A Wild West spin on the isometric style, with an improved engine and new first-person target-shooting sections.
8. Slalom (released in 1987, 1-2 players) – Rare’s first console game. Make it to the bottom of each course before time runs out while avoiding trees, sledders, snowmen and other skiers.
9. R.C. Pro-Am (released in 1988, 1 player) – Responsive racing game that inspired elements of Rare’s future racers, including speed boosts, upgrades and collectible power-ups littered around the track.
10. Cobra Triangle (released in 1989, 1 player) – Hop into a boat and power through a branching game world, completing challenges such as shooting targets, disposing of mines and defeating leviathans.
11. Snake Rattle N Roll (released in 1990, 1-2 players) – A fast-paced isometric adventure. Rattle and Roll must eat Nibbley-Pibbleys until they’re heavy enough to ring a bell and open the exit.
12. Digger T. Rock (released in 1990, 1-2 players) – 2D platformer in which Digger must find an exit switch, stand on it, then make it to the exit in 60 seconds.
13. Solar Jetman (released in 1990, 1 player) – A game built around exploration and physics; Jetman has to tow fuel and other items to his mothership.
14. Battletoads (released in 1991, 1-2 players) – Skill and perseverance required as the ’Toads take on multiple game styles to rescue Pimple and Princess Angelica from the Dark Queen.
15. R.C. Pro-Am II (released in 1992, 1-4 players) – Sequel to R.C. Pro-Am with a wider variety of environments, more car customization options and bonus games.
16. Battletoads Arcade (released in 1994) – First “Battletoads” game to allow all three ‘Toads to play simultaneously. Has never had a home release before “Rare Replay”!
17. Killer Instinct Gold (released in 1996, 1-2 players) – Home version of Killer Instinct 2 with several multiplayer modes (including tournament mode) and a training dojo.
18. Blast Corps (released in 1997, 1 player) – Cult classic with a fleet of destructive vehicles (from bulldozers to robots) used to clear the path for a runaway nuclear missile carrier.
19. Banjo-Kazooie (released in 1998, 1 player) – 3D platformer adventure where Banjo and Kazooie must take on the evil witch Gruntilda, who’s kidnapped Banjo’s sister Tooty and plans to steal her beauty for herself.
20. Jet Force Gemini (released in 1999, 1-4 players) – Interstellar action adventure that mixes third-person exploration and alien-blasting action as the last three JFG members go up against Mizar.
21. Perfect Dark (relased in 2000, 1-4 players) – A stealth shooter set in the year 2023. Players lead secret agent Joanna Dark against the dataDyne corporation as they uncover an alien conspiracy that takes her around the world.
22. Banjo-Tooie (released in 2000, 1-4 players) – Builds on Banjo-Kazooie with larger worlds, separately controllable characters, multiplayer modes and many more moves to learn.
23. Conker’s Bad Fur Day (released in 2001, 1-4 players) – Beloved comedy adventure that mixes up genres (platformer, third-person shooting, racing) with mature humor, pop culture references and parodies.
24. Grabbed by the Ghoulies (released in 2003, 1 player) – Rare’s first Xbox game. A comic book beat-’em-up set in a haunted house filled with breakable scenery and Ghoulies of all kinds.
25. Perfect Dark Zero (released in 2005, 1-4 players locally, up to 32 players online) – A prequel to Perfect Dark that delves into Joanna’s origins and fuses first-person shooting with third-person, cover-based combat.
26. Kameo: Elements of Power (released in 2005, 1-2 players locally or online) – A fantasy adventure focused on combat and exploration, with Kameo able to transform into ten different Elemental Warriors.
27. Viva Piñata (released in 2006, 1-2 players locally) – A magical gardening/life sim in which the player can cultivate a garden paradise, attract different Piñatas and keep them safe from Professor Pester and his Ruffians.
28. Jetpac Refuelled (released in 2007, 1-2 players locally or online) – A modern update to Jetpac. Assemble and fuel your rocket before blasting off to the next of 128 challenging stages.
29. Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (released in 2008, 1-2 players locally, up to 4 players online) – A more open-ended, customizable approach to the series with vehicle-based challenges set by L.O.G. (the Lord of Games).
30. Viva Piñata: Trouble in Paradise (released in 2008, 1-2 players locally or online) – Features new species and Piñata Central challenges, plus desert and arctic regions to visit and catch native Piñatas.
Dit, verdomme Microsoft..quote:Op maandag 15 juni 2015 18:50 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja die gaat er wel komenquote:
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw ?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef DKUp het volgende:
Ik koop een Xbox One, wanneer weet ik nog niet.
Een solide presentatie![]()
Nieuwe controller
Forza 6
Halo 5
Rare
Gears 4
Fallout 4 met Mods
Xbox 360 spellen speelbaar
Maar niet voor $150quote:
Fallout 3, Lost Planet, BioShock en ME.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben pro backwards compatibility, anti remasters, maar eigenlijk zou ik niet weten welke 360-game ik nu nog zou willen spelen
Preview member moet je sowieso zijn voor nu iigquote:Op maandag 15 juni 2015 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat xbox360 spellen speelbaar maken gebeurt met een update?
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die nieuwe controller kost 150 dollar
quote:
Ik dacht garpje enzo.quote:
was het maar een grapjequote:
BOEM badboy heeft gelijk!quote:Op maandag 15 juni 2015 23:23 schreef badboynova het volgende:
Maar maar maar hoeveel hebben voor diezelfde prijs al een scuf gekocht?????
Een week geledenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw ?
Kinect verkopen lukte ze niet, dus nou maar gewoon idioot dure controllers gaan verkopen aan goedgelovige geeks die happig zijn om geld over de balk te smijten voor brag-wear....quote:Op maandag 15 juni 2015 23:37 schreef DKUp het volgende:
€150 euro voor een controller, dan moet hij wel helemaal fantastisch zijn
Ik zie jou vaak comments posten hier en op budgetgaming.nl. Grote deel van de tijd zijn het prima comments en kan ik me er wel in vinden. Maar ik snap echt niet waarom je in een topic blijft bashen waar mensen gewoon xbox one/microsoft nieuws bespreken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 05:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kinect verkopen lukte ze niet, dus nou maar gewoon idioot dure controllers gaan verkopen aan goedgelovige geeks die happig zijn om geld over de balk te smijten voor brag-wear....
Had zo'n reactie wel eerder verwachtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak comments posten hier en op budgetgaming.nl. Grote deel van de tijd zijn het prima comments en kan ik me er wel in vinden. Maar ik snap echt niet waarom je in een topic blijft bashen waar mensen gewoon xbox one/microsoft nieuws bespreken.
Iedereen hier weet je standpunten en niemand geeft een fuck. Ga gewoon naar het PS4 topic of post een beetje normaal.
https://www.gamestop.co.u(...)_source=tradedoublerquote:
Had het laatst ook al aangekaart. Sommige vinden het heerlijk om te zeiken op alles wat ze niet hebben om hun eigen leventje in een beter daglicht te stellen. Erg irritant in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak comments posten hier en op budgetgaming.nl. Grote deel van de tijd zijn het prima comments en kan ik me er wel in vinden. Maar ik snap echt niet waarom je in een topic blijft bashen waar mensen gewoon xbox one/microsoft nieuws bespreken.
Iedereen hier weet je standpunten en niemand geeft een fuck. Ga gewoon naar het PS4 topic of post een beetje normaal.
Ja klopt, of de eeuwige twijfel die ze steeds verkondigen. Ik heb een PS4 gehad en vond het een prima console maar xbox ligt mij meer. De ander heeft het andersom maar dat bashen is echt sneu.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had het laatst ook al aangekaart. Sommige vinden het heerlijk om te zeiken op alles wat ze niet hebben om hun eigen leventje in een beter daglicht te stellen. Erg irritant in ieder geval.
Yes, al sinds het beginquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit er iemand hier al in het preview program? Het is namelijk alleen op uitnodiging...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had zo'n reactie wel eerder verwacht
quote:
Is het wat? Nu kan je alleen The Long Dark en Elite: Dangerous spelen. Zijn niet in eerste instantie games die ik zou kopen maar ze zien er wel interessant uit. DayZ wil ik wel graag spelen zodra het berschikbaar is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook, dankzij NickAlleen niet vanaf het begin
Je hebt de updates als 1ste (OS dan) en je kan nu je 360 games spelen (als ze al beschikbaar zijn)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Is het wat? Nu kan je alleen The Long Dark en Elite: Dangerous spelen. Zijn niet in eerste instantie games die ik zou kopen maar ze zien er wel interessant uit. DayZ wil ik wel graag spelen zodra het berschikbaar is.
Kan je iedereen in je friendslist uitnodigen of is er een limiet? In dat geval bied ik me aan als vrijwilliger
Ik weet niet hoe het precies zit met invites. Ik heb nog nooit iemand geinvite, zal straks eens kijken, als ik iets kan stuur ik het wel naar jequote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Is het wat? Nu kan je alleen The Long Dark en Elite: Dangerous spelen. Zijn niet in eerste instantie games die ik zou kopen maar ze zien er wel interessant uit. DayZ wil ik wel graag spelen zodra het berschikbaar is.
Kan je iedereen in je friendslist uitnodigen of is er een limiet? In dat geval bied ik me aan als vrijwilliger
Ik ben ook wel geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies zit met invites. Ik heb nog nooit iemand geinvite, zal straks eens kijken, als ik iets kan stuur ik het wel naar je
? Scuffs zijn een stuk goedkoper dan 150 euro. Voor 100 heb je de basis modellen en voor 150 zou je al aardig wat kunnen customizen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
BOEM badboy heeft gelijk!
Soortgelijke controllers kunnen zomaar $250 zijn
Eerst even de tracklist afwachtenquote:
Dit, 100%. Ze scoren echt punten, ben zo blij dat ik ben teruggekomen naar xbox.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef 2dope het volgende:
Godver wat is Microsoft lekker bezig met Xbox One.
Vind het huidige interface toch mooierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:05 schreef 2dope het volgende:
Xbox One krijgt grote update met nieuwe UI later dit jaar
Ik bash alleen niet op de console, want qua hardware (build-quality) lijkt die me zelfs beter dan de PS4, de controllers liggen me waarschijnlijk ook meer, alle pre-launch 'missers' hebben ze allang ongedaan gemaakt, en ik ben nog steeds een ongelooflijk grote fan van de 360, mede door het uitstekende XBLA.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja klopt, of de eeuwige twijfel die ze steeds verkondigen. Ik heb een PS4 gehad en vond het een prima console maar xbox ligt mij meer. De ander heeft het andersom maar dat bashen is echt sneu.
Hopelijk is die Rio track erg groot en gooien ze er ook die Mountain Fujima Kaida weer in, wat toch wel mijn favoriete track is en blijft in Forza 3 om even lekker 'zen' een lekker lang stuk te racen...quote:
Ik denk dat ze het gewoon niet eerder goed voorelkaar kregen. Het kost enorm veel power, emuleren, daarom doen ook lang niet alle games het.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dit, 100%. Ze scoren echt punten, ben zo blij dat ik ben teruggekomen naar xbox.
Ook al is het niet slim dat ze die backwards compatibility en andere functies niet eerder hebben aangekondigd. Zou veel mensen hebben weerhouden van overstappen.
100 tijdens de release voor de non preview members, dat zijn er toch wel wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon niet eerder goed voorelkaar kregen. Het kost enorm veel power, emuleren, daarom doen ook lang niet alle games het.
Denk dat ik die ook maar weer eens uit ga proberen. Leuk om lekker met een groepje op jacht te gaanquote:
Hij is zelfs helemaal van de site.quote:[b]Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef
https://www.gamestop.co.u(...)_source=tradedoubler
totaal andere prijs, maar zal wel aangepast worden
Track Namequote:Op maandag 15 juni 2015 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Maar nog niet te vroeg juichen. 26 locaties met allemaal van die Prague-prut is nog niet veel soeps.
Bohhh Brands Hatch &Watkins Glen! Zitten nu 3 nieuwe tracks in? Ik vind dat toch een beetje magertjes... Haal er gewoon 100 auto's uit en zet er 5 extra banen in!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Track Name
Bernese Alps
[...]
Watkins Glen
Rio de Janeiro
Daytona International Speedway
Heb hem op de 360 maar een paar keer gedaan, maar vanwege de X1 niet meer aangeraaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat ik die ook maar weer eens uit ga proberen. Leuk om lekker met een groepje op jacht te gaan
Die code is om de beta te downloaden (na 't redeemen op m'n console begon te download automatisch). Toen 'ie klaar was met installeren en ik 'm startte kreeg ik de melding dat ik geen toegang had. Na wat zoeken bleek dus dat dit je nog een code krijgt (heb me via gearsofwar.com geregistreerd). Vanavond eens kijken of die code eindelijk binnen is, want dat blijkt tot 24 uur te kunnen duren voordat je 'm krijgt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:13 schreef warp995 het volgende:
Ik heb een code gekregen en ook geredeemed maar hoe download je die gears beta dan?
Die mensen halen over het algemeen dus ook een PS of een Nintendo, welke nauwelijks grauwe westerse games nodig hebben om te overleven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Ik geef eerder aan dat ik het jammer vind dat Microsoft toch wat meer moeite heeft om gamers als ik, die ook graag wat kleurrijkere apartere games enzo willen, ipv teveel 'serieuze' meuk, te overtuigen om de XBO te halen.
Geen Suzuka, Tsukuba, Twin Ring Motegi. Tot ziensquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Track Name
Bernese Alps
Circuit de Catalunya
Circuit de Spa Francorchamps
Indianapolis Motor Speedway
Circuit des 24 Heures Du Mans (Le Mans)
Long Beach
Mazda Raceway Laguna Seca
Mount Panorama Motor Racing Circuit (Bathurst)
Nürburgring
Circuit de Prague
Road America
Road Atlanta
Sebring International Raceway
Silverstone
Test Track Airfield
Top Gear
Yas Marina Circuit
Brands Hatch
Watkins Glen
Rio de Janeiro
Komt ongetwijfeld als DLC ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen Suzuka, Tsukuba, Twin Ring Motegi. Tot ziens
Prima, bij F5 waren de tracks gratisquote:
$39.99, dus waarschijnlijk €39,99.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:29 schreef warp995 het volgende:
Net effe wat potjes gespeeld van de Gears of War Beta.
Het ziet er grafisch best mooi uit. Ik heb alleen het idee dat het een erg beperkte game gaat worden omdat het een remake is van het eerste deel (wat natuurlijk wel logisch is) terwijl je in het derde deel bijvoorbeeld veel meer opties hebt en je in 2015 niet echt een game uit 2006 (?) kwa opties verwacht. Hopelijk wordt het ook geen fullprice game. Maar ondanks dat vermaak ik me er wel mee
Ik wilde het net posten idd....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Track Name
Bernese Alps
Circuit de Catalunya
Circuit de Spa Francorchamps
Indianapolis Motor Speedway
Circuit des 24 Heures Du Mans (Le Mans)
Long Beach
Mazda Raceway Laguna Seca
Mount Panorama Motor Racing Circuit (Bathurst)
Nürburgring
Circuit de Prague
Road America
Road Atlanta
Sebring International Raceway
Silverstone
Test Track Airfield
Top Gear
Yas Marina Circuit
Brands Hatch
Watkins Glen
Rio de Janeiro
Streng maar rechtvaardig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen Suzuka, Tsukuba, Twin Ring Motegi. Tot ziens
Scalebound komt in augustus op Gamescom terug, net als Crackdown en nog eentje. Ze hebben ervoor gekozen om drie games niet te tonen omdat het anders te vol zou worden (of die games hebben de twee maanden development nog nodigquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:10 schreef L3viathan het volgende:
Leuke presentatie van MS.. jammer dat er verder niks van scalebound te zien was, vraag me nog steeds af wat voor game dat nou gaat worden.
En gears 4
Die piraten game van Rare zou ook nog best grappig uit kunnen pakken.
Ik veegde zojuist mijn tranen weg en je hebt inderdaad gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:26 schreef Racerblade het volgende:
De Forza tracklist lijkt me incompleet. De trailer zegt toch echt 26 locaties.
zie je nouquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik veegde zojuist mijn tranen weg en je hebt inderdaad gelijk
"nog eentje". Quantum Break man, de belangrijkste.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Scalebound komt in augustus op Gamescom terug, net als Crackdown en nog eentje.
nice... gamescom klinkt gelijk weer een stukje interessanterquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Scalebound komt in augustus op Gamescom terug, net als Crackdown en nog eentje. Ze hebben ervoor gekozen om drie games niet te tonen omdat het anders te vol zou worden (of die games hebben de twee maanden development nog nodig)
De 360 kreeg vaak eind oktober een Dashboard update. Zal voor deze ook wel het geval zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Is er al een datum van die dashboard update? Gister het filmpje bekeken en ben wel erg benieuwd. Alleen volgens mij zeggen ze alleen 'soon' en 'coming season'. Of ik moet wat gemist hebben.
Herfst 2015, daar moeten we het voorlopig mee doen geloof ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Is er al een datum van die dashboard update? Gister het filmpje bekeken en ben wel erg benieuwd. Alleen volgens mij zeggen ze alleen 'soon' en 'coming season'. Of ik moet wat gemist hebben.
Hoeft nu toch ook niet meer? De beschrijving van de achievement staat in de pop-up.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Hmm, nog even wachten dan maar. Ben wel blij dat ze het wat sneller maken. Ik kijk tegenwoordig niet eens meer wat voor achievement ik heb gehaald want die wachttijd slaat nergens op.
Ja klopt, maar ik bedoel meer dat ik niet ff alle achievements gelijk open en doorscroll. Deed ik bij xbox360 wel als ik uiteindelijk de laatste paar af ging.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:18 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hoeft nu toch ook niet meer? De beschrijving van de achievement staat in de pop-up.
Meer is er nog niet vrijgegeven op Forza site.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:26 schreef Racerblade het volgende:
De Forza tracklist lijkt me incompleet. De trailer zegt toch echt 26 locaties.
Wat let je?quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wanneer komt de OP is met een update?
Ja alleen username en gt van mij moeten erbijquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat let je?
Als er minder grote afbeeldingen in staan, en de usernames in een spoiler gaan vind ik het al prima trouwens.
Doen de mijne ook maar!quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja alleen username en gt van mij moeten erbij
NicKLaS NL ben jij toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja alleen username en gt van mij moeten erbij
Laat me raden.. SpankmasterCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Yes, klopt helemaal. Die van Spank ookquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
NicKLaS NL ben jij toch?
[..]
Laat me raden.. SpankmasterC
quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes, klopt helemaal. Die van Spank ook
thx
Prijs zal vast nog wel aangepast worden, anders reserveer ik er gelijk 1.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:33 schreef Friday12 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/spe(...)troller_XboxOne.html
Elite controller 99e
Ik denk ik post het gewoonquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Prijs zal vast nog wel aangepast worden, anders reserveer ik er gelijk 1.
Kwestie van wennen en weten dat je bepaalde dingen kunt parkeren op het startscherm.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:09 schreef Wouter2006 het volgende:
Heb nu 2 weken een Xbox One maar kan maar niet wennen aan het dashboard.
Die van de 360 werkt toch een stuk beter?
Wat is het zoeken zeg allemaal..
Ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:09 schreef Wouter2006 het volgende:
Die van de 360 werkt toch een stuk beter?
Pffftt nee man, was apekut.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
360 tabbladen, dat was pas een fijn OS.
Dat is hier al vaak langsgekomen. Inderdaad erg slecht en dat zou niet zoveel moeite moeten kosten om dat te regelen...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:38 schreef Wouter2006 het volgende:
Slaat ook nergens op dat de taal van de xbox region locked is.
Ik kan niet eens engels kiezen als taal bij land nederland..
Echt slecht..
Sorry, heb pas een xbox one en geen tijd/zin gehad om alle topics door te lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is hier al vaak langsgekomen. Inderdaad erg slecht en dat zou niet zoveel moeite moeten kosten om dat te regelen...
Nee snap ik. Ik hoop dat ze dat ooit nog eens gaan aanpassen maar ik heb niet zoveel hoop.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Sorry, heb pas een xbox one en geen tijd/zin gehad om alle topics door te lezen
Tja Wehkamp en prijzen, we weten allemaal hoe dat de vorige keer is gegaan met de X1quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Prijs zal vast nog wel aangepast worden, anders reserveer ik er gelijk 1.
Ik ook, op 30 juni zet ik em maar op mijn eigen account.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:36 schreef Jimbo het volgende:
voor de liefhebber, ik heb fifa 15 te koop
ehh wut?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, op 30 juni zet ik em maar op mijn eigen account.
oh yes please !quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand GoW beta code? Ik ga het zelf niet spelen namelijk
lol beta is maar tot 22-6 zie ik :/quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh yes please !
hele reden dat ik de one gekocht heb (of nja, morgen dan)
Ik heb zo'n klote digitale code die verloopt op die datum. Digitale games bij je console.quote:
ohh zoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klote digitale code die verloopt op die datum. Digitale games bij je console.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |