Nee, in de eerste levels ook maar een paar verschillende enemies destijds...quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar de vijanden zien er allemaal zo generiek en hetzelfde uit. In de eerste Doom was dat voor mijn gevoel kleurrijker en gevaireerder.
Nee, ik bedoel niet het wapen wisselen perse maar de melee attacks halen gewoon de flow uit zo'n game. Elke keer zo'n slechte QTE. Het moet gewoon zoals Quake 3 zijn, lekker schieten en veel actie.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij vertraagt de game als je van wapen wisselt, dat is niet echt een QTE volgens mij.
Nee klopt, maar om nog met dat soort games te komen in 2015 is toch vrij kansloos maar goed, dat ben ikquote:
Maar het is geen QTE, het is gewoon een scripted kill.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet het wapen wisselen perse maar de melee attacks halen gewoon de flow uit zo'n game. Elke keer zo'n slechte QTE.
mwah is optioneel en is op zich niet zo obstruerendquote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet het wapen wisselen perse maar de melee attacks halen gewoon de flow uit zo'n game. Elke keer zo'n slechte QTE.
Het is gewoon een QTE. Klik knop voor een filmpje.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is geen QTE, het is gewoon een scripted kill.
Maybe kun je het uitzetten. Ik vind het wel lekker, zo'n rustmomentje. Maar goed, zoals ik al aangaf, ik ben niet echt de doelgroep als het om first-person shooters gaat, vooral niet met lineaire shooters.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk is het optioneel want wat ik van dit heb gezien is gewoon bagger voor de flow. Na 2 keer heb je die filmpjes wel gezien.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef topdeck het volgende:
[..]
mwah is optioneel en is op zich niet zo obstruerend
Dan zijn we het niet eens over de betekenis van een QTEquote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is gewoon een QTE. Klik knop voor een filmpje.
Is gewoon een 'old-skool' genre, dus daar zal vast een doelgroep voor zijn...quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee klopt, maar om nog met dat soort games te komen in 2015 is toch vrij kansloos maar goed, dat ben ik
Uhh oké.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens over de betekenis van een QTE
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad. Zelfs de muziek lijkt er een beetje opquote:
quote:
Blizzard komt binnenkort ook met een TF2 clone genaamd Overwatch, ben dus benieuwd welke het gaat overlevenquote:Op maandag 15 juni 2015 04:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad. Zelfs de muziek lijkt er een beetje op
Ik denk... TF2quote:Op maandag 15 juni 2015 04:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blizzard komt binnenkort ook met een TF2 clone genaamd Overwatch, ben dus benieuwd welke het gaat overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |