quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef RingBewoner het volgende:
Jij geeft probleemloos eventjes 100 euro op een dag weg?
Huh? Ik heb er zelf 299 euro voor betaald maar hoef er niet per se (veel) winst op te maken . Meer bieden mag natuurlijk altijdquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef RingBewoner het volgende:
Jij geeft probleemloos eventjes 100 euro op een dag weg?
Ik zou niet hoger bieden dan ¤200 voor zoiets als dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Huh? Ik heb er zelf 299 euro voor betaald maar hoef er niet per se (veel) winst op te maken . Meer bieden mag natuurlijk altijd
Hmm, ik kreeg er een pakbon bij en via de mail factuur. Dat zou de garantie.moeten.dekken.denk.ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik neem aan dat je de bon nog hebt (doh), en doe je eventueel aan verzenden?
Het betreft inderdaad de witte xbox met witte controller.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:16 schreef Jerkmaine het volgende:
Een factuur via de mail moet prima zijn lijkt me. Even ter "controle"; we hebben het hier over het speciale witte model met de witte controller hè (Zie hieronder)? Probleem is alleen dat MS verder niet van plan is om witte controllers op de markt te brengen
Ik wil er nog wel even over nadenken, maar als je hem voor ¤250 weg doet denk ik 'm wel over te willen nemen van je
[ afbeelding ]
Prima. Ik DM je.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:33 schreef Jerkmaine het volgende:
Dan ga ik tegen mezelf opbieden; ¤300 inclusief verzekerd verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |