Kennen wel, herkennen niet.quote:
Dat is geen Diego hequote:Op zondag 24 mei 2015 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Simone, echt zo'n ultieme boeventronie heeft hij.
Die 1-1 bijvoorbeeld viel in een periode dat Ajax klote stond te ballen. Tevens had Bayern als Sar niet had ingegrepen gewoon de 4-3 gemaakt. Ook had Blind rood moeten krijgen. De doelpunten van Ajax waren wel fantastisch en de sfeer in het stadion was ongeëvenaard. Dat maakte Bayern - thuis tot een legendarische wedstrijd.quote:
Doe eens normaal man een moordenaar/verkrachter aanbiddenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het niet meer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kl ui Vert
schuld van hiddink xdquote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
dat de Nederlandse basis van dit team geen WK is geworden in 1998 is nog altijd een zwarte vlek in de Nederlandse voetbalgeschiedenis
Doping Frankrijk moest WK wordenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
dat de Nederlandse basis van dit team geen WK is geworden in 1998 is nog altijd een zwarte vlek in de Nederlandse voetbalgeschiedenis
Kluivert had veel meer potentie dan Ruud maar van Nistelrooy heeft er veel meer uit gehaaldquote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nutteloze feitjes:
Kluivert en Van Nistelrooij zijn exact even oud.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Dat kloptquote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd de winnende goal tijdens een CL-finale is niet onbelangrijk
Dat team won tenminste een CL door wedstrijden te winnen..quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd de winnende goal tijdens een CL-finale is niet onbelangrijk
Pi-air had een pingel moeten krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Lekker boeiend hoe je de Champions League wint.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat team won tenminste een CL door wedstrijden te winnen..
Ruud speelde bij Den Bosch toen Kluivert de winnende goal maakte in de CL finalequote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kluivert had veel meer potentie dan Ruud maar van Nistelrooy heeft er veel meer uit gehaald
Die had ie kunnen geven hequote:Op zondag 24 mei 2015 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pi-air had een pingel moeten krijgen.
haquote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe je de Champions League wint.
Liever lelijk winnen dan mooi verliezen.
Ditquote:Op zondag 24 mei 2015 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof ze die penal erin hadden getrapt.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
in een eerlijke wereld wel jaquote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ie kunnen geven he
hahahahahaha
En een dikke portemonaiequote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef hafcfan het volgende:
seedorf heeft wel een viesdikke kop al op die leeftijd
Pi-Air welquote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof ze die penal erin hadden getrapt.
Toen hadden we wel een paar gasten die hem er goed in schoten hoor. Alleen Cocu, Stam en Seedorfquote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof ze die penal erin hadden getrapt.
Tom Egbers?quote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Wie was ook alweer die mafklapper in dat groene pak die opeens op het veld stond?
Ronald de Boer miste geloof ik ookquote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen hadden we wel een paar gasten die hem er goed in schoten hoor. Alleen Cocu, Stam en Seedorf
Weet niemand meer,quote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Wie was ook alweer die mafklapper in dat groene pak die opeens op het veld stond?
Ned - Ita was ook wel heel veel pech. Een pingel net op de paal van Patrick volgens mij, en die van Fronsje was echt perfect maar werd toch gepakt.quote:
Wel mooi om te zien dat ie toen ook al zo goed was.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:39 schreef DeeBee het volgende:
Tom heeft in 20 jaar niks bijgeleerd qua interviewkunsten.
Geen idee.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef Evertjan het volgende:
wanneer gaan ze het over het verkeersongeluk hebben?
Die van Stam was net iets minder ingeschotenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ned - Ita was ook wel heel veel pech. Een pingel net op de paal van Patrick volgens mij, en die van Fronsje was echt perfect maar werd toch gepakt.
Op de lat inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die van Stam was net iets minder ingeschoten
Seedorf werd de nationale pispaal omdat ie een penaltie miste. Frank de Boer miste er 2 in één wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ned - Ita was ook wel heel veel pech. Een pingel net op de paal van Patrick volgens mij, en die van Fronsje was echt perfect maar werd toch gepakt.
Fout. Hij schampte de lat. Maar dat maakt niet uit, want hij bleef mis.quote:
Ze hadden alleen Drank de Boer.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
Van drank was natuurlijk helemaal geen sprake..
zaten ook zat kansen in de wedstrijd zelf die ze miste.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout. Hij schampte de lat. Maar dat maakt niet uit, want hij bleef mis.
Die bal had er zomaar een keer in gekund ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zaten ook zat kansen in de wedstrijd zelf die ze miste.
Behalve Mark van Bommel.quote:
Er zijn ook debielen die hem als god behandelen.]quote:Op zondag 24 mei 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
nu doen ze net of Kluivert het slachtoffer was![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er zijn ook debielen die hem als god behandelen.]
Tong
het was 1 van de beste spitsen van zijn generatie helaas was hij al op voor zijn 30equote:Op zondag 24 mei 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er zijn ook debielen die hem als god behandelen.]
Tong
N'Sync was veel beter.quote:
Als mens een zak stront. Als voetballer een geweldenaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het was 1 van de beste spitsen van zijn generatie helaas was hij al op voor zijn 30e
Denk dat er aan begeleiding ook het een en ander geschort heeft.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
Schofterig hoe Kluivert met deze hele situatie is omgegaan.
*Zucht*quote:Op zondag 24 mei 2015 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kluivert![]()
![]()
Als je dat zegt over een moordenaar is er iets niet goed in je bovenkamer.
Leg eens uit.quote:
hij is er toch al voor veroordeeld en gestraftquote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kluivert praat er over met het idee dat hij nog iedere dag vreest dat hij daarvoor wordt opgepakt door de politie.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef hafcfan het volgende:
seedorf heeft wel een viesdikke kop al op die leeftijd
Leuk is dat hè ?quote:
Andere Tijden Sport altijd de moeite waard, want Andere Tijden Sport.quote:
Dit, echt een geweldig programma. De BBC doet het niet beter.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Andere Tijden Sport altijd de moeite waard, want Andere Tijden Sport.
goeienquote:Op zondag 31 mei 2015 22:17 schreef Evertjan het volgende:
was dit ook niet het laatste landskampioenschap van Feyenoord?
Toen waren voetballers ook gewoon mensen.quote:
ja duhquote:
Misschien had je het WK 74 kunnen kijken?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
van Hanegem was toen net gestopt bij Feyenoord was wel legendarisch geweest om die 2 in 1 elftal te hebben zien voetballen
doelde meer voor hetzelfde club teamquote:Op zondag 31 mei 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien had je het WK 74 kunnen kijken?
ja het zijn Feyenoorders, had je wat anders verwacht?quote:
Boeie, als er dan wel een bijzondere show is is het alleen maar mooier.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog niet echt een bijzondere show tot nog toe
Ach ik vind vooral de oude beelden leuk.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog niet echt een bijzondere show tot nog toe
Mijn god, het is nog te zien ook.quote:
Vorige week was wel een stuk leuker. Ik vind dit soort verhalen best mooi, maar dan moet er of nieuwe informatie zijn of de informatie op een bijzondere wijze verteld worden. Dit vind ik voorlopig geen van beidequote:Op zondag 31 mei 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind vooral de oude beelden leuk.
Dit is een beetje een trip 'down memory lane'.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week was wel een stuk leuker. Ik vind dit soort verhalen best mooi, maar dan moet er of nieuwe informatie zijn of de informatie op een bijzondere wijze verteld worden. Dit vind ik voorlopig geen van beide
Ja ik ben nog fris.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is een beetje een trip 'down memory lane'.
Mex is ook veels te jong voor dit soort beeldenquote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is een beetje een trip 'down memory lane'.
Ja voor mij is het meer herkenning. Oh ja toen speelden ze nog weleens in het OS, hadden de spelers korte broekjes, etc.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mex is ook veels te jong voor dit soort beelden
Vermeer stond in het doel.quote:
Moet haast wel.quote:
Hij doet nu lekker zijn werk bij retteketet AZ.quote:
Denk het niet.quote:
quote:
Wij werden kampioen door de goal van Kluivertquote:Op zondag 31 mei 2015 22:41 schreef StarGazer het volgende:
Hahaha Wim Jansen werd ook kampioen met Ajax, alsof dat kampioenschap voor een Ajacied niet zou tellen. Kinderachtig gedoe.
2006-2007 heb ik verdrongen.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij werden kampioen door de goal van Kluivert
Dat ga ik zo ook doen.quote:
De KNVB-beker oftewel Amstel-cup stelde in die tijd echt helemaal niks voor.quote:
Terugkijken niet waard ?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste 10 minuten waren oke, maar de rest was niet echt boeiend.
Volgende week heeft wel potentie, jammer genoeg ga ik waarschijnlijk niet kijken.
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Rik Smits is de favo basketballer van David Letterman
Alleen voor de nostalgische waarde, verder weinig nieuwe inzichten en over het algemeen ook niet bijzonder in elkaar gezetquote:
Ik zag een voorstukje dat ze hun seizoenskaarten verscheurden. Hoe triest kun je zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen voor de nostalgische waarde, verder weinig nieuwe inzichten en over het algemeen ook niet bijzonder in elkaar gezet
Ja die "supporters" waren het enige nieuwe, maar dat was echt enorm treurig.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje dat ze hun seizoenskaarten verscheurden. Hoe triest kun je zijn.
En dan 30 jaar later nog steeds heel stug volhouden dat het een gestolen kampioenschap was, wat een treurig leven moet zo'n supporter hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef OProg het volgende:
Die mannen doen heel hard hun best om te laten zien dat ze 'ekte supporters' zijn.
Ik vroeg me daarna eigenlijk een beetje af hoe ze bij deze twee zijn gekomen voor deze Andere Tijden.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En dan 30 jaar later nog steeds heel stug volhouden dat het een gestolen kampioenschap was, wat een treurig leven moet zo'n supporter hebben.
Heel je leven zogenaamd in het teken van zo'n club en zelf qua carierre niet verder gekomen dan putjesschepper in de Rotterdamse haven.
de lokale sociale werkplaats bezocht gok ik zo.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vroeg me daarna eigenlijk een beetje af hoe ze bij deze twee zijn gekomen voor deze Andere Tijden.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:48 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
de lokale sociale werkplaats bezocht gok ik zo.
Zal straks eens kijken.quote:
Ja, prachtig. Voor hun is Feyenoord 13 keer landskampioen geworden en niet 14.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja die "supporters" waren het enige nieuwe, maar dat was echt enorm treurig.
Eerder zielig. De op één na beste Feijenoorder was dat seizoen een andere Amsterdammer. Wat een horror.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Voor hun is Feyenoord 13 keer landskampioen geworden en niet 14.
Ik zag hem gisteravond nog een keer voorbij komen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Voor hun is Feyenoord 13 keer landskampioen geworden en niet 14.
Lijkt wel of hij een beroerte heeft gehad.quote:
Dat is Brabants.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij een beroerte heeft gehad.
Volgens mij is die altijd "sloom" geweest.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij een beroerte heeft gehad.
Andruw Jones niet mee gerekend?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Best betaalde NL sporter aller tijden. Geschat vermogen van 125 miljoen dollar.
En kan gewoon door de Kalverstraat lopen zonder dat iemand hem herkent.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Best betaalde NL sporter aller tijden. Geschat vermogen van 125 miljoen dollar.
Z'n lengte valt wel op.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En kan gewoon door de Kalverstraat lopen zonder dat iemand hem herkent.
Betwijfel ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En kan gewoon door de Kalverstraat lopen zonder dat iemand hem herkent.
Ik had hem niet herkend. Wellicht doet zijn lengte een belletje rinkelen, maar hij is echt wel veranderd.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Betwijfel ik.
Nogal herkenbaar figuur die Smits.
ik denk dat 95 procent van de Nederlanders hem niet zullen herkennen en hem alleen zien als een hele lange vent die door de straat heen looptquote:Op zondag 7 juni 2015 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Betwijfel ik.
Nogal herkenbaar figuur die Smits.
Denk ook niet dat ik hem zou herkennen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat 95 procent van de Nederlanders hem niet zullen herkennen en hem alleen zien als een hele lange vent die door de straat heen loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |